OGÓLNE INFORMACJE
STATYSTYKI GŁÓWNE Podstawowe atrybuty każdej postaci. Gracz ma bezpośredni wpływ na to, który aspekt swojej postaci ma zamiar rozwijać. Każda statystyka ofensywna ma swój odpowiednik w postaci statystyki defensywnej, która umożliw skuteczną obronę (poniżej odpowiednio podzielone na cztery grupy).
-> SIŁA - Moc z jaką wyprowadzane są ciosy oraz to jaki ciężar jest w stanie unieść postać. -> WYTRZYMAŁOŚĆ - Reakcje organizmu na otrzymywanie obrażeń fizycznych.
-> SZYBKOŚĆ - Szybkość wyprowadzanych ciosów oraz prędkość poruszania się. -> REAKCJE - Uniki ciosów.
-> UMYSŁ - Siła umysłu oraz technik wykonywanych za jego pomocą. -> WOLA - Odporność na ataki psychiczne.
-> KONCENTRACJA - Odpowiednik ukazujący siłę z jaką wykonywane są techniki ninja. -> KONTROLA CHAKRY - Określa zdolność wykorzystywania maksymalnych pokładów chakry z organizmu. Każdy jeden punkt tej statystki pozwala korzystać z 1.000 chakry naszych pokładów (analogicznie 5 punktów pozwala w czasie walki użyć 5.000 chakry).
STATYSTYKI DODATKOWE Na rozwój tych atrybutów gracz nie ma bezpośredniego wpływu. Są wyliczane na podstawie statystyk głównych, ale w związku z tym nie należy ich lekceważyć, ponieważ określają bardzo ważne aspekty podczas walki.
-> SIŁA NINJUTSU [koncentracja + kontrola chakry] - atrybut ten określa siłę z jaką postać może używać jutsu z rodziny Ninjutsu. Techniki z różnych rang wymagają odpowiedniego poziomu tego atrybutu, żeby osiągnąć pełnię mocy.
-> SIŁA TAIJUTSU [siła + szybkość] - fizyczne ataki są mało efektywne jeśli ninja nie posiada wielu punktów tej statystyki. Pomaga ona zadawać silniejsze i szybsze ciosy za pomocą technik TaiJutsu oraz umiejętności skupiających się na walce.
-> SIŁA GENJUTSU [umysł + kontrola chakry] - analogicznie jak w przypadku siły ninjutsu i TaiJutsu. Im większa wartość tym silniejsze są techniki, którymi posługuje się postać.
-> SKŁADANIE PIECZĘCI [umysł + kocentracja] - istnieje bardzo duża grupa jutsu, które do aktywacji potrzebują, w zależności od rodzaju, jednej lub kilku pieczęci. Ta statystyka określa prędkość z jaką postać je składa.
-> SKOCZNOŚĆ [siła + wytrzymałość] - wyznacza maksymalną wysokość, na jaką może wybić się wojownik. Każde 10 punktów to dodatkowy metr do podstawowej wartości wynoszącej 2 metry.
-> SZYBKOŚĆ BRONI MIOTANEJ [siła + szybkość]/2 - określa prędkość z jaką przemieszcza się rzucona broń miotana np. kunai, shuriken lub senbon.
|