   
Informacje ogólne:
Nazwa: Hakke Sanjūni Shō (八卦三十二掌) Klasyfikacja: TaiJutsu Typ: ofensywny Ranga: C Żywioł: brak
Opis:
Pierwsza z serii trzech technik Ośmiu Trigramów. Dzięki temu jutsu użytkownik jest w stanie zablokować 32 punkty tanketsu na ciele przeciwnika poprzez zadawanie błyskawicznych, precyzyjnych uderzeń. Warunkiem poprawnego rozpoczęcia natarcia jest "złapanie" oponenta w zasięg działania ataku. Jeżeli się to uda i wróg znajdzie się w polu rażenia, nie ma możliwości ucieczki lub uchylenia się od ciosów.
Dane techniczne:
Zakres: mały (10 metrów) Obrażenia: małe/średnie Koszt chakry: 10.000 Pieczęcie: brak
Dodatkowe informacje:
- Wymagany Byakugan - poziom drugi.
- Szybkość aktywacji techniki: 1,0 * Siła TaiJutsu.
- Użytkownik wyprowadza pięć serii uderzeń, kolejno 2, 2, 4, 8 i 16. Pomiędzy seriami nie ma znaczącej przerwy.
- Technikę można wykorzystać również w celu zaatakowania większej ilości (maksymalnie 32) obiektów znajdujących się w polu rażenia. Oczywiście moc będzie proporcjonalnie mniejsza.
- Oponent po otrzymaniu obrażeń traci część swojej chakry (25% maksymalnych pokładów). Samo podniesienie się po ataku wymaga sporego wysiłku. Statystyki fizyczne (siła, wytrzymałość, szybkość oraz reakcje) spadają do 20%.
- Jeżeli zabranie połowy maksymalnych pokładów chakry sprawia, że przeciwnikowi nie zostało jej już ani odrobinę walkę można uznać za zakończoną. Oznacza to, że nie jest zdolny do walki, a jego statystyki fizyczne spadają do 10%.
|