Batsu - 2013-07-08 19:22:38

Jeże:

Kibin

http://iv.pl/images/49911175114120958176.jpg



     Kibin jest jeżem wyróżniającym się ze względu na odmienną budowę ciała niż u innych pobratymców. Porusza się na dwóch tylnich łapach, natomiast te przednie stosuje do walki lub pracy, jak człowiek. Ma kolce na całym ciele, poza brzuchem, nawet na rękach. Najbardziej widoczne i uwypuklone są na tylnej części głowy, a także na łapach. Wzrostem również powala, jak na jeże - wynosi on bowiem 2 metry. Sierść i igły jeża mają kolor niebieski, przez co wyróżnia się, nawet wśród równie innych zwariowanych zwierząt. Jeśli chodzi o charakter, to Kibin ma wyjątkowo luźne podejście do życia. Nie przejmuje się swoimi problemami, a czas wolny spędza na przyjemnościach, bądź czynnościach, które udoskonalają jego zdolności bojowe. Jeż należy do jednego z tych najbardziej szanowanych, ze względu na otwartość, miły i ciepły charakter, a także wrażliwość na potrzeby innych. Wszystkie te ciepłe właściwości jego charakteru nie przeszkadzają mu jednak w byciu samolubem, a także i skopania zadów przeciwnikom. Jeśli chodzi zaś o uznanie i szacunek dla przywołujących, to nie ma z nim problemów. Będzie czasem niechętny, powie kilka niemiłych słówek i wykona robotę, jak na porządnego Summona przystało.

Statystyki:
Chakra: 20.000
Siła: 70pkt
Szybkość: 150pkt
Zwinność:90pkt
Koszt wezwania: 23.000 chakry
Znane Jutsu: Brak

Katachi

http://iv.pl/images/63460789275855882284.png



     Katachi jest również jeżem, który nie należy do tych typowych, przynajmniej wyglądem. Jak Kibin, przemieszcza się na dwóch łapach, natomiast te przednie są tak zdeformowane, że wyglądają prawie jak ludzkie. Dzięki nim, Katachi zyskuje możliwość składania pieczęci. Jeż na całym ciele posiada różne igły, jednak na głowie ma kilka specyficznych, tworzących "fryzurę". Są one dłuższe i ostrzejsze. Barwa sierści i igieł jest biała, dlatego często jeż nazywany jest "Jeżem Śnieżnym". Katachi jest spokojny i opanowany, w zasadzie nie da się go zirytować, a co dopiero wywołać w nim złość. Jeż stara się być dobrym pomocnikiem przyzywającego, wykonując pracę bez ociągania. Kolejną z cech stworzenia jest gadatliwość. Katachi bardzo ludzi rozmawiać na różne tematy nie tylko z pobratymcami, ale też z ludźmi. Jeśli przywołujący poświęci czas na dysputy z Summonem, może zyskać wiele.. Katachi wydaje się być stworzeniem mało znaczącym, jeśli chodzi o możliwości bojowe, albo jakiekolwiek inne. Nic bardziej mylnego. Pomimo tego, że jego gabaryty są niewielkie(ma metr wysokości), potrafi pomóc użytkownikowi na wiele sposobów, a podczas walki jest nieoceniony.

Statystyki:
Chakra: 120.000
Siła: 40pkt
Szybkość: 80pkt
Zwinność:80pkt
Koszt wezwania: 18.000 chakry
Znane Jutsu:

[Ranga A] Karada o Henkan [Summonjutsu] - wykonać może Summon

http://img268.imageshack.us/img268/1992/brakobrazka.jpg



Bardzo zaawansowana technika, którą wykonać umie tylko Katachi. Polega ona na zamianie własnego ciała w jakiś przedmiot, broń, osłonę, cokolwiek. Działa na zasadzie stworzenia z ciała dowolnego kształtu, ale ma to kilka właściwości. Po pierwsze, potrafi połączyć się z ciałem przywołującego, tak, że nie da się go odczepić. Jedynie silne techniki, przynajmniej rangi B lub A są w stanie go odczepić, a nie zniszczyć. Dodatkowo, przedmiot ma oczka i usta Katachiego, aby mógł rozmawiać z innymi lub obserwować. Najciekawszą zdolnością przedmiotu, jest to, że Jeż potrafi wysunąć z niego swoje kolce w dowolnym momencie, aby przeciwnik został niespodziewanie ugodzony.

Dane techniczne jutsu:
Ranga: A
Żywioł: brak
Typ: Defensywny
Zakres: bezpośredni kontakt
Obrażenia: Tylko w przypadku ataku kolcami, średnie-duże.
Koszt chakry: 30.000 za użycie; 3.000 za wysunięcie kolców w jakimś miejscu
Inne: Kontrakt z jeżami

[Ranga D] Hassha Hari no Jutsu [Summonjutsu] - wykonać może Summon i przywołujący

http://img268.imageshack.us/img268/1992/brakobrazka.jpg



Bardzo prosta technika, którą polega na wystrzeleniu igieł, tworząc je za własną chakrę. Wielką zaletą techniki jest to, że Summon bądź przywołujący nie muszą składać pieczęci, lecz wystawić przed siebie rękę i "celować nią" w przeciwnika. Technika jest dosyć szybka i skuteczna, bo może nieźle zranić przeciwnika, jednak tylko w dużej ilości pocisków. Jutsu posiada jednak poważne ograniczenie. Igłami można strzelać seriami, a w jednej maksymalnie można zmieścić 20 igieł. Następnie trzeba odczekać kilka sekund, a potem można znów ostrzeliwać cel.

Dane techniczne jutsu:
Ranga: D
Żywioł: brak
Typ: Ofensywny
Zakres: 50 metrów
Obrażenia: średnie-duże (rany kłute)
Koszt chakry: 300 za igłę
Inne: Kontrakt z jeżami

[Ranga A] Hari no Hyoumen [Summonjutsu] - wykonać może Summon

http://img268.imageshack.us/img268/1992/brakobrazka.jpg



Jedna z najsilniejszych technik Katachiego. Polega ona na pokryciu swojego ciała wyrastającymi igłami o ogromnej wytrzymałości. Barierię, a w zasadzie zbroję, są w stanie zniszczyć tylko techniki rangi S. Niesie ona jednak straszliwe ograniczenie - podczas korzystania z jej obrony Summon nie może się poruszać. Jednak ma ona jeszcze jeden plus - można połączyć to Jutsu z Karada o Henkan, dzięki czemu jeż może najpierw zamienić się np. w kopułę, a potem osłonić ją zbroją.

Dane techniczne jutsu:
Ranga: A
Żywioł: brak
Typ: Defensywny
Zakres: Na ciało
Obrażenia: brak
Koszt chakry: 35.000 za użycie; 10.000 za turę utrzymania zbroi.
Inne: Kontrakt z jeżami


Kurai

http://iv.pl/images/12513452389019563625.jpg



     Największy, bo 25-metrowy aż Jeż. Kurai jest bardzo walecznym stworzeniem, można rzec, że kocha pojedynki i nie robi nic poza nimi. Dzięki jego umiejętnościom i woli walki osiągnął status lidera Jeży, dlatego wszelakie decyzje podejmuje właśnie on. Kurai ma czarną sierść, a jego kolce znajdują się praktycznie na całym ciele. Summon, dzięki swojej determinacji rozwinął się w dwóch dziedzinach: Taijutsu i Ninjutsu, dlatego może sprawiać problemy w walce, nawet innym doświadczonym stworzeniom. Kurai, jeśli chodzi o charakter jest małomówny. Lubi robić rzeczy po swojemu, jednak słucha się przywołujących go ludzi. Jest egoistyczny i chamski, często nie zwraca uwagi na inne osoby niż powiernika paktu. Kurai należy do jeży najbardziej aktywnych fizycznie, dlatego przyswoił sobie wiele cech charakteru pokroju wytrwałości, systematyczności, odwagi. Można rzec, że jest idealnym wojownikiem, ale nic poza tym.

Statystyki:
Chakra: 100.000
Siła: 140pkt
Szybkość: 50pkt
Zwinność:50pkt
Koszt wezwania: 25.000 chakry
Znane Jutsu:

[Ranga B] Katon: Hinotama [Summonjutsu] - wykonać może Summon

http://img268.imageshack.us/img268/1992/brakobrazka.jpg



Technika, którą może wykonać tylko ogromny Summon. Polega ona na wypluciu z ust ogromnej kuli ognia(wysokość kuli przekracza 10m), która ma na celu zniszczyć przeciwnika. Jest to bardzo silne Jutsu, ale jak wspominałem wcześniej, bez ogromnego wzrostu raczej nie ma szansy na wykonanie takiej techniki.

Dane techniczne jutsu:
Ranga: B
Żywioł: Katon
Typ: Ofensywny
Zakres: Duży (do 100 metrów)
Obrażenia: duże
Koszt chakry: 12.000 za użycie
Inne: Kontrakt z jeżami

[Ranga D] Katon: Hono Hari [Summonjutsu] - wykonać może Summon i przywołujący

http://img268.imageshack.us/img268/1992/brakobrazka.jpg



Technika Katonu, która jest bardzo przydatna. Polega ona na wypluciu z ust igieł stworzonych przez chakrę, ale już zarazem podpalonych. Dzięki temu przeciwnik dostaje obrażenia od "senbona" i płomieni. Pojedyncze ataki nie są w stanie zrobić krzywdy poza małą raną, jednak masowe użycie techniki już tak. Ograniczeniem tego Jutsu trzeba je wykonywać salwami, a w jednej zmieści się 25 ognistych igieł. Następnie trzeba wziąć oddech i można znów wypluwać twory.

Dane techniczne jutsu:
Ranga: D
Żywioł: Katon
Typ: Ofensywny
Zakres: mały-średni(30 metrów)
Obrażenia: zależne od ilości pocisków
Koszt chakry: 250 chakry od podpalonej igły.
Inne: Kontrakt z jeżami

www.dbp.pun.pl www.narutolovenet.pun.pl www.wza.pun.pl www.margofun.pun.pl www.icebiketeam.pun.pl