Katsuro - 2013-07-09 21:25:48

Witajcie!

     Wszystko przebiegło zgodnie z moimi oczekiwaniami - nie zdążyliśmy na czas i nie zrobiliśmy wszystkiego co zostało zaplanowane. Pewnie zabrzmiało to dziwnie, lecz nie ma co owijać w bawełnę. Pomimo tego wydaje mi się, że oddajemy sporą "paczkę" zmian oraz nowości, która ucieszy niejednego gracza. Większość powstała w jednym, dobrze pewnie znanym większości, celu: stworzenia jeszcze bardziej fabularnej rozgrywki. To kolejny krok na długiej drodze, ale jestem przekonany, że z Waszą pomocą będziemy pewnie zmierzać ku mecie, chociaż tak na prawdę zawsze będzie coś do zrobienia, niestety dla mnie. Przejdźmy jednak do rzeczy, w końcu czytania będziecie mieli wystarczająco dużo, oto lista zmian, z krótkim komentarzem:

1. Aktualizacja żywiołowych KG: Mokutona, Hyōtona i Shōtona - bliźniacze zdolności, które dzięki nowym opisom staną się dużo bardziej przydatne. Zawierają więcej danych dotyczących wytrzymałości, podatności oraz szybkości, a w przypadku dwóch ostatnich określona została zasada więzienia przeciwników. Dodatkowo każdy element otrzymał dodatkowe właściwości, które powinny się znaleźć od samego początku. Użytkownicy muszą przygotować się na zmianę sposoby treningu swoich postaci. Zauważą ponadto, że wymagania znacząco się zwiększyły - to skutek wcześniejszych zmian. Docelowo każde KG doczeka się tego samego.

2. Nowa umiejętność specjalna: Shakuton - tutaj nie ma się specjalnie nad czym rozwodzić, wszystko znajdziecie w podanym linku. Na umieszczenie zasługuje fakt, iż umiejętność, w jej początkowej wersji, rozpisał Miya. Dzięki niemu mieliśmy mniej pracy, dziękujemy.

3. Aktualizacja jutsu Mangekyō Sharingana: Susanoo - pragnę w tym miejscu posypać głowę popiołem i przeprosić wszystkich, którzy czekali na tę zmianę bardzo długo, większość się pewnie nie doczekała, niestety. Opis był gotowy bardzo dawno temu, miał wejść podczas jednej z większych aktualizacji, lecz... nie wszedł, pojęcia nie mam czemu. Moja wina, jednak szkoda, że zostało mi to przypomniane dopiero niedawno, w dość mało przyjemnych okolicznościach. Jednakże teraz możecie się cieszyć efektem naszych prac. mam nadzieję, że wyszło całkiem ciekawie i realistycznie.

4. Nowa umiejętność dodatkowa: Mokuton: SenJutsu - informacja ta ucieszy zapewne członków klanu Senju, którzy nie wybrali jeszcze swojej umiejętności dodatkowej, a ta im się spodobała. Opis jest do wglądu jedynie dla użytkowników Mokutona, więc szczegółów zdradzał nie będę. Jednakże, dla graczy, którzy również, w dalekiej przyszłości, chcieliby opanować ten rodzaj Trybu Mędrca, istnieje opcja zrzeknięcia się obecnej zdolności. Oferta obowiązuje jedynie przez tydzień, o szczegóły możecie pytać na GG. Należy mieć świadomość, że trzeba się będzie poświęcić.

5. Aktualizacja KG: Sosa - na życzenie członków klanu Kakukoro.

6. Nowa miejscówka: Shikkotsurin

7. Zmiany w mechanice: Sesje - na wstępie ogromne podziękowania dla Akio, który nie dość, że wyszedł z inicjatywą zmiany, to jeszcze sam zabrał się do pisania. Efekty były jakie były, jednakże dzięki jego pracy możemy zaoferować bardzo rozbudowany dział mechaniki. Wstęp do tematu, w którym opisaliśmy rzeczy najistotniejsze dla nowych. Oprócz tego przywróciliśmy i jednocześnie poprawiliśmy rodzaje sesji. Od teraz macie ich do dyspozycji więcej, dodatkowo pojawiły się dwa rodzaje niestandardowych przygód, które, mam nadzieję, przypadną Wam do gustu. Na koniec wisienka, poradnik mistrza gry. Obszerny post, w którym opisane zostały szczegółowe zasady prowadzenia sesji oraz nowości, takie jak "siła przeciwników" oraz "przygotowanie sesji". W tym miejscu warto napisać, że nowe sesje wymagają zwiększonego wysiłku od MG, lecz mam nadzieję, że bonusy wszystko wynagrodzą.

8. Zmiany w temacie: Wynagrodzenie za sesję - zmiany powstałe w wyniku aktualizacji. Tutaj również podziękowania za pomoc dla Akio.

9. Nowa mechanika: Punkty Reputacji - w tym miejscu również wypada zacząć od podziękowań dla pomysłodawcy, Akio. Opracował on system, który jest wstępem do większych działań mających na celu zwiększenie znaczenia pieniądza w fabule. Dlatego warto już teraz zainteresować się PR, ponieważ w przyszłości może to zaprocentować szybszym nabyciem udogodnień, bez których może być ciężko.

10. Nowa mechanika: Walki i statystyki - wszyscy biorący czynny udział w życiu forum wiedzą o co chodzi po przeczytaniu posta, do którego został tu umieszczony odnośnik. Teraz walki przy użyciu TaiJutsu staną się znacznie bardziej efektowne, a umiejętność zaskoczenia rywala może okazać się kluczowa.

11. Poprawka w mechanice: Skracanie podróży - dodatek, na który czekali członkowie klanu Kiyoshi.

     Wyszło sporo. Mam nadzieję, że zmiany się spodobają. Standardowo zachęcam do wypowiadania się, wyłapywania błędów, niezgodności i wyrażania swojego zadowolenia bądź niezadowolenia. Liczę, że odwzajemnicie tym samym czas spędzony na pisaniu tych wszystkich postów ^^
     Pozostało mi jedynie poinformowanie Was o tym, że od czwartku zostajecie jedynie pod opieką Masaru. Ja wybieram się na w pełni zasłużone wakacje ^^. Kontakt ze mną będzie jedynie telefoniczny, w razie spraw nie cierpiących zwłoki. Po powrocie rozpocznę przygotowania do drugiej części aktualizacji, szczegóły, tak jak poprzednio, pojawią się w specjalnym ogłoszeniu. To by było na tyle.

www.shippuden.pun.pl www.dragonballmasters.pun.pl www.forumkarramba.pun.pl www.thesecretcircle.pun.pl www.tyry.pun.pl