Ibuse
Opis:
Szef salamander, który ma kilka ciekawych zdolności. Jest wysoki na 20 m i długi na 70m, z czego 20 to ogon. Ma szary kolor, a jego skóra, jak przystało na płaza, jest połyskująca i pokryta wypustkami. Nie jest on specjalnie silny, ale nadrabia szybkością. Pomimo swoich rozmiarów jego ogon może z dużą prękością chwytać i atakować. Jest trującym gatunkiem salamandry, przez co potrafi używać techniki zawanej Doku Kiri, tzn. wypuszczać z paszczy trujący gaz. Jest w stanie także wedrzeć się pod ziemię, aby następnie zaatakować go spod niej i łapiąc do paszczy. Przytrzymuje ofiarę w środku i pozwala jej umrzeć, zatruwając ją. Jest lojalny, ale nie znajduje sobie przyjaciół wśród ludzi. Potrafi mówić, ale nie nadużywa tego daru.
Statystyki Główne: Siła: 150pkt Wytrzymałość: 150pkt Szybkość: 120pkt Reakcje: 120pkt Wola: 50pkt Umysł: 50pkt Kontrola chakry: 70pkt
Statystyki Dodatkowe:
Siła NinJutsu: 220pkt Siła TaiJutsu: 270pkt Siła GenJutsu: 120pkt Składanie Pieczęci: - Skoczność: 300pkt
Pozostałe Informacje:
Koszt wezwania: 30.000 Czas przywołania: 10 tur Znane jutsu: [D] Shinju Zanshu no Jutsu [Doton] [b] Doku Kiri
Akarui
Opis: To mniejszy od swojego szefa salamander o wysokości ok. 4m i długości ok 8m (wraz z ogonem). Ma skórę zielonego koloru i duże odstające oczy. Jest wyspecjalizowany w ukrywaniu się, ale nie za przeszkodami tylko tak, jak kameleon, czyli znikaniu. Podpatrzył kiedyś od kuzynów jak to robią i postanowił się tego nauczyć. Dzięki wykorzystaniu chakry udało mu się. Ma także inną ciekawą umiejętność, a mianowicie dzięki wypustkom w palcach łap, jest w stanie utrzymywać się na stromych powierzchiach. Jest bardzo cwany, i nie lubi konfrontacji, ceni sobie możliwość zniknięcia i często wykorzystuje ją dla własnych korzyści.
Statystyk ogólnei: Siła: 70pkt (ogon 100pkt) Wytrzymałość: 130pkt Szybkość: 110pkt Reakcje: 130pkt Wola: 50pkt Umysł: 50pkt Kontrola chakry: 30pkt
Statystyki dodatkowe:
Siła NinJutsu: 140pkt TaiJutsu: 180pkt GenJutsu: 80pkt Składanie pieczęci: - Skoczność: 200pkt
Pozostałe Infromacje:
Koszt wezwania: 15.000 Czas przywołania: 10 tur Znane jutsu: Maskowanie (musze chyba stworzyć nowe)
Rafu
Opis:
To kolejny salamadner o wysokości ok. 4m i długości ok. 8m (wraz z ogonem). Ma skórę koloru szaro-purpurowego na grzbiecie, a pomarańczową na brzuchu. Jest wyspecjalizowany w walce z ludźmi. Posiada w sobie jad, który znajduje się w zębach oraz pazurach. Jad jest niebezpieczny dla ludzi (paraliż na 5 tur, śmierć po dniu) i potrzebna jest specjalna surowica, aby się go pozbyć. Można się zatruć tylko poprzez kontakt z krwią. Jest bardzo skromny, ale miły i przyjacielski. Potrafi także szybko się przemieszczać, co ułatwia mu trafienie ofiary.
Statystyki Główne:
Siła: 120pkt Wytrzymałość: 70pkt Szybkość: 120pkt Reakcje: 120pkt Wola: 50pkt Umysł: 50pkt Kontrola chakry: 30pkt
Statystyki Dodatkowe:
NinJutsu: 150pkt TaiJutsu: 240pkt GenJutsu: 80pkt Składanie pieczęci: - Skoczność: 190pkt
Pozostałe informacje:
Koszt wezwania: 12:000 Czas przywołania: 10 tur Znane jutsu: [C] Shunshin no Jutsu
Imori
Opis:
Ten salamander jest dosyć specyficzny. Jest najmniejszy ze wszystkich, ale nie najsłabszy. Mierzy ok. 2m a długi jest na 4m (wraz z ogonem). Cały jest koloru szarożółtego, ale na bokach tułowia posiada komplet pomarańczowych wypustek. Zawierają one w sobie silny jad. Same wypustki nie mogą zatruć, dlatego jest on w stanie kontrolować swoje żebra, tak aby przebiły się przez wypustki i nasączyły trucizną, jednocześnie wysuwając się na zewnątrz i stając się skuteczną bronią. Kiedy nie walczy wydaje się gruby i masywny, kiedy jednak jego żebra wydostają się na zewnątrz, chudnie w oczach. Jego jad jest niebezpieczny dla ludzi (paraliż na 5 tur, śmierć po dniu), a można się nim zatruć poprzez kontakt z krwią. Aby go wyleczyć potrzebna jest specjalna surowica. Jest bardzo nieufny w stosunku do ludzi i stara się nie nawiązywać jakichkolwiek kontaktów.
Statystyki Główne: Siła: 70pkt Wytrzymałość: 150pkt Szybkość: 70pkt Reakcje: 90pkt Wola: 50pkt Umysł: 50pkt Kontrola chakry: 20pkt
Statystyki Dodatkowe:
NinJutsu: 90pkt TaiJutsu: 140pkt GenJutsu: 70pkt Składanie pieczęci: - Skoczność: 220pkt
Pozostałe Informacje:
Koszt wezwania: 12.000 Czas przywołania: 10 tur Znane jutsu: -
|