Ogłoszenie


#1 2013-03-02 22:00:06

 Katsuro

Administrator

5259823
Call me!
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2009-09-05
Posty: 3717
Multikonta: Mamoru [NPC]
WWW

Wkładanie chakry do broni [Mistrz chakry]

http://i.imgur.com/s8Q6UU5.png



     Korzystanie z wewnętrznej energii nie musi opierać się jedynie na technikach. Jej wykorzystanie bywa wszechstronne, a jednym z nich jest przesłanie odpowiedniej ilości chakry do broni, co skutkuje zwiększeniem jej właściwości. Od użytkownika zależy jaki typ broni wybierze, czy będzie to biała, czy też dystansowa. Różnica w skutkach polega także na ilości transferu oraz rodzaju żywiołu. To on bowiem decyduje, czy nasze wyposażenie zacznie się palić, wydłużać czy też zostanie pokryte elektrycznością.
     Poniżej przedstawione zostały tabelki, które uwzględniają żywioł oraz poszczególne ilości chakry. Obok zaś zapisany został skutek, który każda postać posiadająca tę umiejętność może uzyskać.

RAITON
Ilość Chakry Efekt miecza
1.000 Broń zaczyna świecić i wydawać charakterystyczny odgłos.
5.000 Broń wprawione jest w drgania przez co jest w stanie przebić się przez praktycznie każdy przedmiot. Wyjątkiem są przedmioty nasączone chakrą Fūton.
10.000 Broń jest w stanie nie tyle co przebijać, ale także przecinać praktycznie każdy przedmiot.


SUITON
Ilość Chakry Efekt miecza
1.000 Broń zaczyna się lepić, gdy ktoś ją złapie nie będzie mógł jej wyrzucić (poza użytkownikiem chakry Suiton).
5.000 Broń staje się przezroczysta a nawet niewidzialna, jednak tylko gdy trzymamy ją w dłoni.
10.000 Broń staje się całkowicie niewidzialna nawet jak wyrzucimy ją. Jednak po 2 postach od porzucenia jej powraca do widoczności.


DOTON
Ilość Chakry Efekt miecza
1.000 Na ostrzu pojawiają się różne trujące drobnoustroje. Rana od takiej broni strasznie nam dokucza przez co tracimy po 5 do każdego atrybutu (poza kontrolą chakry) na czas 2 tur.
5.000 Ostrze przesiąknięte chakrą doton przy kontakcie z przeciwnikiem przesyła ją do krwiobiegu trując cały organizm. Od czasu zakażenia mamy 3 posty do utraty przytomności.
10.000 Przy kontakcie z przeciwnikiem chakra przechodzi z broni do krwiobiegu i dalej do systemu kanalików chakry gdzie zakłóca działanie organizmu. Każde jutsu zabiera przeciwnikowi 3 razy więcej chakry.


KATON
Ilość Chakry Efekt miecza
1.000 Ostrze zostaje podgrzane do białości. Można sobie wyobrazić jaki ból sprawia kontakt z takim przedmiotem.
5.000 Na broni pojawia się płomień, który przy kontakcie z przeciwnikiem przechodzi na niego.
10.000 Broń jest tak gorąca, iż w następnym poście następuje wybuch.


FŪTON
Ilość Chakry Efekt miecza
1.000 Ostrze zostaje przedłużone o 10 cm.
5.000 Ostrze zostaje przedłużone o 30 cm.
10.000 Ostrze zostaje przedłużone o 1 m i bez problemu przebija się przez przedmioty.


Pierwszy żywioł:

    -> OPANOWANIE: Trening.
    -> CZAS TRENINGU: 3 dni.
    -> PU: 40

Drugi żywioł:

    -> OPANOWANIE: Trening.
    -> CZAS TRENINGU: 5 dni.
    -> PU: 60

Trzeci żywioł:

    -> OPANOWANIE: Trening.
    -> CZAS TRENINGU: 7 dni.
    -> PU: 80

Czwarty żywioł:

    -> OPANOWANIE: Trening.
    -> CZAS TRENINGU: 7 dni.
    -> PU: 100

Piąty żywioł:

    -> OPANOWANIE: Trening.
    -> CZAS TRENINGU: 7 dni.
    -> PU: 120

http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Odwiedzaj codziennie Ogłoszenia i Recepcję - bądź na bieżąco z wszystkimi zmianami na forum.
http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Nowy projekt: Mage Guild Wars!
http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Masz pytania? Zajrzyj do Poradników, prawdopodobnie tam znajdziesz odpowiedzi na większość niejasności.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.pomocni2.pun.pl www.rpgcity.pun.pl www.gromsosnowica.pun.pl www.dbfoture.pun.pl www.priv-m2.pun.pl