Zaginiony
Będę tutaj sobie zapisywać swój spam odnośnie zmian, bo pracując na komputerze, laptopie i telefonie jednocześnie nie chce mi się kopiować tego przez facebooka.
Lista rzeczy do zrobienia:
-> Modyfikacja siły Ninjutsu - nowa statystyka: "Koncentracja" - umożliwienie graczom zmiany statystyki "siła" -> ! <-
-> Zmiana Genjutsu -> ! <-Dostosowanie technik Genjutsu do zmiany:
-> (A) Genjutsu: Sharingan (Sharingan)
-> (A) Magen: Kyō Tenchi-ten (Sharingan)
-> (A) Tsukuyomi (Sharingan)
-> (B) Utakata (Sharingan)
-> (C) Kasegui no Jutsu (Sharingan)
-> (A) Jigyaku no Jutsu + obrazki
-> (A) Kokuangyou no Jutsu + obrazki
-> (A) Kakkou's Interrogation Technique
-> (B) Nijou Kokoni Arazu no Jutsu + obrazki
-> (B) Mateki: Mugen Osa + obrazki
-> (B) Magen: Jubaku Satsu + obrazki
-> (B) Hana Kahen
-> (B) Shikumi no Jutsu
-> (C) Kori Shinchuu no Jutsu
-> (C) Nemuri
-> (C) Raiton: Raigen Raikouchuu
-> (C) Magen: Jigoku Kōka no Jutsu
-> (C) Magen: Kokoni Arazu no Jutsu + obrazki
-> (D) Oboro Bunshin no Jutsu-> Tabelki do statystyk i krajów
Legenda: Wprowadzone
Ostatnio edytowany przez Narokishi (2017-05-05 19:33:53)
Offline
^Zmiana GenJutsu chyba jeszcze nie weszła (?)
Offline
Zaginiony
Siła - Wytrzymałość Różnica Przewaga siły Przewaga wytrzymałości 1-20 Przewaga nie jest praktycznie zauważalna ciosy wprawdzie dochodzą do celu, ale nie wywołują większych obrażeń niż te, które zadaje małe dziecko także nie ma nawet mowy o wybiciu z rytmu, ewentualnie odwrócenie uwagi. Brak negatywnych efektów 21-60 Uderzenia, które znajdują swój cel w postaci oponenta są już odczuwalne. Zostawią po sobie ślad, najpierw w postaci silnego zaczerwienienia, żeby po jakimś czasie uwidocznił się siniak. Ciosy w głowę są w stanie nieco ogłuszyć, wybić z rytmu, ale nie mogą wywołać drastycznego spadku możliwości bojowych. Uderzenie w ciało ninja, który ma nad atakującym przewagę 20pkt. porównywalne jest do uderzenia w drzewo lub mur. Atak z całą dostępną siłą może skończyć się dość poważnym uszkodzeniem kończyny, która została użyta do zadania ciosu. 61-110 Oprócz siniaków mogą wystąpić rozcięcia skóry, krwawienie, a odpowiednio zadany cios może złamać kość (tylko wtedy gdy oba końce są ustabilizowane). Trafienie w głowę nie tylko znacząco deformuje jej kształt poprzez olbrzymie guzy, ale także może zamroczyć oraz spowodować utratę przytomności. Uderzenie w brzuch powoduje uszkodzenie narządów wewnętrznych, a tym samym krwawienie z ust. 111-170 Jeden cios, zadany w odpowiednio czułe miejsce jest w stanie zakończyć żywot przeciwnika. Uderzenie, które ma na swojej drodze kończynę powoduje przerwanie jej struktury (złamanie) i gigantyczny ból. Atak ma silę na tyle dużą, że powoduje rewolucję w narządach wewnętrznych lub natychmiastową utratę przytomności. >170 Różnica jest tak ogromna, że praktycznie nie da się jej opisać. Uderzenie z taką przewagą siły nad wytrzymałością kończy się natychmiastową śmiercią.
Szybkość - Reakcje Różnica Przewaga szybkości Przewaga reakcji 1-20 Takiej przewagi nie da się dostrzec gołym okiem. Możliwość uniknięcia ataku zależy bardziej od sytuacji niż właściwej różnicy w statystykach. Na pewno nie daje pewności udanego zakończenia ruchu ofensywnego. Takiej przewagi nie da się dostrzec gołym okiem. Możliwość uniknięcia ataku zależy bardziej od sytuacji niż właściwej różnicy w statystykach. Na pewno nie daje pewności udanego zakończenia ruchu ofensywnego. Analogicznie jak w przypadku identycznej przewagi szybkości. 21-60 Zadanie jednego, bezpośredniego ciosu w zwarciu nie daje dużej szansy powodzenia, jednak już atak kombinacyjny (3 ciosy i więcej) powinien znacznie zwiększyć tę szansę. Walka na odległość daje identyczne rezultaty co w przypadku różnicy 1-20 punktów. W walce na odległość otrzymanie obrażenia po pojedynczym ataku jest bardzo mało prawdopodobne, żeby nie powiedzieć niemożliwe. Przy odpowiednio dużej ilości ciosów (4) prawdopodobieństwo znacznie wzrasta. Podczas walki w zwarciu różnica odpowiada tej z przedziału 1-20pkt. 61-110 Już jedno wyprowadzone uderzenie powinno sięgnąć celu z łatwością. Oponent broniąc się ma większe szanse gdy ciosy zadawane są serią, ponieważ osiągana prędkość stała się tak duża, że prawdopodobieństwo trafienia w to samo miejsce przy wielu atakach znacznie się zwiększa. Walka na dystans wygląda tak samo jak walka w zwarciu przy różnicy 21-60pkt. Uniki przychodzą raczej z łatwością. Wyjątek stanowi sytuacja, w której liczba bezpośrednich uderzeń z bliska przekracza 10 ciosów. W pozostałych przypadkach owszem, trzeba się namęczyć, ale nie w znaczący sposób. 111-170 Obojętnie czy atak jest pojedynczy czy kombinacyjny, trafienie to niemal pewniak, a jedynie cud może spowodować unik. Ruchy wykonywane na pełnej prędkości wyglądają jak zamazane, niemożliwym jest obserwowanie całego zarysu kończyny, która uderza oponenta, jedynie drobny gest, którego następstwem jest otrzymany cios. Uniknięcie nawet gradu ciosów wydaje się być czynnością automatyczną niczym oddychanie. Przeciwnik może być bardzo podirytowany gdy nie trafia nawet gdy nie utrzymuje z rywalem kontaktu wzrokowego. Zachowanie przypomina przewidywanie ruchów. >170 Różnica jest tak ogromna, nie do przedstawienia za pomocą skali. Oponent nawet nie zdąży wykonać ruchu powieką przed przyjęciem na siebie uderzenia. Nie ma porównania. Nie da się wyprowadzić choćby jednego celnego uderzenia na milion. To najlepiej obrazuje gigantyczną przewagę.
Ostatnio edytowany przez Narokishi (2017-04-28 09:49:44)
Offline
Zaginiony
Kraj ziemi | |||
opis kraju | |||
Lord Feudalny | |||
Siły zbrojne | Piechota | ||
Marynarka | |||
Stosunki polityczne | Negatywne | ||
Pozytywne | |||
Złoża | |||
Statusy majątkowe | Baigai | ||
Kokkai | |||
Sashikan | |||
Podległe klany |
Kraj wody | |||
opis kraju | |||
Lord Feudalny | |||
Siły zbrojne | Piechota | ||
Marynarka | |||
Stosunki polityczne | Negatywne | ||
Pozytywne | |||
Złoża | |||
Statusy majątkowe | Airando | ||
Sei | |||
Sabishi | |||
Gyakuen | |||
Kanka | |||
Kazantou | |||
Toppudaun | |||
Zettou | |||
Podległe klany |
Kraj ognia | |||
opis kraju | |||
Lord Feudalny | |||
Siły zbrojne | Piechota | ||
Marynarka | |||
Stosunki polityczne | Negatywne | ||
Pozytywne | |||
Złoża | |||
Statusy majątkowe | Shisou | ||
Tanuza | |||
Chikai | |||
Podległe klany |
Kraj błyskawic | |||
opis kraju | |||
Lord Feudalny | |||
Siły zbrojne | Piechota | ||
Marynarka | |||
Stosunki polityczne | Negatywne | ||
Pozytywne | |||
Złoża | |||
Statusy majątkowe | Kouesumi | ||
Chuu | |||
Hidari | |||
Podległe klany |
Kraj wiatru | |||
opis kraju | |||
Lord Feudalny | |||
Siły zbrojne | Piechota | ||
Marynarka | |||
Stosunki polityczne | Negatywne | ||
Pozytywne | |||
Złoża | |||
Statusy majątkowe | Sakkaku | ||
Hizaken | |||
Enko | |||
Podległe klany |
Ninja po skończeniu akademii: | |
Kraje | Zna położenie krajów i prowincji |
Zna imiona i nazwiska lordów feudalnych | |
Zna średnie warunki pogodowe w każdym państwie | |
Kojarzy relacje pomiędzy klanami | |
Klany | Zna imiona i nazwiska głów klanów i organizacji |
Zna położenie osad klanów i organizacji | |
Zna opisowy wygląd insygni klanów | |
Kojarzy relacje pomiędzy klanami i organizacjami | |
Kekkei-Genkai | Zna nazwy głównych limitów krwii (bez wyrzutków i samotników) |
Umiejętności | Potrafi posługiwać się wszystkimi przedmiotami zwykłymi |
Posiada wiedzę odnośnie wszystkich pieczęci ninja | |
Pozostałe | Wie o istnieniu nadzwyczajnych przedmiotów, zwanych artefaktami |
Zna przybliżony powszechny spis ludności | |
Zna historię świata i najważniejszych wydarzeń fabularnych | |
Zna legendy krążące po świecie |
Ninja po skończeniu akademii: | |
Kraje | Zna położenie krajów i prowincji |
Zna imiona i nazwiska lordów feudalnych | |
Zna średnie warunki pogodowe w każdym państwie | |
Kojarzy relacje pomiędzy klanami | |
Klany | Zna imiona i nazwiska głów klanów i organizacji |
Zna położenie osad klanów i organizacji | |
Zna opisowy wygląd insygni klanów | |
Kojarzy relacje pomiędzy klanami i organizacjami | |
Kekkei-Genkai | Zna nazwy głównych limitów krwii (bez wyrzutków i samotników) |
Umiejętności | Potrafi posługiwać się wszystkimi przedmiotami zwykłymi |
Posiada wiedzę odnośnie wszystkich pieczęci ninja | |
Pozostałe | Wie o istnieniu nadzwyczajnych przedmiotów, zwanych artefaktami |
Zna przybliżony powszechny spis ludności | |
Zna historię świata i najważniejszych wydarzeń fabularnych | |
Zna legendy krążące po świecie |
Ostatnio edytowany przez Narokishi (2017-05-05 19:31:25)
Offline