Manda
OPIS:
Wielki szef węży, którego długość osiąga 24 metry. Posiada ciekawe zdolności, może na przykład przemieszczać się pod ziemią, dzięki czemu wykorzystuje atak z zaskoczenia. Oprócz tego potrafi zrzucić skórę, co działa mniej więcej jak Kawarimi no Jutsu. Jego jad jest bardzo trujący i mocny, a na dodatek żrący. Żrący w momencie, kiedy nie dostanie się bezpośrednio w ciało ofiary, a na przykład zostanie wystrzelony z zębów jadowych. Niestety, jego siła koliduje się troszkę z charakterem, a ten jest raczej nie do zniesienia. Manda cechuje się przede wszystkim chciwością, brakiem lojalności, trudno u niej o zaufanie, nie zna nawet takich wartości. Wąż raczej nie lubi walczyć dla kogoś, bawi się czyimś życiem, nie pomaga innym. Nie sztuką bywa się z nim dogadać, to rzecz niesamowicie trudna do zrobienia, praktycznie niemożliwa. Chociaż może warto zawrócić sobie głowę dla takiego silnego summona.
STATYSTYKI:
Siła: 100pkt
Wytrzymałość: 150pkt
Szybkość: 200pkt
Reakcje: 250pkt
Wola: 50pkt
Umysł: 50pkt
Kontrola chakry: 50pkt
STATYSTYKI DODATKOWE:
Siła NinJutsu: 150pkt
Siła TaiJutsu: 300pkt
Siła GenJutsu: 100pkt
Składanie pieczęci: -
Skoczność: -
POZOSTAŁE INFORMACJE:
Koszt wezwania: 35.000 chakry
Długość przywołania: 12 tur
Znane jutsu:
Offline
Kyodaija
OPIS:
Dość nietypowy wąż, który posiada trzy głowy, a jego długość sięga nawet do 26 metrów. Nie posiada zdolności do mowy, ale nadrabia to umiejętnościami w walce. Ze względu na swoją wielkość, siłę, a także trzy głowy, przyda się w niejednej walce, a na pewno w każdej większej bitwie. Oprócz tego raczej nie jest przydatny, do podróży się nie nadaje, do jakichś innych starć też nie, chociaż może przy odpowiednim zastosowaniu da się zrobić z niego inny pożytek.
STATYSTYKI:
Siła: 80pkt
Wytrzymałość: 100pkt
Szybkość: 160pkt
Reakcje: 200pkt
Wola: 50pkt
Umysł: 50pkt
Kontrola chakry: 30pkt
STATYSTYKI DODATKOWE:
Siła NinJutsu: 110pkt
Siła TaiJutsu: 240pkt
Siła GenJutsu: 80pkt
Składanie pieczęci: -
Skoczność: -
POZOSTAŁE INFORMACJE:
Koszt wezwania: 15.000 chakry
Długość przywołania: 10 tur
Znane jutsu: brak
Offline
Karakanedaija
OPIS:
Długi na 8 metrów wąż barwy brązowej. Także nie posiada zdolności mówienia, co czyni go mało przydatnym, ale nie w znacznym stopniu, bo przecież jak każdy inny summon, rozumie polecenia. Potrafi strzelać jadem ze swoich gruczołów jadowych, lecz jad ten nie jest tak groźny jak w przypadku Mandy, ma ok. czterokrotnie słabsze działanie. Nie nadaje się do podróży, ale w walce z innym ninja sprawdza się świetnie.
STATYSTYKI:
Siła: 80pkt
Wytrzymałość: 120pkt
Szybkość: 180pkt
Reakcje: 180pkt
Wola: 50pkt
Umysł: 50pkt
Kontrola chakry: 30pkt
STATYSTYKI DODATKOWE:
Siła NinJutsu: 110pkt
Siła TaiJutsu: 260pkt
Siła GenJutsu: 80pkt
Składanie pieczęci: -
Skoczność: -
POZOSTAŁE INFORMACJE:
Koszt wezwania: 10.000 chakry
Długość przywołania: 14 tur
Znane jutsu: brak
Offline
Buryuudaija
OPIS:
Jest nieco dłuższy od swojego poprzednika i w przeciwieństwie do niego, nie potrafi strzelać jadem. Jest barwy niebieskiej a jego długość wynosi 10 metrów. Brak znaczących zdolności bojowych nadrabia szybkością, dzięki czemu doskonale nadaje się do podróży. Tak samo jak poprzednie summony, Buryuudaija nie potrafi mówić. Zawsze jednak można wykorzystać go do walki, przecież od czegoś ma zęby i nieprzeciętne gabaryty.
STATYSTYKI:
Siła: 70pkt
Wytrzymałość: 150pkt
Szybkość: 220pkt
Reakcje: 160pkt
Wola: 50pkt
Umysł: 50pkt
Kontrola chakry: 30pkt
STATYSTYKI DODATKOWE:
Siła NinJutsu: 100pkt
Siła TaiJutsu: 290pkt
Siła GenJutsu: 80pkt
Składanie pieczęci: -
Skoczność: -
POZOSTAŁE INFORMACJE:
Koszt wezwania: 10.000 chakry
Długość przywołania: 12 tur
Znane jutsu: brak
Offline