Akuyadai
OPIS:
Szef pijawek, który cechuje się przede wszystkim rozmiarami. Summon ten jest długi na aż 15 metrów, a szerokość jego ciała wynosi niecałe 3. Akuyadai wygląda najdostojniej spośród wszystkich pijawek. Dzieje się tak z powodu jego metalicznej barwy ciała, w odcieniu brązowym. Warto zaznaczyć, że kolor ten nie jest jednolity. Momentami przechodzi on w głęboką czerń, która jeszcze bardziej podkreśla szlachetność owego Summona. Z daleka Akuyadai wydaje się panować nad otoczeniem. Dzieje się tak, ponieważ rusza się z gracją i krótko mówiąc, dba o matkę naturę.
Natura Akuyadaia może wydać się dziwna dla obserwatora. Głównie z tego powodu, że Summon mimo swojej pozycji wśród rodaków, wcale nie czuje się pewny. Nie do końca zdaje sobie sprawę ze swojej siły i potencjału, przez co rzadko wdaje się w dyskusje z ludźmi. Wbrew pozorom, jest bardzo lojalny, jeśli poczuje przywiązanie do człowieka, to z pewnością uczyni dla niego wszystko, nawet poświęci samego siebie. Jeżeli zaś chodzi o umiejętności, to można rzec, iż natura mu ich nie poskąpiła. Akuyadai doskonale pływa, porusza się na lądzie, a także walczy najlepiej z całej gromady pijawek. Potrafi również wydzielać trujące toksyny, z którymi kontakt dłuższy niż dwie tury jest równoznaczny z paraliżem na następne pięć. Mimo iż Summon nie zna technik medycznych, jak jego towarzysze, to sprawdza się we wsparciu, chociażby jako transporter.
STATYSTYKI GŁÓWNE:
Siła: 230pkt
Wytrzymałość: 220pkt
Szybkość: 260pkt
Reakcje: 240pkt
Wola: 50pkt
Umysł: 50pkt
Kontrola chakry: 30pkt
STATYSTYKI DODATKOWE:
Siła NinJutsu: 260pkt
Siła TaiJutsu: 490pkt
Siła GenJutsu: 80pkt
Składanie pieczęci: -
Skoczność: 450pkt
POZOSTAŁE INFORMACJE:
Koszt wezwania: 35.000 chakry
Długość przywołania: 10 tur
Znane jutsu: brak
Offline
Banu
OPIS:
Najmniejszy z możliwych Summonów do przywołania. Jest naprawdę niewielkich rozmiarów, ponieważ ma jedynie 5 centymetrów długości. Mimo tego, można dostrzec chęć do życia w jego żółtych ślepiach. Najbardziej tajemniczym elementem wyglądu jest czarna pieczęć znajdująca się na plecach pijawki. Ciężko ją dostrzec, na zwykłej granatowej barwie ciała, ale wprawne oko z pewnością zauważy ten mały wzorek. Banu pomimo swoich rozmiarów nigdy nie stoi w miejscu. Można być pewnym, że przestanie się ruszać tylko wtedy, gdy ktoś wywrze na niego mocne wrażenie.
Charakter Banu jest tematem legendarnym wśród samych pijawek. Ten Summon jest najżwawszym z przedstawicieli paktu. Nie potrafi siedzieć w miejscu, ciągle się wierci, kręci i rozgląda. Warto dodać, iż posiada świetne poczucie humoru. Lubi opowiadać dziwne historie, które potrafią rozśmieszyć niejednego marudę. Banu jest gadułą, a w dodatku nie potrafi zapanować nad tą wadą. Rozmawia z każdym o byle czym, nawet o delikatnych sprawach. Jedynym tematem, którego unika, jest pieczęć znajdująca się na jego grzbiecie. Jego charakter ujawnia się również w umiejętnościach. Banu to najszybsza pijawka w całej gromadzie. Głównie z tego powodu wykorzystuje się go jako kuriera, można być pewnym, że dostarczy wiadomości. Woda czy ziemia, deszcz czy śnieg, ten niecierpliwy Summon prędzej umrze niż nie wykona swojego zadania.
STATYSTYKI GŁÓWNE:
Siła: 30pkt
Wytrzymałość: 100pkt
Szybkość: 275pkt
Reakcje: 250pkt
Wola: 30pkt
Umysł: 30pkt
Kontrola chakry: 10pkt
STATYSTYKI DODATKOWE:
Siła NinJutsu: 40pkt
Siła TaiJutsu: 305pkt
Siła GenJutsu: 40pkt
Składanie pieczęci: -
Skoczność: 130pkt
POZOSTAŁE INFORMACJE:
Koszt wezwania: 10.000 chakry
Długość przywołania: 12 tur
Znane jutsu: brak
Offline
Hagini
OPIS:
Rodzynek pośród samców. Hagini to jedyna znana samica pijawka. Wbrew pozorom, nie jest ona mała i bezbronna. Osiąga ona rozmiary niewiele mniejsze od szefa tego paktu, różnice w długości czy szerokości są minimalne. Na tym następuje koniec podobieństw Hagini i Akuyadaia. Samiczka posiada bardzo grubą skórę, w odcieniu ciemnego pomarańczu. Poza nią pijawka nie posiada znaków szczególnych. Jako jeden z nielicznych Summonów ma jednolitą barwę ciała. Ułatwia to rozpoznanie jej, nawet w najbardziej niesprzyjających warunkach.
Natura Hagini ma dwie strony. Pierwsza z nich jest dobra - pijawka troszczy się o każdego u oferuje mu swoją pomoc. Jest lojalna, oddana przywołującemu, a także nie zadaje niepotrzebnych pytań, ufając w mądrość innych. Z drugiej zaś strony, Hagini łatwo wpada w gniew, gdy słyszy obelgi. Wystarczy kilka przykrych słów dotyczących jej samej, albo przywołującego, a pijawka rusza do boju wściekła i gotowa siać zniszczenie. Summon ten nie odbiega umiejętnościami od reszty grupy. Hagini może zakryć ciałem ludzi, a jej gruba skóra spokojnie zablokuje ataki technik rangi C. Zna się również na leczeniu. Jej popisowym numerem jest potknięcie kogoś, a następnie przy pomocy soków trawiennych uleczenie go. Oczywiście umie też walczyć w zwarciu, w czym pomagają jej rozmiary.
STATYSTYKI GŁÓWNE:
Siła: 160pkt
Wytrzymałość: 280pkt
Szybkość: 180pkt
Reakcje: 200pkt
Wola: 10pkt
Umysł: 10pkt
Kontrola chakry: 110pkt
STATYSTYKI DODATKOWE:
Siła NinJutsu: 270pkt
Siła TaiJutsu: 340pkt
Siła GenJutsu: 120pkt
Składanie pieczęci: -
Skoczność: 440pkt
POZOSTAŁE INFORMACJE:
Koszt wezwania: 30.000 chakry
Długość przywołania: 13 tur
Znane jutsu:
(A) Chakra Tensō gijutsu
Offline
Neori
OPIS:
Rodzina pięćdziesięciu pijawek, które zawsze są razem. Grupa ta należy do socjalnego oddziału medycznego. Każda z tych szarych, małych i zaskakujących pijawek reprezentuje godnie rodzinę, pełniąc określone zadania. Grupa medyczna nie wyróżnia się niczym od zwykłych zwierząt z tego gatunku. Cóż przynajmniej wizualnie. Neori w porównaniu do dzikich stworzeń są doskonale wyszkolone i gotowe do niesienia pomocy.
Ciężko ustalić charakter grupy, jest to w zasadzie niemożliwe. Przed wszystkim, Neori nie potrafią mówić. Może to wprowadzić kompilacje w przyszłości podczas manewrów leczniczych, jednak wystarczy komenda, a wszystko wróci do poprzedniego stanu. Grupa medyków zna najwięcej technik medycznych spośród pijawek. Specjalnością tego oddziału są trucizny oraz lekarstwa na nie.
STATYSTYKI GŁÓWNE:
Siła: 50pkt
Wytrzymałość: 50pkt
Szybkość: 80pkt
Reakcje: 80pkt
Wola: 10pkt
Umysł: 10pkt
Kontrola chakry: 100pkt
STATYSTYKI DODATKOWE:
Siła NinJutsu: 150pkt
Siła TaiJutsu: 130pkt
Siła GenJutsu: 110pkt
Składanie pieczęci: -
Skoczność: 100pkt
POZOSTAŁE INFORMACJE:
Koszt wezwania: 19.000 chakry
Długość przywołania: 10 tur
Znane jutsu:
(A) Chakra Tensō gijutsu
Offline