Ogłoszenie


#1 2013-03-03 15:15:01

 Katsuro

Administrator

5259823
Call me!
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2009-09-05
Posty: 3717
Multikonta: Mamoru [NPC]
WWW

Ścieżka przeklętej pieczęci

ŚCIEŻKA PRZEKLĘTEJ PIECZĘCI



     Nie jest łatwo posiąść potęgę przeklętej pieczęci. Już samo naznaczenie wiąże się z poważnym ryzykiem, które jednak trzeba podjąć, żeby zyskać moc niedostępną dla zwykłego wojownika. W zależności od poziomu należy wykonać odpowiednie czynności opisane poniżej.

Poziom pierwszy - naznaczenie
     Naznaczenie odbywa się w sanktuarium przeklętej pieczęci. Fabularnie żadna postać, oprócz tych posiadających daną formę CS'a, nie ma pojęcia gdzie znajduje się ów miejsce. Należy odbyć specjalną sesję, którą może poprowadzić wybrany gracz, w celu zdobycia informacji o położeniu. Po dotarciu na miejsce, do posągu węża, wyposażonego w specjalny enzym, gracz zostaje przez niego ugryziony czego efektem jest błyskawiczne osłabienie ciała - utrata przytomności. Ciało przechodzi niezwykle skomplikowany proces, podczas którego adaptuje się do nowej mocy. Po dwóch dniach, w przypadku powodzenia, ninja może poszczycić się opanowaniem pierwszego poziomu pieczęci.
     Żeby móc wykonać taką sesje należy postąpić tak samo jak w przypadku innych umiejętności, czyli zgłosić się do odpowiedniego tematu na supporcie z prośbą o pozwolenie na trening(sesje). Jednak istnieje możliwość nieprzeżycia takiej przygody, po ugryzieniu i odczekaniu 2 dni wykonujący ma obowiązek powiadomić administrację o fakcie naznaczenia i podać link do rozpoczęcia sesji. Administracja sprawdza wszystkie posty, ponieważ to od nich zależy werdykt - słabe, ledwo mieszczące się w limicie posty oznaczają nieuchronną śmierć postaci, warto więc przyłożyć się do każdego napisanego zdania. MG otrzymuje wynagrodzenie, po uprzednim przejściu standardowych formalności, od razu po ugryzieniu i zemdleniu gracza.

Uwaga!
     Niezastosowanie się do dwudniowego braku wykonywania czynności związanych z grą oraz innych opisanych wyżej reguł wiąże się z automatyczną śmiercią postaci w wyniku niestabilności przeklętej pieczęci (powód fabularny).


Poziom drugi - ciężki trening
     Ponownie należy odbyć podróż do sanktuarium, lecz tym razem bez udziału MG, znamy drogę, więc wszystko powinno przebiec pomyślnie. Ninja, który chce rozwinąć swoją pieczęć na nowe stadium musi uklęknąć przed znajomym posągiem węża i położyć rękę na jego głowie, jednocześnie skupić w niej chakrę. Ta uaktywnia gada, który ponownie gryzie nosiciela w symbol pozostawiony wcześniej. Ból powoduje rozwój pieczęci, której symbole pokrywają całe ciało. W tej chwili użytkownik otrzymuje bonusy umieszczone w opisie danej pieczęci.
     Z początku nawet wstanie z kolan sprawia ogromne trudności, jednak należy je przezwyciężyć i oswoić się z olbrzymią dawką mocy. Potrzeba treningu, najlepiej, żeby odbył się w sanktuarium, który przystosuje ciało i pozwoli cieszyć się wzrostem możliwości bojowych. Tutaj również istnieje ryzyko śmierci, dokładniej utraty kontroli nad ciałem, którym władać będzie pieczęć. Nie ma żadnych wymagań dotyczących długości, każde ciało to odrębna maszyna i nie da się określić prędkości absorpcji mocy. Jednak jeśli będzie trwał zbyt krótko i administracja uzna, że użytkownik nie przyłożył się zbytnio, może uznać wyższość pieczęci co w praktyce oznacza śmierć postaci.


Poziom trzeci - ostateczna transformacja
     Po raz ostatni ninja zmuszony jest do przekroczenia progów sanktuarium, chociaż prawdopodobnie i tak będzie do niego wracał. Początek całego procesu to kopia poziomu drugiego: wojownik podchodzi do węża, kładzie rękę na głowie i uwalnia swoją chakrę, na tym podobieństwa się kończą. Chakra, która została wprowadzona do węża służy do przywołania tajemniczej postaci - Strażnika Przeklętej Pieczęci (w tym momencie rozpoczyna się sesja z udziałem MG). To zakapturzony, rosły osobnik, który trzyma w rekach ogromną skrzynię. Bez słowa podaje tajemniczą pigułkę, gestami sugeruje wejście do skrzyni i połknięcie jej, żeby rozpocząć transformację.
     Pigułka ma za zadanie zabić użytkownika, ponieważ tylko wtedy pieczęć może obdarzyć go swoją mocą. Podczas gdy ninja doświadcza najsilniejszego bólu w swoim życiu Strażnik zamyka wieko i używa specjalnego jutsu, które kończy cały zabieg, rozpoczynając jednocześnie powolny zgon postaci (trwający kilka minut) i rozprowadzanie po ciele nowej mocy. Po pięciu dniach, zakładając, że nic mu nie przeszkodzi, cały proces dobiega końca. Ze skrzyni uwalnia się mroczna chakra użytkownika, żeby po chwili pobudzić go do życia. Po wyjściu ninja wygląda zupełnie inaczej niż kilka dni temu (informacje o wyglądzie w opisie danej pieczęci), wszystko wskazuje na to, że posiadł ostateczny poziom CS'a. Po chwili poziom się dezaktywuje, a wojownik może rozpocząć korzystanie z mocy.
     Również w tym przypadku istnieje ryzyko niepowodzenia, które jest uzależnione od jakości postów pisanych przez gracza. Po umieszczeniu ciała w skrzyni oraz opisaniu akcji do momentu śmierci użytkownik ma obowiązek poinformowania administracji o odbytej sesji. Ta zdecyduje czy postać przeżyje, jeśli tak to po wspomnianych pięciu dniach ninja może kontynuować grę.

Uwaga!
     Dodatkowa kończyna, charakterystyczna dla Ten no Juin, uaktywnia się dopiero podczas pierwszej normalnej walki (nie może być to trening). Do tego czasu użytkownik nie ma pojęcia o jej istnieniu.


http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Odwiedzaj codziennie Ogłoszenia i Recepcję - bądź na bieżąco z wszystkimi zmianami na forum.
http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Nowy projekt: Mage Guild Wars!
http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Masz pytania? Zajrzyj do Poradników, prawdopodobnie tam znajdziesz odpowiedzi na większość niejasności.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.alians666.pun.pl www.zakonsokola.pun.pl www.warzywko.pun.pl www.pokeswiat.pun.pl www.architekturautp.pun.pl