Ogłoszenie


#1 2013-03-03 15:19:40

 Katsuro

Administrator

5259823
Call me!
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2009-09-05
Posty: 3717
Multikonta: Mamoru [NPC]
WWW

Koten no Juin

http://i.imgur.com/HlDXQ8L.png
Koten no Juin - "古典の呪印"



     Klasyczna Przeklęta Pieczęć to pierwsze stworzone Juinjutsu. Rozwój atrybutów w jej przypadku jest nastawiony w ogromnym stopniu na wytrzymałość, w mniejszym na siłę, co daje użytkownikowi dużą przewagę w walce z użyciem Taijutsu. Nikt nie widział symbolu tej umiejętności w pasywnym stanie, jednakże przy aktywacji po ciele rozchodzą się nieregularne znaki, nie przypominające w zasadzie nic. Ta zdolność nadaje użytkownikowi możliwość transformacji swojego ciała. Chodzi tu oczywiście o bronie, tarcze - bardziej zaawansowani byli w stanie tworzyć wyrzutnie chakry, przez co mogli skakać na wielkie odległości, wzmacniać siłę ciosów przez rozpęd i smażyć przeciwników. Niewielu przeżyło spotkanie z posiadaczem w pełni wykształconej pieczęci.


Poziom pierwszy
http://i.imgur.com/KUV5uDw.png

Opis:
     Użytkownik świeżo po napiętnowaniu zostaje obdarzony jedynie namiastką mocy, która ma go przygotować do późniejszego rozwoju. Pomimo tego daje się zauważyć znaczny wzrost wytrzymałości i odporność na uderzenia. Warto zaznaczyć, że napiętnowany może zostać praktycznie każdy człowiek, jednak tylko silniejsi mają szanse na przetrwanie.

Efekty:

Plusy: Wytrzymałość wzrasta o 40pkt, a siła o 20pkt na stałe.
Minusy: Skrajne, negatywne emocje rozbudzają rządzę mordu i uaktywniają pierwszy poziom pieczęci co powoduje utratę panowania nad sobą (kontrolę nad postacią przejmuje MG).

Wymagania:

-> PW: 120
-> PU: 60
-> OPANOWANIE: Ścieżka przeklętej pieczęci

Poziom drugi
http://i.imgur.com/IUpLLkq.png

Opis:
     Ciało użytkownika jest w połowie pokryte czarnymi znakami, które oznajmiają, że pieczęć się aktywowała. Poziom ten oferuje już ogromny wzrost siły, wytrzymałości, a także zwiększenie pokładów chakry. Umożliwia również częściową transformacje swojego ciała, jednak tylko dla tych, którzy opanowali poziom drugi.

Efekty:

Plusy: Wytrzymałość wzrasta o 40pkt, siła o 20pkt, a pokłady chakry o 40.000.
Minusy: Poczucie złości i nienawiści do otaczających nas osób. W przypadku braku panowania nad poziomem pierwszym także do naszych przyjaciół.

Wymagania:

-> PW: 245
-> PU: 60
-> OPANOWANIE: Ścieżka przeklętej pieczęci

Poziom trzeci
http://i.imgur.com/QRQFcsG.png

Opis:
     Finalna wersja klasycznej wersji przeklętej pieczęci oferuje użytkownikowi ogromny zastrzyk mocy, którą może wykorzystywać wedle uznania. tajemnicze znaki pokrywają całe ciało, a następnie tworzą grubą powłokę, która zastępuje skórę. Forma ta umożliwia modyfikację różnych części ciała w celu zwiększenia jego właściwości bojowych. Drastycznie podnosi się każdy aspekt wymieniony w poziomie pierwszym co czyni użytkownika Classic maszyną do zabijania.

Efekty:

Plusy: Wytrzymałość i siła wzrastają o 50pkt (nie sumuje się z poziomem drugim), pokłady chakry o 60.000 (sumuje się).
Minusy: Niepohamowany szał bitewny, chęć zbijania/niszczenia wszystkiego i wszystkich na swojej drodze (wyjątek stanowią silne więzi, świeżo poznani też stają się celem).

Wymagania:

-> PW: 550
-> PU: 110
-> OPANOWANIE: Ścieżka przeklętej pieczęci


http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Odwiedzaj codziennie Ogłoszenia i Recepcję - bądź na bieżąco z wszystkimi zmianami na forum.
http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Nowy projekt: Mage Guild Wars!
http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Masz pytania? Zajrzyj do Poradników, prawdopodobnie tam znajdziesz odpowiedzi na większość niejasności.

Offline

 

#2 2013-03-03 15:20:36

 Katsuro

Administrator

5259823
Call me!
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2009-09-05
Posty: 3717
Multikonta: Mamoru [NPC]
WWW

Re: Koten no Juin

MODYFIKOWANIE CIAŁA - UMIEJĘTNOŚĆ KOTEN NO JUIN



     Klasyczna przeklęta pieczęć oferuje użytkownikowi jedyne w swoim rodzaju właściwości, o których inne formy mogą tylko pomarzyć. Po opanowaniu drugiego, finalnego poziomu umożliwia manipulację własnym ciałem w celu uzyskania jeszcze większych możliwości bojowych. Końcowy efekt daje zdolność modyfikacji nawet na pierwszym poziomie co czyni go najbardziej elastycznym CS'em.

Poziom pierwszy
     Po aktywacji ostatniej fazy Koten no Juin użytkownik może deformować swoje ciało aby służyło mu za mocną tarczę lub silną broń. Oto kilka rodzajów przemian jakimi dysponuje:

Wzmocnienie ataku
http://i.imgur.com/ZLqJOcR.png
     Użytkownik formuje z ręki kanaliki chakry, które działają jak potężny dopalacz znacznie zwiększając moc uderzenia. Za każde 10.000 chakry siła ciosu wzrasta o 500% lub jak kto woli, pięciokrotnie.

Katapulta
http://i.imgur.com/iShejhI.png
     Katapulta umożliwia wystrzelenie kogoś lub czegoś z bardzo duża prędkością. Osoba lub przedmiot wystrzelona w taki sposób leci  prędkością 200 punktów na odległość maksimum 500 metrów. Koszt wykonania takiej katapulty to 5.000 chakry.

Rakieta
http://i.imgur.com/j4ZVLZY.png
     Pod hasłem "rakieta" kryje się zdolność wytworzenia na plecach dopalacza, który umożliwi użytkownikowi wystartowanie niczym rakieta z prędkością 200 punktów po linii prostej. Służy to głównie do uniknięcia ataku, ponieważ kąt nachylenia ciała podczas używania tego dopalacza nie może być mniejszy niż 45 stopni, także o celach ofensywnych raczej nie może być mowy. Koszt chakry to 10.000, tak jak w przypadku wzmocnienia ataku, techniki te są niezwykle podobne.

Topór
http://i.imgur.com/2XrGN4j.png
     Tym razem ręka modyfikuje się tak, że wokół niej tworzy się coś na kształt ostrza (właściwie to ostrze tylko z wykonane z ciała użytkownika), które posiada SB równą 3, może w ten sposób konkurować z większością znanych broni. W tym przypadku brak kosztów chakry.

Tłok
http://i.imgur.com/jk8vQVK.png
     Kolejna modyfikacja, która zwiększa silę ataku. Tworzy tłok, który po uderzeniu dodatkowo wzmacnia jego destrukcyjną siłę. Ważne jest umiejętne korzystanie z tego, ponieważ bezpośrednie uderzenie może okazać się bezcelowe, najlepiej korzystać z tego dopiero po zadaniu ciosu.

Podmuch chakry
http://i.imgur.com/fU0nFox.png
     Najpotężniejsza i najbardziej kosztowna modyfikacja Koten no Juin. Z całego ciała rozrastają się duże kanaliki chakry, które następnie ładują się i wystrzeliwują niszcząc wszystko w swoim zasięgu. Tą technikę można porównać do jutsu rangi S. Zasięg podmuchu to 50 metrów, a koszt 40.000 chakry.

Wymagania:

-> Koten no Juin - poziom trzeci
-> 60PU


Poziom drugi
     Poziom ten nie oferuje nowości w zakresie modyfikacji, jednak daje chyba coś znacznie lepszego - możliwość korzystania z wyżej opisanych już na poziomie pierwszym. Dzięki temu korzystanie z wzmocnienia ataku lub topora nie wymaga aktywacji drugiego stadium przeklętej pieczęci. Nie można korzystać jedynie z podmuchu chakry. Reszta bez zmian.

Wymagania:

-> Koten no Juin - trzeci
-> Poziom pierwszym umiejetności
-> 650PW
-> 60PU


Uwaga!
     Tej zdolności nie trzeba trenować! Wystarczy napisać w zezwoleniach i odliczyć odpowiednią liczbę PU.


http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Odwiedzaj codziennie Ogłoszenia i Recepcję - bądź na bieżąco z wszystkimi zmianami na forum.
http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Nowy projekt: Mage Guild Wars!
http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Masz pytania? Zajrzyj do Poradników, prawdopodobnie tam znajdziesz odpowiedzi na większość niejasności.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.counterst.pun.pl www.lowcy-tajemnic.pun.pl www.4zsh.pun.pl www.regesta.pun.pl www.hasselhoffumlaut.pun.pl