Ogłoszenie


#1 2013-03-03 13:14:09

 Katsuro

Administrator

5259823
Call me!
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2009-09-05
Posty: 3717
Multikonta: Mamoru [NPC]
WWW

To trzeba koniecznie poprawić!

*


     Temat powstał z myślą o regularnym aktualizowaniu obecnych technik. Z jutsu różnie bywa, często zdarza się, że objaśnienie techniki nie zgadza się z rzeczywistym stanem (pod uwagę bierzemy mangę i anime), grafika dołączona do nich mija się z opisem lub po prostu opis nie trzyma standardów forum - krótko mówiąc nadaje się tylko i wyłącznie do śmietnika.

     Każdy użytkownik może zgłosić w tym temacie jutsu, które z jakiś względów trzeba natychmiast poprawić. W treści posta należy podać link do techniki oraz informacje dla administracji odnośnie zauważonego błędu. Mile widziana własna interpretacja lub screeny, które team wykorzysta do uaktualnienia.

Uwaga!

    -> Każdy post zostanie rozpatrzony, a autor najszybciej jak się tylko da otrzyma informację o decyzji w sprawie danego opisu.

    -> W argumentacji można posługiwać się linkami ze stron trudniących się tematyką naruto, w szczególności Narutopedia oraz LeafNinja.

    -> Polska wikia nie jest mile widziana ze względu na kopiowanie i tłumaczenie (często bez odpowiedniej korekty) na polski opisów z wiki angielskiej.

WZÓR OPISU JUTSU:

Kod:

[center][img]link_do_grafiki[/img][img]link_do_grafiki[/img][img]link_do_grafiki[/img][img]link_do_grafiki[/img][/center]

[size=16][i][u]Informacje ogólne[/u]: [/i][/size]
[quote][b]Nazwa: [/b]Nazwa [i](Kanji)[/i]
[b]Klasyfikacja: [/b]
[b]Typ: [/b]
[b]Ranga: [/b]
[b]Żywioł: [/b][/quote]
[size=16][i][u]Opis[/u]: [/i][/size]
[quote][size=13][b]pierwsza_litera[/b][/size]reszta_wyrazu[/quote]
[size=16][i][u]Dane techniczne[/u]: [/i][/size]
[quote][b]Zakres: [/b]
[b]Obrażenia: [/b]
[b]Koszt chakry: [/b]
[b]Pieczęcie:[/b] Pieczęć [i](Kanji, Wymowa)[/i] -> Pieczeć [i](Kanji, Wymowa)[/i][/quote]
[size=16][i][u]Dodatkowe informacje[/u]: [/i][/size]
[quote]- Informacja 1[/quote]
[quote]- Informacja 2[/quote]

RAMKA DO JUTSU:
http://i.imgur.com/gfJKSvx.png

Kod:

http://i.imgur.com/gfJKSvx.png

http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Odwiedzaj codziennie Ogłoszenia i Recepcję - bądź na bieżąco z wszystkimi zmianami na forum.
http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Nowy projekt: Mage Guild Wars!
http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Masz pytania? Zajrzyj do Poradników, prawdopodobnie tam znajdziesz odpowiedzi na większość niejasności.

Offline

 

#2 2013-05-28 19:11:26

 Akami

Martwy

42754256
Zarejestrowany: 2012-08-18
Posty: 505
Klan/Organizacja: Wyrzutek
KG/Umiejętność: Fumetsu
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 38
Multikonta: Kazunari

Re: To trzeba koniecznie poprawić!

Po kilku tygodniowej przerwie wracam z nowymi technikami ;)

Miejsce na zdjęcie



Informacje ogólne:

Nazwa: Kirin (麒麟)
Klasyfikacja: NinJutsu
Typ: ofensywna
Ranga: S
Żywioł: Raiton

Opis:

Jedna z najpotężniejszych technik, kiedykolwiek stworzona przez ninja. Użytkownik wykorzystuje siłę samej natury do zniszczenia wroga, poprzez wezwanie potężnej błyskawicy. Gdy zbiorą się chmury burzowe, shinobi wysyła do nich część swojej chakry, poprzez podniesienie ręki. W ten sposób możliwe jest przejęcie kontroli nad piorunem, który przybiera wówczas kształt ogromnego smoka. Jako, że jest to połączenie chakry potężnego ninjy i samych sił przyrody, Jutsu posiada niezwykle niszczycielską moc. Po zwykłym machnięciu dłonią, technika uderza z prędkością światła, a z pobliskiego obszaru nie ma co zbierać. Wszystko to czyni z Kirin najsilnejsze Jutsu Raiton'u.

Dane techniczne:

Zakres: duży (do 40 metrów)
Obrażenia: śmiertelne
Koszt chakry: 30.000
Pieczęcie: brak

Dodatkowe informacje:

- Wymagane PW: 680

- Do użycia techniki wymagana jest burza z piorunami. Może to być albo zjawisko naturalne albo wywołane ręcznie, poprzez wystrzelenie w chmury techniki Katonu. W takim przypadku Kirin można użyć dopiero w następnym poście.

Stary opis


Miejsce na zdjęcie



Informacje ogólne:

Nazwa: Jujutsu: Shiji Hyōketsu  (呪術・死司憑血)
Klasyfikacja: NinJutsu
Typ: ofensywny
Ranga: A
Żywioł: brak

Opis:

Najważniejsza, a zarazem jedyna technika klanowa wyznawców Jashina. Chociaż jej przygotowanie jest niezwykle trudne, to po pomyślnym użyciu przeciwnik jest praktycznie zdany na łaskę użytkownika. Główny problem jest w tym, że jej zainicjowanie to istny rytuał, wymagający następujących czynności:

1. Należy przy pomocy własnej krwi narysować na podłożu symbol Jashina (klik).
2. Niezbędne jest zdobycie krwi przeciwnika, którą potem trzeba wypić.
3. Następnie po skupieniu odpowiedniej ilości chakry, skóra użytkownika zmienia kolor na czarny z białymi znaczeniami stanowiący szkielet, symbol absolutnej śmierci.

Jest to koniec rytuału, ponieważ użytkownik jest już powiązany z przeciwnikiem. Użytkownik zmienia się w żywą lalkę voodoo, a każda rana jaką odniesie, jest automatycznie zadawana ofierze. Działa to tylko w jedną stronę. Niezależnie od poziomu obrażeń, nie stanowią one zagrożenia i są niewidoczne. (Oczywiście oprócz utraty części ciała.)

Dane techniczne:

Zakres: brak
Obrażenia: zależne od użytkownika, możliwe nawet śmiertelne
Koszt chakry: 35.000 za każde rozpoczęcie rytuału
Pieczęcie: brak

Dodatkowe informacje:

- Wymagany Poziom Kekkei Genkai: 2

- Użytkownicy, którzy nie osiągnęli jeszcze nieśmiertelności absolutnej, zyskują ją tylko i wyłącznie na czas działania tej klątwy.

- Technika działa jedynie wtedy, kiedy wykonujący znajduje się w kręgu. Po jego opuszczeniu Jutsu się przerywa, a ponowne rozpoczęcie rytuały wymaga ponownego użycia chakry.

Stary opis

28.05.2013



                                                                                                                                   



Miejsce na zdjęcie



Informacje ogólne:

Nazwa: Raiton no Yoroi (雷遁の鎧)
Klasyfikacja: NinJutsu
Typ: bezpośredni kontakt/wzmocnienie
Ranga: S
Żywioł: Raiton

Opis:

Potężne Jutsu tworzące zbroje z błyskawic, nadającą się doskonale zarówno do ataku jak i obrony. Każde uderzenie wyprowadzone bezpośrednio w przeciwnika staje się o wiele bardziej bolsene na skutek dodatkowego porażenia. TaiJutsu jest w praktyce nieprzydatne w walce z osobą używającą Raiton no Yoroi, ponieważ bezpośredni kontakt kończy się silnym kopnięciem prądu. Jedną z głównych zalet jest jednak znacznie zwiększenie szybkości oraz refleksu poprzez stymulację układu nerwowego. Dlatego też, nieliczni shinobi korzystający z tej techniki, aspirują zazwyczaj do miana najszybszych zaraz po przedstawicielach klanu Namikaze.

Dane techniczne:

Zakres: mały (do 5 metrów)
Obrażenia: duże
Koszt chakry: 25.000 za użycie 8.000 za utrzymanie co turę
Pieczęcie: brak

Dodatkowe informacje:

- Wymagane PW: 720 i opanowane Raigeki no Yoroi.

- Bonus do szybkości i reakcji wynosi 40.

- Techniki do rangi B nie stanowią zagrożenia, rangi A są w stanie się przez nią przebić, choć obrażenia są w niewielkim stopniu zredukowane.

- Każde Jutsu Suitonu sprawia, że technika razi dotkliwie użytkownika, czasem paraliżując go na jakiś czas.

- Kiedy ta technika jest aktywna, nie możliwe jest wykonywanie żadnych technik poza tymi z dziedziny TaiJutsu.

Stary opis

29.05.2013

Ostatnio edytowany przez Akami (2013-05-29 18:31:52)


http://i.imgur.com/TDQuAfP.gif

Offline

 

#3 2013-11-25 13:09:50

Tamotsu

http://i.imgur.com/HTjQGqH.png

Zarejestrowany: 2012-11-28
Posty: 588
Klan/Organizacja: Senju
KG/Umiejętność: Mokuton
Ranga: Lider
Wiek: 30

Re: To trzeba koniecznie poprawić!

[img]link_do_grafiki[/img][img]link_do_grafiki[/img][img]link_do_grafiki[/img][img]link_do_grafiki[/img]



Informacje ogólne:

Nazwa: Senpō: Mokuton: Shin Sūsenju (仙法・木遁・真数千手)
Klasyfikacja: SenJutsu
Typ: tworząca
Ranga: S
Żywioł: Mokuton

Opis:

Jest to technika-baza do najpotężniejszych technik dla tych użytkowników Mokutona, którzy mieli odwagę udać się do Shikkotsurin, sprostać wyzwaniom które tam spotkali i dali radę wyjść z tego miejsca żywi. Technika ta wymaga bowiem ostatecznego rozwoju Mokutona. Użytkownik będąc w trybie mędrca tworzy ogromną statuę, która swoimi rozmiarami stanowczo przerasta nawet ogoniaste bestie. Twór wygląda jak człowiek z tysiącami rąk za sobą rozłożonymi w półkole, a dwie “główne ręce” złożone są do modlitwy.

Dane techniczne:

Zakres: wielki
Obrażenia: brak
Koszt chakry: 90.000
Pieczęcie: brak

[i]Dodatkowe informacje:

- Wymaga Mokuton: SenJutsu

- Użytkownik tworzy statuę składając ręce jak do modlitwy

- Użytkownik tworzący statuę pojawia się na jej głowie

_______________________________________________________________

[img]link_do_grafiki[/img][img]link_do_grafiki[/img][img]link_do_grafiki[/img][img]link_do_grafiki[/img]



Informacje ogólne:

Nazwa: Mokuryū no Jutsu (木龍の術)
Klasyfikacja: Ninjutsu
Typ: wiążącyo-ofensywny
Ranga: S
Żywioł: Mokuton

Opis:

Potężna technika klanu Senju. Użytkownik składając pieczęć węża tworzy smoka z pod ziemi, a w miejscu gdzie stał pojawia się głowa tworu. Drewno kształtuję się na obraz smoka z trąbą słonia. Twór jest tak wielki, że spokojnie może związać ogoniastą bestię lub summona. Istnieje też inna możliwość, można wykorzystać go na mniejszych celach jednak jego gabaryty są tak ogromne, że tylko zgniecenie przeciwnika wchodzi w grę

Dane techniczne:

Zakres: duży (100 metrów)
Obrażenia: śmiertelne(w przypadku mniejszych przeciwników)
Koszt chakry: 35.000
Pieczęcie: Wąż ((巳, Mi)

Dodatkowe informacje:

- Wymaga Mokuton poziomu szóstego

_____________________________________________________________

[img]link_do_grafiki[/img][img]link_do_grafiki[/img][img]link_do_grafiki[/img][img]link_do_grafiki[/img]



Informacje ogólne:

Nazwa: Mokujin no Jutsu (木人の術)
Klasyfikacja: Ninjutsu
Typ: defensywna
Ranga: S
Żywioł: Mokuton

Opis:

Technika, której działanie różni się od innych Ninjutsu defensywnych. Owy twór, który posiada dwie głowy (jedną boga, drugą smoka), swoją ręką łapie technikę przeciwnika i wysyła ją wprost do nadawcy. Mokujin no Jutsu jest na tyle wytrzymałe by złapać pociski chakry wysyłane przez ogoniaste demony co pokazuje jaką potęga mogą posługiwać się Senju, którzy rozwinęli swój Mokuton bardziej niż zwykli, szarzy członkowie klanu.

Dane techniczne:

Zakres: mały (5 metrów)
Obrażenia: zależne od techniki, którą przejęło
Koszt chakry: 30.000
Pieczęcie: Wąż (巳, Mi) -> Pieczeć (Kanji, Wymowa)

Dodatkowe informacje:

- Wymaga Mokuton poziomu szóstego

- Użytkownik po stworzeniu Mokujin no Jutsu, pojawia się na głowie boskiej, która jest bardziej wysunięta do przodu

______________________________________________________________

[img]link_do_grafiki[/img][img]link_do_grafiki[/img][img]link_do_grafiki[/img][img]link_do_grafiki[/img]



Informacje ogólne:

Nazwa: Kajukai Kōrin(花樹界降臨)
Klasyfikacja: Ninjutsu
Typ: ofensywno-defensywna
Ranga: A
Żywioł: Mokuton

Opis:

Jest to jedna z ciekawszych technik użytkowników Mokuton’a. Użytkownik składając pieczęć węża uwalnia w okół niego wyrastające z ziemi korzenie posiadające kwitnące kwiaty, które wraz z pojawieniem się na powierzchni uwalniają trujący pyłek. Wytwór roślin ma bardzo pożyteczne działanie - każdy kto wdycha to co wydostało się z kwiatów początkowo traci siły witalne, a po chwili mdleje. W ten sposób łatwo można pokonać całe oddziały wroga.

Dane techniczne:

Zakres: duży (100 metrów)
Obrażenia: brak (utrata przytomności)
Koszt chakry: 25.000 (5.000 za utrzymanie co turę)
Pieczęcie: Wąż (巳, Mi)

Dodatkowe informacje:

- Wymagany Mokuton poziomu szóstego

- Przez pierwszą true przeciwnik może próbować się wydostać, jednak jego statystyki zmniejszone są o 10%. Druga tura jest decydująca gdyż tym razem jego umiejętności spadają aż o 50%. Jednak jeżeli nie wydostanie się w tym czasie, jego organizm odmawia współpracy i po prostu zasypia.

(Tutaj chciałbym zaznaczyć, że to jest mój pomysł co z tym zrobić. Jakoś nie wyobrażam sobie aprobaty reszty graczy gdyby od razu po użyciu tej techniki nagle zasypiali. Jeżeli ktoś ma lepszy pomysł to z chęcią bym się z nim zapoznał)
__________________________________________________________________


[img]link_do_grafiki[/img][img]link_do_grafiki[/img][img]link_do_grafiki[/img][img]link_do_grafiki[/img]



Informacje ogólne:

Nazwa: Hotei no Jutsu (皆布袋の術)
Klasyfikacja: Ninjutsu
Typ: tworząca/ofensywna
Ranga: S
Żywioł: Mokuton

Opis:

Ważna technika w wachlarzu umiejętności Senju, która może zwrócić szalę zwycięstwa na jego stronę. Użytkownik może stworzyć pięć dłoni na około swojego przeciwnika praktycznie odcinając mu drogę ucieczki. Jedna “kończyna” jest wielkości połowy ogoniastej bestii. Również i te wynaturzenia mimo swojej mocy mogą ugiąć się przy tej technice klanu Senju. Obrażenia zadane przez to Ninjutsu zależą od tego jak użyje go użytkownik - dłonie mogą kogoś złapać albo go zgnieść.

Dane techniczne:

Zakres: duży (60 metrów)
Obrażenia: bardzo duże/śmiertelne
Koszt chakry: 30.000
Pieczęcie: Wąż (巳, Mi)

Dodatkowe informacje:

- Wymagany Mokuton poziomu szóstego

________________________________________________________________


[img]link_do_grafiki[/img][img]link_do_grafiki[/img][img]link_do_grafiki[/img][img]link_do_grafiki[/img]



Informacje ogólne:

Nazwa: Hōbi no Jutsu (榜排の術)
Klasyfikacja: Ninjutsu
Typ: defensywna
Ranga: S
Żywioł: Mokuton

Opis:

Najśliniejsza technika defensywna klanu Senju dostępna jedyna dla najwytrwalszych członków klanu, którzy dążyli do udoskonalanie swojego drewna. Technika ta może obronić nas nawet przed siłą pocisku ogoniastych bestii - Bijūdamy. Użytkownik Mokutona tworzy drewnianą kopułę, która przybiera kształt głowy smoka z chińskich legend. Po jej środku widać przecięcie umożliwiające otwieranie i zamykanie naszej obrony kiedy chcemy.

Dane techniczne:

Zakres: mały (3 metry)
Obrażenia: brak
Koszt chakry: 30.000
Pieczęcie: Wąż (巳, Mi)

[i]Dodatkowe informacje:

- Wymagany Mokuton poziomu szóstego

- Kopuła może maksymalnie pomieścić dwie osoby

_____________________________________________________

[img]link_do_grafiki[/img][img]link_do_grafiki[/img][img]link_do_grafiki[/img][img]link_do_grafiki[/img]



Informacje ogólne:

Nazwa: Chōjō Kebutsu (頂上化仏)
Klasyfikacja: SenJutsu
Typ: ofensywna
Ranga: S
Żywioł: Mokuton

Opis:

Przerażająca technika, która bazuje na statule o tysiącu rąk. Użytkownik mając złączone ze sobą dłonie przesyła czakrę do swojego tworu, którego kończyny są automatycznie ożywiane. Skutkuje to atakiem zadanym kilkakrotnie przez każdą z dłoni. Zwykły człowiek nawet nie ma szans na ucieczkę albo obronę będąc pod gradem takich ciosów. Technika jest tak silna, że potrafi pokonać nawet ogoniaste bestie.

Dane techniczne:

Zakres: wielki
Obrażenia: śmiertelne
Koszt chakry: 40.000
Pieczęcie: brak

Dodatkowe informacje:

- Wymaga Mokuton: SenJutsu

- Po zakończeniu ataku (jedna salwa uderzeń) chakra wysłana do rąk zostaje pochłonięta dlatego jeżeli chcemy użyć jej jeszcze raz zużywamy tyle samo chakry co na początku

Ostatnio edytowany przez Tamotsu (2013-11-25 13:10:08)

Offline

 

#4 2013-11-25 13:39:18

 Sabaku no Hakai

Zaginiony

28379221
Skąd: W-wa
Zarejestrowany: 2011-01-29
Posty: 143
Klan/Organizacja: Sabaku
KG/Umiejętność: Suna Kontorōru
Ranga: Członek
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 13

Re: To trzeba koniecznie poprawić!

Informacje ogólne:

Nazwa: Suna no Yoroi (Kanji)
Klasyfikacja: Ninjutsu
Typ: Defensywna
Ranga: B
Żywioł:

Kekkei Genkai <piasek>
Opis:

Piaskowa zbroja, jedna z najbardziej oryginalnych i pożytecznych technik klanu Sabaku, polegająca na pokryciu całego ciała, średniej grubości warstwą piasku, stanowiącą dobrą obronę przed uderzeniami. Zbroja ta przy zbyt silnym uderzeniu rozsypuje się, jednak przy użyciu odrobiny chakry, jesteśmy wstanie natychmiast ją zregenerować. Zbroja ta chroni nas przed Taijutsu do rangi B, oraz niektórymi A (ocenia MG), oraz mocnymi uderzeniami do 150 pkt siły. (ewentualnie można ustalić także siłe nin tai i wgl co przebija a co nie, bo to też no, jak wolicie tak czy siak)Wszelkie ciosy ponad daną poprzeczkę, niszczą zbroję, a użytkowniuk obrywa siłą wypadkową x(siła uderzenia-150pkt (zbroja))(wymyślcie sobie jezeli inaczej). Dodatkowo zbroja chroni nas przed ninjutsu do rangi C, oraz niektórymi B (ocenia MG), oraz technikami żywiołowymi (Katon ranga B, Riaton ranga D, Fuuton ranga B, Doton ranga B, Suiton ranga C) Przez jej ciężar, szybkość oraz reakcja spada o 20pkt.

Dane techniczne:

Zakres: nie dotyczy
Obrażenia: nie dotyczy
Koszt chakry: 15.000 stworzenie, 5 .000 odbudowanie
Pieczęcie: Nie dotyczy

Dodatkowe informacje:

- Wymagane Suna Konotrou - poziom 3

Wprowadzone przeze mnie zmiany.:

- Podniosłem rangę techniki, oraz ją zbuffowałem, jako że do obecnej sytuacji była dość niejasna jej obrona, plus... no w porównaniu do anime dośc słaba. Uwzględniłem rodzaje natur chakry, po za tym jeszcze dochodzi amortyzacja zwykłych uderzeń.

- Usunąłem koszt chakry co ture, przecież ta zbroja jest ciągle noszona i odbudowywana, gdyby sie nie rozpadała to wtedy można by chakre co ture,ale zauważmy że Gaaara nosił ją ciągle, co jest dobre by móc np. zaskoczyć przeciwnika.

____________________________

Informacje ogólne:

Nazwa: Daisan no Me
Klasyfikacja: Ninjutsu
Typ: Pomocnicza
Ranga: D
Żywioł:

Nie dotyczy
Opis:

Uzytkownik zasłania, bądź zamyka jedno oko, po czym wyciąga przed siebie rękę, na której formuje się piaskowe oko, którego obraz jest przesyłany bezpośrednio do mózgu użytkownika, w miejsce zasłoniętego oka. Mamy możliwość zerwania połączenia, jednak bez rozpraszania jutsu, gdyż obserwowanie kilku miejsc na raz, może to bardzo dezorientować szczególnie w środku walki. Okiem możemy dowolnie sterować, oraz nie działają na nie jutsu wzrokowe. Odległość na jaką możemy wysłać oko, jest ściśle związana z naszą kontrolą chakry. Jeden punk KC, odpowiada za przesunięcie oka o 1m.

Dane techniczne:

Zakres: Zakres: 1kc = 1m
Obrażenia: Nie dotyczy
Koszt chakry: 1.000 za aktywacje, 500 za utrzymanie przez jeden post.
Pieczęcie: Nie dotyczy

Dodatkowe informacje:

Suna Konotorou I

piasek z gurdy bądź otoczenia

____________
Informacje ogólne:

Nazwa: Suna Shuriken
Klasyfikacja: Ninjutsu
Typ: Ofensywna
Ranga: C
Żywioł:

Nie dotyczy
Opis:

Użytkownik zbiera piasek, formuje go i utwardza na kształt bardzo popularnej broni, zwanej shurikenem. Obrażenia zadane przez tą broń są stosunkowo małe, szczególnie przy niskiem konroli chakry. Uderzenie z takiej broni powoduje mocne sińce, lecz nie powinno wytwarzać ran ciętych, Sytuacja się zmienia gdy użytkownik jest wyspecjalizowany w swojej dziedzinie Wtedy shurikeny te działają na tej samej zasadzie co metalowe, jednak wymagają o wiele więcej chakry.

Dane techniczne:

Zakres: Jak rzut Shurikenem
Obrażenia: Mocne Sińce /  Rany kłute, cięte &l