Ogłoszenie


#1 2013-02-24 19:08:17

 Katsuro

Administrator

5259823
Call me!
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2009-09-05
Posty: 3717
Multikonta: Mamoru [NPC]
WWW

Przeszczepy

PRZESZCZEPY



WSTĘP
     Przeszczepy są swego rodzaju sposobem na oszukanie natury. Pozwalają jednemu człowiekowi posiąść moc wielu limitów krwi, które normalnie są zarezerwowane dla kilku osób osobno. Jedynymi ludźmi zdolnymi do wykonania takiej operacji są medycy, którzy opanowali niezwykła sztukę oddzielania i wszczepiania materiału genetycznego lub narządów odpowiedzialnych za KG.

WYMAGANIA
     Tak niezwykle skomplikowana czynność wymaga wielu przygotowań i odpowiednich kwalifikacji. Medyk musi opanować czwarty poziom swoich umiejętności medycznych oraz technikę Ishoku, która pozwoli na wyodrębnienie DNA. Zależnie od KG jakie chce przeszczepić musi posiadać odpowiednią ilość PW (rozpiska w opisach poniżej). Oczywiście nic nie może odbyć się bez udziału dawcy, czyli osoby, od której ma zostać pobrane DNA lub organ oraz biorca, któremu owe DNA lub organ trzeba wszczepić. Ostatnim krokiem jest znalezienie miejsca, które posłuży jako sala operacyjna (spokojne, bez obawy o komplikacje z zewnątrz).
     Oczy do przeszczepu można przechowywać w specjalnym pojemniku, natomiast materiał genetyczny musi być wszczepiony od razu.

OPERACJA
     Do zabiegu muszą przystąpić trzy osoby: medyk, który przeprowadzi operacje, dawca DNA oraz biorca. Po znalezieniu dogodnego miejsca do operacji można ją rozpocząć, co to oznacza? Oznacza to mini sesję między zainteresowanymi, którzy muszą odtworzyć operację, można posłużyć się następującym wzorem:

    - przybycie graczy do miejsca operacji (po jednym poście od każdego)
    - pobranie DNA lub oka od dawcy (po jednym poście od medyka i dawcy)
    - przygotowanie do wszczepienia (post medyka)
    - wszczepienie DNA lub oka biorcy (po jednym poście od medyka i biorcy)
    - akceptacja administracji

PO ZABIEGU
     Po tej sesji zarówno dawca jak i biorca muszą odpoczywać dobę. Po odpoczynku dawca (o ile oczywiście żyje) może wrócić do swoich zajęć, biorcę natomiast czeka sporo zabawy. Przede wszystkim organizm po przyjęciu przeszczepu musi dostosować się do nowego DNA - trwa to jeden dzień na każdy poziom nowego KG (3 level 3 dni, 4 level 4 dni itd.). Najlepiej jest spędzić te dni odpoczywając, ponieważ ból towarzyszący zmianą zmniejsza statystyki o 50% (na czas adaptacji). Kolejnym etapem jest trening przeszczepionego KG, który również trwa jeden dzień na każdy poziom (trening opisowy, może być przyśpieszony). Po wytrenowaniu możemy opanowywać techniki nowego KG.

KOSZTY PRZESZCZEPU

Medyk: oprócz utraty sił medyczny ninja tylko zarabia na takiej operacji. Oprócz przewidzianych 50PW może (przed operacją) zażądać np. ryo jako pokrycie środków zabiegu.

Dawca: nie ważne czy zgodził się bez przymusu, czy zostały wobec niego użyte bardziej radykalne metody, nic nie zyskuje, traci jedynie kawałek kodu DNA, który w bardzo szybkim tempie i tak się odbuduje. Oczywiście nie dotyczy to Dōjutsu, w tym przypadku dawca nieodwracalnie traci swoje oko.

Biorca: zyski są duże, ponieważ może używać KG, którego normalnie nigdy by nie posiadł, jednak wymagania również nie są przeciętne - należy zapłacić o połowę więcej PU niż dawca musiał wydać na swoje KG (łącznie). Ponadto z przeszczepu korzystać można dopiero osiągając o połowę więcej PW niż wymaga tego opis KG. Wyjątek stanowią Dōjutsu, ponieważ w tym przypadku zasada ta może zostać pominięta, jednakże postać, która nie spełnia wymagań płaci dwukrotnie więcej PU niż dawca.

TRENING PO UDANYM PRZESZCZEPIE
     Samo przeszczepienie KG może nie wystarczyć i ninja będzie chciał je rozwinąć lub opanować jutsu klanowe (o ile jest to dozwolone). Trening jest identyczny jak w przypadku każdej innej zdolności, jednak koszty znacznie większe - zarówno w przypadku kolejnego poziomu KG jak i jutsu opanowanie kosztuje o połowę więcej PU niż normalnie. Jest to dużo, ale kto powiedział, że będzie łatwo? Dodatkowo wymagania na kolejne levele KG są większe o 50% PW.

DODATKOWE INFORMACJE


- Żadne przeszczepione KG nie może zostać rozwinięte do maksymalnego poziomu, ostatni na drodze takiego rozwoju jest przedostatni level, niezależnie od rodzaju przeszczepu.

- Gracz może poddać się zabiegowi nie posiadając odpowiedniej ilości PU i PW, jednak po udanym przeszczepie nie może trenować innych zdolności do momentu spłacenia "długu".

- Informacje o wymaganiach na dany poziom KG powinny zostać udostępnione graczowi jedynie przez administrację, do momentu przeszczepu biorca nie powinien wiedzieć ile PU musi przeznaczyć oraz kiedy przeszczep się przyjmie i będzie gotowy do użycia (wymagania PW).

- Medyk za udany zabieg otrzymuje 50 PW, lecz tylko jeśli sam posiada nie więcej niż 800 Punktów Wymagań.


http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Odwiedzaj codziennie Ogłoszenia i Recepcję - bądź na bieżąco z wszystkimi zmianami na forum.
http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Nowy projekt: Mage Guild Wars!
http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Masz pytania? Zajrzyj do Poradników, prawdopodobnie tam znajdziesz odpowiedzi na większość niejasności.

Offline

 

#2 2013-02-24 19:08:26

 Katsuro

Administrator

5259823
Call me!
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2009-09-05
Posty: 3717
Multikonta: Mamoru [NPC]
WWW

Re: Przeszczepy

- KG Głównych klanów

Przeszczep Sharingan'a (KG Uchiha):

Sharingan opiera się głównie na DouJutsu, więc można poddać tylko jedno oko zabiegowi. Nasze stare musi zostać usunięte, żeby mogło zastąpić go oko Sharingan. Owe Kekkei-Genkai możemy ulepszyć o dwa poziomy, wykluczając Eternal Mangekyo Sharingan. Po takim zabiegu nie jesteśmy w stanie dezaktywować Sharingana, dlatego aby nie pobierał chakry musi zostać zakryty. W innym wypadku nasza chakra będzie notorycznie "odpływać" zgodnie z danymi zamieszczonymi w opisie KG. Zabieg trwa 24 godziny.

Minusy:
- przeszczepiony MS może opanować tylko jedną technikę (Amaterasu, Tsukuyomi lub Kamui)
- po trzecim użyciu w walce użytkownik traci przytomność na 6 kolejnych tur
- konieczność zakrycia oka (niezakryte pobiera chakrę)


Plusy:
+ Sharingan podwyższa statystyki tak samo jak przed przeszczepem
+ potrafi tak samo kopiować techniki przeciwnika
+ możliwość opanowania żywiołu katon za 50% ceny PU i dni treningów (zaokrąglane w górę)


Tylko dla członków klanu Uchiha:
Aby przemienić swojego Mangekyo Sharingana w Eternal musimy wszczepić sobie parę oczu na poziomie MS. Przeszczepienie sharingan o trzech łezkach, bądź innego nie przyniesie żadnego efektu. Taki zabieg trwa całą dobę.


Wymagania:

    Medyk:

      * PW: 710
      * Opanowane (A) Ishoku [Yakuro]

    Ogólne:

      * Odpowiednie miejsce do przeszczepu

Preszczep Byakugan'a (KG Hyuuga):

Jest to kolejne Kekkei-Genkai opierające się na DouJutsu. Tutaj także możemy poddać tylko jedno oko zabiegowi. W tym wypadku operacja jest jednak bardziej zaawansowana i trwa 48h. Po przeszczepie oko jest nieużyteczne do póki nie zostanie aktywowany Byakugan, ponieważ bez niego nic nie widzimy (ze względu na walory estetyczne oko powinno zostać zasłonięte - byakugan może swobodnie funkcjonować pod przykryciem). Cała operacja musi przebiegać w całkowitym spokoju i nie może zostać przerwana. Możemy je rozwinąć maksymalnie o dwa poziomy.

Minusy:
- brak możliwości opanowania Jyuken'a
- brak możliwości kontroli przepływu tanketsu
- brak możliwości opanowania technik klanowych


Plusy:
+ widoczność byakugana identyczna jak przed przeszczepem
+ możliwość zlokalizowania punktów tanketsu



Wymagania:

    Medyk:

      * PW: 740
      * Opanowane (A) Ishoku [Yakuro]

    Ogólne:

      * Odpowiednie miejsce do przeszczepu

Przeszczep Mokuton'a (KG Senju):

Tym razem przeszczep jest nieco trudniejszy, bo tutaj musi zostać on przeprowadzony bezpośrednio na naszym własnym kodzie DNA. W tym wypadku przeszczep trwa 48 godzin i nie może zostać przerwany ani zakłócony, w przeciwnym wypadku osoba operowana zginie. Poziom Kekkei-Genkai możemy zwiększyć o dwa.

Minusy:
- dłoń staje się nieco zdeformowana, a bark przybiera kształt twarzy dawcy DNA
- po stracie 90% chakry użytkownik traci kontrolę nad ciałem i tylko amputacja ręki pozwala odzyskać nad nim kontrolę
- brak możliwości kontrolowania otoczenia


Plusy:
+ możliwość pełnego tworzenia mokutona według opisu KG
+ możliwość opanowania wszystkich jutsu klanowych
+ możliwość opanowania żywiołu suiton i doton za 50% ceny PU i dni treningów (zaokrąglane w górę)



Wymagania:

    Medyk:

      * PW: 760
      * Opanowane (A) Ishoku [Yakuro]

    Biorca:

      * 25 x lvl KG kontroli chakry
      * konieczność opanowania żywiołów doton oraz suiton (po lub przed operacją)

    Ogólne:

      * Odpowiednie miejsce do przeszczepu

Przeszczep Shouton'a (KG Kiyoshi):

To Kekkei-Genkai jest bardzo podobne do poprzedniego, tak więc wszczepiane opiera się na tej samej zasadzie, różni się tylko komórkami, o których musimy mieć jednak pojęcie. W przeciwnym wypadku osoba podejmująca się operacji zginie. Poziom Kekkei-Genkai możemy zwiększyć o dwa.

Minusy:
- symbol na całym torsie, który z każdą turą używania zamienia się w kryształ, po 12 turach używania organy wewnętrzne krystalizują się (atrybuty zredukowane o 50%), a po 13 aktywacji użytkownik umiera pokryty kryształem
- koszt tworzenia kryształu zwiększony dwukrotnie w stosunku do opisu KG


Plusy:
+ możliwość pełnego tworzenia shoutona według opisu KG
+ możliwość opanowania wszystkich jutsu klanowych
+ możliwość opanowania żywiołu doton i fuuton za 50% ceny PU i dni treningów (zaokrąglane w górę)



Wymagania:

    Medyk:

      * PW: 750
      * Opanowane (A) Ishoku [Yakuro]

    Biorca:

      * 20 x lvl KG kontroli chakry
      * konieczność opanowania żywiołów doton oraz fuuton (po lub przed operacją)

      Ogólne:

        * Odpowiednie miejsce do przeszczepu

Przeszczep Assarikaze (KG Namikaze):

Jest to jeden z najtrudniejszych przeszczepów do wykonania. Musi on być przeprowadzony z dokładną precyzją, co wymaga sporej ilości czasu. Taki zabieg trwa około 72 godzin, więc ninja wykonujący go musi być dość wytrzymały, aby sprostać trudom operacji. Poziom Kekkei-Genkai możemy podnieść o dwa w górę.

Minusy:
- brak możliwości opanowania jutsu klanowych
- umiejętności związane z KG niemożliwe do opanowania


Plusy:
+ bonus do statystyk według opisu KG



Wymagania:

    Medyk:

      * PW: 710
      * Opanowane (A) Ishoku [Yakuro]
      * 50 wytrzymałości

    Ogólne:

      * Odpowiednie miejsce do przeszczepu

Przeszczep Ayatsuri (KG Ayatsuri):

Ten przeszczep jest jednym z łatwiejszych, ponieważ nie ingerujemy tak bardzo w organizm przyszłego użytkownika. Operacja trwa 24 godziny i również nie może zostać przerwana. Skupia się na dłoniach biorcy, które musza być przystosowane do precyzyjnego kontrolowania marionetek i tworzenia nici z chakry. Maksymalny poziom KG jaki można opanować po przeszczepie to 3. Przeszczepienie DNA osoby o większym poziomie nic nie daje.

Minusy:
- możliwość opanowania tylko trzeciego poziomu KG


Plusy:
+ koszt chakry identyczny jak w opisie KG
+ możliwość tworzenia i zakupywania lalek w warsztacie



Wymagania:

    Medyk:

      * PW: 660
      * Opanowane (A) Ishoku [Yakuro]

    Ogólne:

      * Odpowiednie miejsce do przeszczepu

Przeszczep (KG Sabaku):

Przeszczepienie tego KG nie należy do najłatwiejszych, lecz wprawny medyk może zrobić to dość szybko - 48h. Jest to dość skomplikowany proces, dlatego lepiej nie hartować się treningami, bądź innymi aktywnymi czynnościami, ponieważ jego ciało musi się "oswoić" z piaskiem. Poziom Kekkei-Genkai możemy podwyższyć o dwa.

Minusy:
- brak możliwości kontroli piasku z otoczenia


Plusy:
+ możliwość kontrolowania piasku z gurdy wedle opisu KG
+ możliwość opanowania jutsu klanowych, które potrzebują piasku z gurdy



Wymagania:

    Medyk:

      * PW: 740
      * Opanowane (A) Ishoku [Yakuro]

    Biorca:

      * 30 x lvl KG kontroli chakry

      Ogólne:

        * Odpowiednie miejsce do przeszczepu

Przeszczep Kegasasasu (KG Nara):

Dość skomplikowany zabieg, który jednak nie powinien sprawić wielkich problemów wprawnemu medykowi. Wymagane są odpowiednie komórki do wszczepienia, sporo czasu (48h) oraz święty spokój. Ninja zyskuje możliwość kontroli własnego cienia co dla ciała jest nowością i należy poświęcić sporo czasu na treningi.

Minusy:
- Możliwość rozwinięcia KG tylko do 4 poziomu (niezależnie od levela KG dawcy)


Plusy:
+ Możliwość korzystania z jutsu klanowych, które wymagają 3 lub niższego poziomu KG



Wymagania:

    Medyk:

      * PW: 720
      * Opanowane (A) Ishoku [Yakuro]

    Ogólne:

      * Odpowiednie miejsce do przeszczepu


http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Odwiedzaj codziennie Ogłoszenia i Recepcję - bądź na bieżąco z wszystkimi zmianami na forum.
http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Nowy projekt: Mage Guild Wars!
http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Masz pytania? Zajrzyj do Poradników, prawdopodobnie tam znajdziesz odpowiedzi na większość niejasności.

Offline

 

#3 2013-02-24 19:08:36

 Katsuro

Administrator

5259823
Call me!
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2009-09-05
Posty: 3717
Multikonta: Mamoru [NPC]
WWW

Re: Przeszczepy

- KG Samotników

Przeszczep Shikotsumyaku (KG Kimimaro):

Przeszczepienie tego Kekkei-Genkai jest skomplikowane i trzeba przy nim uważać, aby nic nie popsuć. Przeszczepiane DNA powoduje spore zamieszanie w ciele, ponieważ organizm zyskuje możliwość manipulacji kośćmi. Każda pomyłka może kosztować przyszłego użytkownika życie. Poziom KG możemy podwyższyć o trzy. Sam zabieg trwa 24 godziny.

Minusy:
- brak możliwości opanowania jutsu klanowych
- po 3 turach używania KG użytkownik pluje krwią
- po 5 turach statystyki spadają o 25%
- po 8 turach statystyki spadają o 50%
- po 10 turach użytkownik traci kontrolę nad KG, wszystkie kości rozrastają się i umiera


Plusy:
+ możliwość opanowania czterech poziomów KG z wszystkimi właściwościami (z wyjątkiem jutsu)



Wymagania:

    Medyk:

      * PW: 770
      * Opanowane (A) Ishoku [Yakuro]

    Ogólne:

      * Odpowiednie miejsce do przeszczepu

Przeszczep Hyouton (KG Haku):

Przeszczep trudniejszy, lecz dość szybki. Wprawny medyk może go przeprowadził nawet w dobę, lecz potrzebuje do tego całkowitego spokoju, a jakakolwiek pomyłka może przeważyć o losach operowanego. Poziom Kekkei-Genkai możemy podwyższyć o trzy.

Minusy:
- brak możliwości używania jutsu klanowych
- po 10 turze używania KG użytkownik pokrywa się lodem i umeira


Plusy:
+ możliwość pełnego tworzenia hyoutona według opisu KG
+ możliwość opanowania żywiołu suiton i fuuton za 50% ceny PU i dni treningów (zaokrąglane w górę)



Wymagania:

    Medyk:

      * PW: 710
      * Opanowane (A) Ishoku [Yakuro]

    Biorca:

      * 15 x lvl KG kontroli chakry
      * konieczność opanowania żywiołów fuuton oraz suiton (po lub przed operacją)

      Ogólne:

        * Odpowiednie miejsce do przeszczepu

Przeszczep Sosa (KG Kakazu):

Jeden z najprostszych zabiegów jest właśnie z tymi komórkami. Zabieg trwa 24 godziny i nie jest ani trochę skomplikowany. Przyszły użytkownik może rozwinąć trzy poziomy tego Kekkei-Genkai. Musi być jednak gotowy na przeogromny ból, jaki towarzyszyć będzie rozwijaniu się Sosy w ciele.

Minusy:
- brak możliwości opanowania jutsu klanowych
- możliwość rozwinięcie KG tylko do 3 poziomu (2 serca)


Plusy:
+ inne umiejętności związane z KG według jego opisu



Wymagania:

    Medyk:

      * PW: 620
      * Opanowane (A) Ishoku [Yakuro]

    Biorca:

      * 70 wytrzymałości

      Ogólne:

        * Odpowiednie miejsce do przeszczepu

Przeszczep Kikiou (KG Aburame):

Dość istotną rzeczą jest, że przyszły użytkownik nie może posiadać żadnego paktu. Sam zabieg trwa dobę i nie wymaga wielkiego doświadczenia od medyka, który dokona przeszczepu. Użytkownik może rozwinąć tylko dwa poziomy tego Kekkei-Genkai.

Minusy:
- brak możliwości używania jutsu klanowych


Plusy:
+ panowanie nad robakami i ich umiejętności wedle opisu KG



Wymagania:

    Medyk:

      * PW: 710
      * Opanowane (A) Ishoku [Yakuro]

    Biorca:

      * brak paktu

      Ogólne:

        * Odpowiednie miejsce do przeszczepu


http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Odwiedzaj codziennie Ogłoszenia i Recepcję - bądź na bieżąco z wszystkimi zmianami na forum.
http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Nowy projekt: Mage Guild Wars!
http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Masz pytania? Zajrzyj do Poradników, prawdopodobnie tam znajdziesz odpowiedzi na większość niejasności.

Offline

 

#4 2013-02-24 19:08:46

 Katsuro

Administrator

5259823
Call me!
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2009-09-05
Posty: 3717
Multikonta: Mamoru [NPC]
WWW

Re: Przeszczepy

- Wszczepianie Sharinganów w ciało.

Jest to dość istotna sprawa dla osób, które chcą używać Izanagi. Głównie dlatego, że oczy po użyciu tej techniki zamykają się na wieki, aby nigdy się już nie otworzyć. Teoretycznie znaczy to śmierć dla Uchihy, jednak przeszczep daje dużo lepsze możliwości użycia. Ilość Sharinganów, które możemy wszczepić jest ograniczona, a wynosi 10. Dodatkowo, aby móc władać nad tymi oczyma musimy posiadać wszczepione DNA Mokutona. Wszczepienie jednego Sharingana trwa 24h, przygotowania danego fragmentu ciała 48h (jednorazowo).


Wymagania:

    Medyk:

      * PW: 950
      * Opanowane (A) Ishoku [Yakuro]

    Biorca:

      * Mokuton 3lvl (może być przeszczepiony)
      * Posiadanie Sharingana 3lvl (do przeszczepu)

      Ogólne:

        * Odpowiednie miejsce do przeszczepu


http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Odwiedzaj codziennie Ogłoszenia i Recepcję - bądź na bieżąco z wszystkimi zmianami na forum.
http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Nowy projekt: Mage Guild Wars!
http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Masz pytania? Zajrzyj do Poradników, prawdopodobnie tam znajdziesz odpowiedzi na większość niejasności.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.sa.pun.pl www.alians666.pun.pl www.pokeswiat.pun.pl www.warzywko.pun.pl www.zakonsokola.pun.pl