REGULAMIN ZAKŁADANIA ORGANIZACJI
Organizacja to zrzeszenie grupy osób o podobnych umiejętnościach, upodobaniach, poglądach lub celach. Każdy może założyć organizację, lecz musi spełniać pewne warunki:
To są warunki fabularne jaki musi spełnić osoba chcąca założyć organizację. Dodatkowo musi podesłać administracji szereg informacji, które zadecydują o przyszłości klanu (oczywiście dopiero po wypełnieniu dwóch wyżej podanych punktów). Informacje jakie muszą zostać nadesłane administracji znajdują się poniżej. Potem należy czekać na akceptację. Po jej uzyskaniu zostaje tylko udać się do siedziby i ustalić wszystkie formalności.
UWAGA!
Organizacja musi powstać fabularnie! Nie może się wziąć znikąd, musi mieć fabularną historię powstania.
Offline
BONUSY I CELE
Powstanie organizacji może mieć wiele powodów: chęć połączenia się z ludźmi o takich samych preferencjach walki, umiejętnościach, a także chęć dążenia wspólnie do tego samego celu. Jednak nie każda organizacja musi mieć dobre zamiary. Niektóre mogą zapragnąć władzy nad światem, zniszczyć jakiś klan - jest wiele możliwości. Cele takiej organizacji mogą być utajnione lub sfałszowane, ponieważ wszystkie sprawy członkowie mają możliwość załatwiać w swojej tajnej siedzibie, do której inni nie mają wstępu. Możliwości operacyjne organizacji są więc spore, ale należy pamiętać o tym, że administracja widzi wszystko i ma nad wszystkim kontrolę.
Plusy i minusy organizacji wynikają z jej zachowań w świecie. Gracz organizacji pokojowo nastawionej nie rzucającej się w oczy nie będzie miał żadnych nieprzyjemności wynikających z bycia jej członkiem, jednak organizacja, która ma złe zamiary siłą rzeczy będzie napiętnowana przez inne organizacje i klany (chociaż wcale tak być nie musi).
Tajna siedziba organizacji daje spore możliwości. Jej członkowie mogą, jak to zostało wcześniej wspomniane, naradzać się w jej wnętrzu, a także gromadzić informacje zdobyte ze świata, które będą służyć tylko owej organizacji. Głównym i chyba najbardziej interesującym graczy aspektem jest możliwość tworzenia własnych zdolności (jutsu, umiejętności i umiejętności dodatkowych), które będą dostępne tylko i wyłącznie dla danego zrzeszenia.
Naszym zamiarem jest trzymać się realizmu uniwersum świata jaki stworzyliśmy i nie jest powiedziane, że gracze nie będą mogli robić nic wykraczające poza zasady tu opisane. Istotną dla nas rzeczą jest umiejętność integracji graczy z otoczeniem i tylko od nich zależy jak bardzo będą mogli się rozwijać.
Offline