Bez zbędnych wstępów chciałbym poprosić wszystkich graczy, którym zależy na rozwoju forum, o drobną pomoc. Mam dość specyficzne sposoby pracy i motywowania się do niej i bardzo przyda mi się to o co proszę. Niech każdy z Was stworzy listę zawierającą 3 najważniejsze opisy, które trzeba poprawić. W grę wchodzą pojedyncze umiejętności, techniki, KG itp.
Z tego będę wybierał coś co następnie poprawię. Zastanówcie się i spiszcie swoje typy jak najszybciej, bo nigdy nie wiadomo kiedy znowu coś mi wypadnie.
Uwaga! Osoby, które chcą poprawić coś na własną rękę mogą się zgłaszać na moje gg, ale tylko pod warunkiem posiadania wiedzy na temat mechaniki forum i obecnych standardów tworzenia opisów. Wybaczcie, ale nie pomożecie mi jeśli będę musiał wszystko tłumaczyć.
Offline
Przyznam się szczerze, że na pierwszy rzut oka nie widzę żadnych większej potrzeby skupianiu się na poszczególnych technikach czy opisach, bardziej niż innych. Jeżeli już jakaś umiejętność to ostatnio powstał ciekawy temat stworzony przez Ayatane odnośnie trucizn. Po za tym może jestem nieco samolubny, ale albo przejrzenie mojej propozycji umiejętności własnej albo aktualizacja drobna aktualizacja Assarikaze. Najważniejszą z trójki rzeczy, które przydałoby się zrobić to opis jakiegoś jutsu z genjutsu chyba wszystkie mają nieaktualne opisy przez to brak jakiegokolwiek odniesienia(za wyjątkiem tych Uchihowych).
Z drobniejszych nieopisowych rzeczy(wiem ze nie do końca o to chodzi) to uaktualnienie sklepów o takie przedmioty "pogodowe" oraz jakaś w niej zmiana.
Jak trochę ogarnę fabułę to powinienem się zgłosić do pomocy przy jakiś jutsu, bo generalnie poprawa wszystkich nieaktualnych opisów technik(nie potrafię wskazać konkretnych bo każdy ma swoje) powinna być priorytetem.
Offline
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]
Offline
1. [ B ] Domu [Doton] - rozchodzi mi się o aspekt walki wręcz (dość powszechna technika jak zdążyłem zauważyć, a działanie oparte na domysłach :P)
2. Mistrz broni dystansowej - co tu dużo mówić, ważna umiejętność a w praktyce zupełnie nieprzydatna
3. [ B ] Tsubako Mandara - tutaj chyba komentarz jest zbędny
Offline
Okay, jeżeli mam trzy opisy do podsunięcia, to będą to:
(A) Yomi Numa [Doton] - technice potrzebny jest współczynnik wielkości, oraz głębokości powstałych bajor i adekwatny koszt do każdego rozmiaru. O więcej nie proszę.
(A) Genjutsu Shibari - wymagania z uwolnienia się z genjutsu są strasznie niedorzeczne i oparte na starym systemie. Należy do jak najszybciej zaktualizować, o co uprzejmie proszę.
(D) Kesshou: Rokkaku Shuriken [Shouton] - cholernie mi brakuje obliczenia prędkości ciskanych ostrzy, gdyż bez nich technika wprowadza tylko zamieszanie na polu walki i jedno wielkie nieporozumienie.
Offline
Mało osób pisze to postanowiłem wykorzystać drugą rundę^^
Ok, znowu ja z takim nieco szalonym pomysłem, ale sprawa podchodzi chyba pod opisy chociaż nie chodzi ani o umiejętność, ani o umiejętność.
Opisy Senseiów - generalnie sprawa wygląda tak, że wraz z reformą akademii zmianie uległy opisy poszczególnych sal. Obecne opisy skupiają się bardzo szczegółowo na otoczeniu oraz zadaniu jakie maja wykonać uczniowie. O wyglądzie senseiów jest bardzo mało ja osobiście kieruje się moimi wspomnieniami z poprzedniej wersji. Jednak może to prowadzić do nie porozumień jak płeć senseia w sali nr 2 czy flirtowanie z mocno starsza Senju w sali numer 3(wcześniej to się robiło z Huyuuga, ale była opisana ze jest ładna). Prblem stanowi też brak charakteru poszczególnych postaci przez co jeden sensei prowadzi kogoś jakby zachowywał się jak aniołek, a inny wręc przeciwnie. Rozwiązanie stworzenie kp senseiów(pierwszej karty+charakter) i dodania do nich url w miejscu gdzie jest podkreślony ten napis prowadzący(niech sie modzi uczą zaglądać do kp innych) jednak że jest masa rzeczy do zrobienie proponuje zrobić konkurs "Pimp my sensei" z jakąś symboliczną nagrodą(żeby byli chętni), w którym gracze będą zgłaszać swoje propozycję.
Wyczuwanie chakry [Szpieg] -umiejętność dość dobrze opisana brakuje mi jednak kilku informacji. Przede wszystkim kiedy następuje dezaktywacja technika. Zawsze wydawało mi si, że trzeba tą pieczęć trzymać aby wyczuwać chakry, tymczasem podczas sesji są osoby które raz aktywują i utrzymują tą sytuacje do końca sesji, wydaję mi się że coś z tym nie tak. Druga sprawa na drugim poziomie co rozumiemy przez siłę przeciwnika? Dosłownie chodzi o szczegółową statystykę siłe,czy chodzi o wszystkie staty. Czy po prostu jesteśmy jedynie w stanie określić czy jest silniejszy czy słabszy?
Wkładanie chakry do broni [Mistrz chakry] - Tutaj skromnie po prostu brakuje mi określenia, kiedy broń przestaje być aktywna.
Ostatnio edytowany przez Akio (2014-03-22 13:25:49)
Offline
Od Akemiego
(zepsuła mu się klawiatura i prosił żebym w jego imieniu napisał)
Hikoto - bardzo słabe i branie tego zamiast Przeklętej Pieczęci czy SenJutsu jest po prostu nieopłacalne.
Oudio kontorouru - w moich osobistym odczuciu koszty Drogi GenJutsu są trochę za duże, a z kolei Droga TaiJutsu wymaga całkowitego przerobienia.
Uwaga!
-> Od siebie dałem tylko opisy odnośnie tego co moim zdaniem wymaga poprawy.
Ostatnio edytowany przez Akami (2014-03-22 00:39:02)
Offline
Zaginiony
Kami Youryou - Moim zdaniem koszty chakry są nieopłacalne, nie ma zaktualizowanej szybkości kartek, oraz technikę "ostateczną" robi się około miesiąc czasu... (w najlepszym wypadku), zatem jest to najbardziej nieopłacalna umiejętność specjalna. Całość do poprawki...
Shinku Daigyuoku - Przede wszystkim jest to, a raczej powinna moim zdaniem być jedną z lepszych technik Fuutonu, ranga jest zaniżona, oraz przydałaby się aktualizacja szybkości techniki
Shinkugyoku - Przedobrzony koszt chakry (za 8 strzał 80 000 chakry?), oraz aktualizacja szybkości techniki
Rasenshuriken - Jedyne do poprawki, to uważam, że ilość wykonanych Rasenshurikenów powinna zależeć od wytrzymałości użytkownika
Offline
Dawno miałem się tutaj wypowiedzieć, ale jakoś wypadło mi to z głowy :x
Kage Bunshin no Jutsu - koszt chakry za klona jest moim zdaniem śmiesznie niski (w porównaniu do choćby Mizu Bunshin, gdzie kopie są o wiele, wiele słabsze).
Trucizny - trucizny po prostu wymagają reworka, bo część aspektów mają OP, a część jest kompletnie bezużyteczna.
Pakt z psami - może nie jest to coś, co na gwałt potrzebuje aktualizacji, ale jakoś nie miałem innego pomysłu. W pieskach brakuje mi uściślenia zasięgów (komunikacja, węch). No i słabo, że psiska są niemal jak klony, żaden (poza Pakunem) nie różni się zbytnio od pozostałych, poza faktem, że szedł albo w siłę, albo w szybkość. :P
Offline
1. Bardzo bym prosiła o jak najszybsze zaktualizowanie technik Ainuken'a, bo teraz nie wiem jakie mnożniki mam przyjąć i dziwnie to będzie w sesjach wyglądać. Sama bym to zrobiła, ale się na tym nie znam.
2. Proszę też o wzmocnienie techniki:
[D] Shikyaku no Jutsu [Ainuken]
Obecnie jest strasznie słaba.
3. Przydałoby się także zaktualizować pijawki.
To tyle ode mnie.
Offline