Ogłoszenie

#1 2013-02-22 16:54:39

 Katsuro

Administrator

5259823
Call me!
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2009-09-05
Posty: 3711
Multikonta: Mamoru [NPC]
WWW

Podstawy

RANGI



     Jedna z bardziej kłopotliwych spraw dla ludzi, którzy na ogół mają do czynienia ze standardowymi rangami w PBF-ach Naruto. NCW nie oferuje bowiem takich tytułów jak Genin, Chūnin, Jōnin czy wreszcie Kage. Wszystko za sprawą fabuły, według której system ukrytych wiosek nie został wynaleziony, krótko mówiąc: nie te czasy. Nasze rangi są tylko wyznacznikiem stopnia zaawansowania w grze. Nie dają żadnych korzyści w postaci bonusu do statystyk, umiejętności lub jutsu. Jedyne co oferują to większe, wraz ze wzrostem rangi, przywileje oraz rozpoznawalność.

RANGI PODSTAWOWE
(rangi, które zdobywa się automatycznie po osiągnięciu pewnego poziomu)


przybyszNieoficjalna ranga otrzymywana po zarejestrowaniu się na forum. Nie daje nic poza możliwością wybrania klanu. Użytkownik nie jest nawet znany w świecie ninja, fabularnie jeszcze nie istnieje. To moment, w którym historia się rozpoczyna.
uczeńRanga porównywalna do, znanej znawcom "Naruciaków", studenta akademii. Po napisaniu pierwszego posta, w prologu, w Szkole Ninja Ta no Kuni zostaje ona nadana automatycznie. Nie znaczy to jednak, że gdziekolwiek jest to określone - po prostu ninja staje się nim przez cały okres nauki.
członek klanuOficjalna i najpopularniejsza ranga w całym świecie. Otrzymuje się ją po zdaniu Szkoły Ninja - oznacza ona, że wojownik jest już pełnoprawnym klanowiczem. Trzeba wykazać się niezwykłymi zdolnościami i, przede wszystkim, zasłużyć, żeby móc osiągnąć coś poza nią.


RANGI SPECJALNE
(rangi będące wyznacznikiem poziomu umiejętności lub oddania dla klanu)


gunsōOsoba posiadająca więcej, niż pięć technik na krzyż oraz większy ekwipunek, niż dwa kunai'e przy pasie. Swą zdeterminowaną postawą wyróżnia się na tle mizernych żółtodziobów. Stoczył także kilka pojedynków i w większości wyszedł z nich zwycięsko.+ 10 PR
elitaSwoimi zdolnościami prześcignął średniaków klanowych, a jego umiejętności są godne uczciwej pochwały. To ninja, który bardzo liczy się w swoim klanie, a także stoczył w jego imieniu wiele walk.+ 20 PR
dowódcaPrzy wielkim zamieszaniu podczas pojedynków, przejmuję płeczkę od wyższych od siebie rangą. Taka osoba posiada przede wszystkim rangę elity, co oznacza, że na tle pozostałych wojowników, odznacza się ponad przeciętnymi umiejętnościami oraz zdolnościami.+ 30 PR
specjalistaKtoś, kto stoczonych pojedynków nie może zliczyć na palcach u rąk. Bez problemu kieruje oddziałami na wojnie. Sprawdził się w wielu walkach, z których w większości wychodził bez szwanku. Zna się także na wielu wszechobecnych umiejętnościach, dlatego z łatwością ocenia sytuację.+ 40 PR
taishōPodlegający bezpośrednio pod lidera oraz jego zastępce. Mianowany tą rangą, ma władzę nad wszystkimi dowódcami oraz elitami podczas wojen i pojedynków. Własne rozkazy wydaje z pewnością siebie, nie waha się, gdyż przelana krew, to dla niego codzienność.+ 50 PR
zastępca lideraPomaga liderowi i zastępuje go, gdy ten jest niezdolny do pracy na swoim stanowisku. Liderem może zostać również w sytuacji, w której pełnoprawny lider nie żyje lub zaginął. Często przydzielany, żeby przetestować przyszłego przywódcę.+ 60 PR


RANGI DODATKOWE
(rangi mające znaczenie fabularne, określające rolę osoby w świecie)





kapparaiTytuł nadawny miejscowemu rzezimieszkowi, któremu świerzbią ręce. Znany jest przede wszystkim ze swych złych uczynków, takich jak kradzież. Zleceniodawcy wystawiają często za nich dość małe nagrody pieniężne.+ 10 PR
satsūjinZnany z popełnionego morderstwa. Ranga narzucana przede wszystkim w danym państwie. Taka osoba jest poszukiwana przez żołnierzy, a nagroda sięga kilku tysięcy ryo. Nie przyjmowany w karczmach, a także unikany na każdym kroku.+ 30 PR
hoshīdesuKtoś, kto nie jest znany z pojedynczego przewinienia czy morderstwa. Za nim wystawia się już listy gończe w wielu państwach. Zyskuje także niemały, choć negatywny rozgłos. Tacy ludzie znani są przede wszystkim ze zbiorowych masakr, kradzieży oraz konfliktów na wielką skalę.+ 50 PR
gaikōkanRanga mianowana dotycząca reprezentacji danego klanu, bądź organizacji. Z tym tytułem posiada pełne prawa do przedstawiania własnych poglądów, bądź żądań. W wolnym tłumaczeniu oznacza dyplomatę - przedstawiciela.+ 30 PR
densetsūTytuł, którym może sie poszczycić mało kto. Taka osoba jest znana przede wszystkim ze swych wszechstronnych, potężnych umiejętności. Powiada się, że Densetsū to chodzące legendy, bez różnicy, czy są pozytywnie, czy negatywnie nastawione do świata.+ 150 PR


RANGA OSTATECZNA
(tę rangę przyznać mogą tylko członkowie klanu i tylko za zgodą administracji)




lider klanuSprawuje władzę nad klanem, jego decyzjom podlegają wszyscy. Podejmuje wiele odpowiedzialnych decyzji, od których zależy teraźniejszość oraz przyszłość, zarówno klanu, jak i zajmowanej przez niego krainy.+ 100 PR
przywódca organizacjiTak samo, jak w przypadku lidera - przywódca sprawuje pieczę nad własną organizacją, bez znaczenia, czy jest ona oficjalna i ogromna, czy mała, nieznana i prywatna. Od niego wychodzą wszelkie rozkazy, mające wpływ na dalsze funkcjonowanie zrzeszenia.+ 100 PR


RANGI NIEOFICJALNE
(ogólny podział osób, szczególnie brany pod uwagę podczas wojen)


ninjaWłaściwie każdy, kto kiedykolwiek trzymał w ręku kunai. Takie osoby wyróżniają się na tle pozostałych swym zasobem wewnętrznej energii, dzięki której mogą tworzyć niesamowite twory.
medykZarówno walcząca, jak i niewalcząca osoba, posiadająca zdolności pomocnicze. Podczas wojen i walk, leczy rany oraz zajmuje się osobami poszkodowanymi. Z reguły trzyma się z boku i nie wtrąca do konfliktów.
wsparcieKażdy, kto pełni funkcje dodatkowe w czasie wojen i walk. Z jednej strony może to być posłaniec, goniec lub osoba, która nosi wodę i żywność do obozowisk. Z drugiej zaś ninja, który jedynie asystuje, tworząc pułapki, bądź chroniąc towarzyszy technikami defensywnymi.
taktykZasiadająca w radzie osoba. Wyróżnia się swym nad przeciętnym umysłem, który często pozwala przekierować niekorzyść na korzyść. Wyśmienicie sprawdza się podczas wojen, choć rzadko bierze w nich bezpośredni udział.


Uwaga!

- Administracja może nadać tytuł lidera, bądź jego zastępcy podczas eventów, wydarzeń lub fabularnych turniejów. Każdy członek rodu ma możliwość zgłosić sprzeciw i podać swoje powody, dla których nie zgadza się z podjęta decyzją. Wszystkie wyższe rangi muszą być zaakceptowane przez adminów na wypadek przyznawania ich "po znajomości".

- W przypadku tytułu kapparai, satsūjin lub hoshīdesu otrzymywane PR są negatywne!

- Otrzymane punkty reputacji z poszczególnych rang nie sumują się. Jedynym wyjątkiem jest posiadanie tytułu densetsū, który można łączyć z jakąkolwiek inną rangą dającą PR.


http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Odwiedzaj codziennie Ogłoszenia i Recepcję - bądź na bieżąco z wszystkimi zmianami na forum.
http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Nowy projekt: Mage Guild Wars!
http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Masz pytania? Zajrzyj do Poradników, prawdopodobnie tam znajdziesz odpowiedzi na większość niejasności.

Offline

 

#2 2013-02-22 16:54:52

 Katsuro

Administrator

5259823
Call me!
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2009-09-05
Posty: 3711
Multikonta: Mamoru [NPC]
WWW

Re: Podstawy

PUNKTY UMIEJĘTNOŚCI [PU]



     Punkty umiejętności [PU] to punkty, które są bardzo ważne dla każdego ninja na naszym forum. Odpowiednia ich ilość pozwala na opanowanie wybranej zdolności (jutsu, umiejętności lub KG) lub rozwinięcie statystyk. PU można porównać do waluty, ponieważ chcąc nauczyć się czegoś nowego, należy zapłacić daną sumę tych punktów (podaną w opisie zdolności), wówczas można rozpocząć trening. Jest wiele sposobów na ich pozyskanie, jednak tylko dwa pewne:

WALKI:

wygrane30PU
przegrane10PU
zremisowane15PU


SESJE:
każda skończonaod 25PU wzwyż
(więcej informacji)



     Oprócz walk oraz sesji PU można zdobyć podczas eventów, niefabularnych turniejów, konkursów lub za pomoc administracji, wystarczy odrobina zaangażowania w życie forum. Te sposoby charakteryzują się tym, że nie ma określonej zapłaty, wszystko zależy od wielu czynników, a ostateczną nagrodę określa administracja.
     Należy prowadzić podsumowanie PU w swojej karcie postaci, w ostatnim poście. Wszystkie przypadki oszustwa po wyjściu na jaw będą surowo karane, można spodziewać się nawet stałego wykluczenia z gry. Dlatego warto, w razie jakichkolwiek wątpliwości, pytać administracji lub innych, bardziej doświadczonych graczy. Wzór podsumowania PU można znaleźć we wzorze karty postaci.


http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Odwiedzaj codziennie Ogłoszenia i Recepcję - bądź na bieżąco z wszystkimi zmianami na forum.
http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Nowy projekt: Mage Guild Wars!
http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Masz pytania? Zajrzyj do Poradników, prawdopodobnie tam znajdziesz odpowiedzi na większość niejasności.

Offline

 

#3 2013-02-22 16:55:02

 Katsuro

Administrator

5259823
Call me!
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2009-09-05
Posty: 3711
Multikonta: Mamoru [NPC]
WWW

Re: Podstawy

PUNKTY WYMAGAŃ [PW]



     Punkty wymagań [PW], tak samo jak PU, są niezbędne do rozwijania postaci. Odwzorowują faktyczny poziom zaawansowania ninja. Podstawowa różnica pomiędzy tymi punktami polega na tym, iż PW zbiera się jedynie w celu spełnienia wymagań na daną zdolność. Nie trzeba ich wydawać, nigdy nie można mieć ich mniej, tylko więcej. Tak jak w przypadku PU, jedynie walki i sesje dają stałe, określone poniżej, wynagrodzenie tych bardzo ważnych punktów:

WALKI:

wygrane20PW
przegrane10PW
zremisowane15PW



SESJE:
każda skończonaod 20PW wzwyż
(więcej informacji)



     Oprócz walk oraz sesji PW można zdobyć jedynie podczas fabularnych działań postaci, głównie poprzez udział w eventach. Inne, np. konkursy, niefabularne turnieje lub pomoc administracji nie oferują takiego bonusu.
     Należy prowadzić podsumowanie PW w swojej karcie postaci w ostatnim poście. Wszystkie przypadki oszustwa po wyjściu na jaw będą surowo karane, można spodziewać się nawet stałego wykluczenia z gry. Dlatego warto, w razie jakichkolwiek wątpliwości, pytać administracji lub innych, bardziej doświadczonych graczy. Wzór podsumowania PW można znaleźć we wzorze karty postaci.


http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Odwiedzaj codziennie Ogłoszenia i Recepcję - bądź na bieżąco z wszystkimi zmianami na forum.
http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Nowy projekt: Mage Guild Wars!
http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Masz pytania? Zajrzyj do Poradników, prawdopodobnie tam znajdziesz odpowiedzi na większość niejasności.

Offline

 

#4 2013-02-22 16:55:11

 Katsuro

Administrator

5259823
Call me!
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2009-09-05
Posty: 3711
Multikonta: Mamoru [NPC]
WWW

Re: Podstawy

LIMIT ŻYWIOŁÓW



     Każdy ninja na początku swojej wędrówki, w Szkole Ninja, dowiaduje się, jaki posiada żywioł chakry. Opanowanie jednego z pięciu podstawowych, podanych poniżej, umożliwia naukę technik z jego zakresu i jest całkowicie darmowe - odbywa się w sali #4, gdzie można dowiedzieć się więcej szczegółów.


LISTA DOSTĘPNYCH ŻYWIOŁÓW:


Katon (火遁) - Uwolnienie ognia
Suiton (水遁) - Uwolnienie wody
Doton (土遁) - Uwolnienie ziemi
Raiton (雷遁) - Uwolnienie błyskawicy
Fūton (風遁) - Uwolnienie wiatru


LISTA ŻYWIOŁÓW SPECJALNYCH:
(dostępne jedynie poprzez opanowanie KG/umiejętności specjalnej



+
Mokuton (木遁) - Uwolnienie drewna

+
Shōton (晶遁) - Uwolnienie kryształu

+
Hyōton (氷遁) - Uwolnienie lodu

+
Futton (沸遁) - Uwolnienie wrzątku

+
Shakuton (灼遁) - Uwolnienie skwaru

+
Yōton (熔遁) - Uwolnienie lawy

+
Bakuton (爆遁) - Uwolnienie eksplozji


Uwaga!

- Istnieje możliwość opanowania drugiego i trzeciego żywiołu, jednak wiąże się to z dużymi kosztami i ciężkim treningiem - odpowiednio kolejno: 100PU, 200PW i 3 dni treningu oraz 150PU, 400PW i 5 dni treningu.

- Możliwe jest również opanowanie czwartego i piątego żywiołu, dzięki profesji "Mistrz chakry", która otwiera opcję nauki zdolności dodatkowej: Więcej natur chakry.

- Nie można nauczyć się technik żywiołu, którego się nie posiada.

- Warunkiem rozpoczęcia treningu jest napisanie posta w zezwolenia nauki umiejętności/KG.

- Po aktualizacji opanowanie żywiołu nie zwiększa bonusu do Siły Jutsu.


http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Odwiedzaj codziennie Ogłoszenia i Recepcję - bądź na bieżąco z wszystkimi zmianami na forum.
http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Nowy projekt: Mage Guild Wars!
http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Masz pytania? Zajrzyj do Poradników, prawdopodobnie tam znajdziesz odpowiedzi na większość niejasności.

Offline

 

#5 2013-02-22 16:55:20

 Katsuro

Administrator

5259823
Call me!
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2009-09-05
Posty: 3711
Multikonta: Mamoru [NPC]
WWW

Re: Podstawy

SPECJALIZACJE



     Każdy ninja oprócz jutsu klanowych oraz umiejętnościowych ma do wyboru jeszcze parę różnych specjalizacji. Każda z nich daje różne bonusy mające wpływ na postać. Po osiągnięciu rangi członka klanu możemy wybrać z pośród takich jak:

NINJUTSU (忍術 "techniki ninja") – po wybraniu tej specjalizacji mamy dostęp do ogromnej bazy różnorodnych jutsu. Po odnalezieniu swojej natury chakry możemy wyposażyć się w wiele przydatnych technik. Żadna inna specjalizacja nie ma ich tyle.

TAIJUTSU (体術 "techniki ciała") – specjalizacja dla ninja, którzy swoją siłę opierają na walce wręcz. Po jej wybraniu użytkownik dostaje bonus w postaci przyrostu siły i szybkości o 20pkt na stałe.

TaiJutsu to specyficzny styl walki. Teoretycznie każdy wojownik może wykonywać ten rodzaj jutsu nawet nie znając sekretów technik. Teoria jednak ma niewiele wspólnego z praktyką. Kopiowanie ciosów TaiJutsu oczywiście jest możliwe dla każdego, jednak siła z jaką są wyprowadzane nijak ma się do prawdziwej ich mocy. Ninja, który opanował daną technikę może wykorzystać 100% jej możliwości. Jeszcze lepiej sytuacja wygląda kiedy specjalizacją użytkownika jest właśnie TaiJutsu - wtedy mnożnik do siły i szybkości ataku wzrasta o 0,1, dzięki czemu techniki z tego zakresu stają się jeszcze potężniejsze.

GENJUTSU (幻術 "techniki iluzji")– ta specjalizacja dotyczy ludzi, którzy lubią zwodzić innych dziwnymi wizjami, urojeniami. Żeby być dobrym w tworzeniu genjutsu należy posiadać ponadprzeciętną kontrole chakry. Użytkownik tej specjalizacji dostaje bonus w postaci +30pkt kontroli chakry.

FUUINJUTSU (封印術 "techniki pieczętujące") – zaawansowane techniki pieczętujące, które użytkownik może opanować po wybraniu tej specjalizacji. Dodatkowo ninja dostaje bonus w postaci wzrostu punktów kontroli chakry o 25pkt. Może także pieczętować (za pieniądze lub za darmo) przedmioty w zwojach innym ninja.

Wśród technik pieczętujących znajdują się takie, dzięki którym ninja jest w stanie uwięzić moc ogoniastych bestii w ciele innego wojownika lub w specjalnym naczyniu. Posiadający tę specjalizację otrzymują dostęp do innych jutsu, które mogą, zaleznie od woli użytkownika, wzmocnić lub osłabić moc wybranego ninja.

YOBUJUTSU/SUMMONJUTSU (呼ぶ術 "techniki wezwania") – po wybraniu tej specjalizacji możemy wykonywać techniki związane z summonami z jakimi podpisaliśmy pakt. Jeżeli nie posiadamy tejże specjalizacji, nie potrafimy łączyć naszych technik z przywołańcami, bądź ich używać (nie dotyczy technik tylko dla summonów). Dodatkowo zmniejsza koszt przywołania o 50% oraz wydłuża długość tur, po których summon wraca do swojego świata. Więcej ważnych informacji można znaleźć tutaj.

Użytkownik YobuJutsu zyskuje możliwości jakie chciałoby mieć wielu. Ninja z taką specjalizacją mogą odkrywać nowe summony z gatunku, z którym podpisali pakt, normalny wojownik może o tym zapomnieć. Odkrywanie umożliwia tylko pobyt na legendarnej górze Myoubokuzan.


     Oczywiście ninja powinien być wszechstronny więc dzięki ciężkim i długotrwałym treningom może posiadać dwie i nawet trzy specjalizacje. Oto wymagania potrzebne do treningu:

WYMAGANIA:

    II SPECJALIZACJA - 80PU i cztery dni treningu
    III SPECJALIZACJA - 110PU, 350PW oraz 5 dni treningu


Uwaga!
-> Warunkiem rozpoczęcia treningu jest napisanie posta w zezwoleniach na naukę zdolności!
-> Posiadając np. ninjutsu możemy nauczyć się jutsu wszystkich rang z tej specjalizacji oraz wszystkich jutsu do rangi B włącznie z pozostałych, czyli tai, gen, yobu oraz fuuin. Próby złamania tej zasady będą karane!


http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Odwiedzaj codziennie Ogłoszenia i Recepcję - bądź na bieżąco z wszystkimi zmianami na forum.
http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Nowy projekt: Mage Guild Wars!
http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Masz pytania? Zajrzyj do Poradników, prawdopodobnie tam znajdziesz odpowiedzi na większość niejasności.

Offline

 

#6 2013-02-22 16:55:31

 Katsuro

Administrator

5259823
Call me!
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2009-09-05
Posty: 3711
Multikonta: Mamoru [NPC]
WWW

Re: Podstawy

ILOŚĆ CHAKRY



     Każdy ninja ma w sobie ogromne pokłady chakry, które może wykorzystać dopiero po ciężkich treningach kontroli. Świat jest niestety niesprawiedliwy i jednych matka natura obdarowała większymi pokładami tej energii, a drugich mniejszymi - wszystko zależy od genów. Poniżej znajduje się rozpiska maksymalnych pokładów chakry w zależności od pochodzenia:

klany glowne
Senju350.000 chakry
Uchiha290.000 chakry
Hyūga300.000 chakry
Ayatsuri250.000 chakry
Nara290.000 chakry
Namikaze350.000 chakry
Sabaku330.000 chakry
Kiyoshi330.000 chakry

klany organizacji samotników
Kaguya280.000 chakry
Akimichi230.000 chakry
Aburame260.000 chakry
Inuzuka230.000 chakry
Yuki330.000 chakry
Futago270.000 chakry
Kakukoro250.000 chakry
Kuran Sen250.000 chakry

wyrzutki
Wyrzutki260.000 chakry


http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Odwiedzaj codziennie Ogłoszenia i Recepcję - bądź na bieżąco z wszystkimi zmianami na forum.
http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Nowy projekt: Mage Guild Wars!
http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Masz pytania? Zajrzyj do Poradników, prawdopodobnie tam znajdziesz odpowiedzi na większość niejasności.

Offline

 

#7 2013-02-22 16:56:45

 Katsuro

Administrator

5259823
Call me!
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2009-09-05
Posty: 3711
Multikonta: Mamoru [NPC]
WWW

Re: Podstawy

SLOTY



     Aby zapobiec sytuacji, w której ninja nosi przy sobie 150 shuriken'ów, 400 kunai oraz 70 senbon, wprowadziliśmy system slotów. Sloty odwzorowują kieszenie, w których możemy nosić przedmioty. Każda z owych rzeczy posiada limit, tzn. w jednym slocie mieszczą się np. 3 kunai'e, zaś w jednej torbie mieszczą się 3 sloty. Po wymnożeniu i dodaniu tego wszystkiego wychodzi nam, że możemy nosić przy sobie 9 kunai (3 (kunai'e na slot) razy 3 (sloty), równa się 9). Dodatkowo, poza kunai'ami, bombami dymnymi itd. istnieją bronie trochę większych gabarytów. Są to między innymi łańcuchy, miecze, wachlarze i inne. Te bronie nosi się na plecach bądź przy pasie i maksymalnie można nosić 2 katany przy pasie oraz 3 bronie tego samego rodzaju na plecach (np. katana) bądź 2 bronie różnego rodzaju (np. wachlarz i katana). Jeśli ktoś tego nie rozumie może pomóc mu przykład:

Ekwipunek:

    + Schowki

      * Duży plecak || Ogólnie 50 slotów || Użytych 15 || Wolnych 35 ||
      * Torba x2 || Ogólnie 30 slotów || Użytych 30 || Wolnych 0 ||
      * Pochwa na katanę x2 || zajęty ||
      * Pasek na zwoje || ogólnie 8 zwojów || Użytych 6 || Wolnych 2||
      + Przedmioty zwykłe
      * 15 kunai |15 slotów|
      * 30 shuriken |30 slotów|
      * Katana x2 |w pochwie|
      * 6 małych zwojów |na pasku|


http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Odwiedzaj codziennie Ogłoszenia i Recepcję - bądź na bieżąco z wszystkimi zmianami na forum.
http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Nowy projekt: Mage Guild Wars!
http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Masz pytania? Zajrzyj do Poradników, prawdopodobnie tam znajdziesz odpowiedzi na większość niejasności.

Offline

 

#8 2016-07-03 14:21:56

 Ichuza

Administrator

35457109
Skąd: Otwock
Zarejestrowany: 2016-06-24
Posty: 369
Multikonta: Kami, Yoshi
WWW

Re: Podstawy

PUNKTY REPUTACJI [PR]



     Punkty reputacji [PR], rozróżniamy na dwa typy. Pierwszy rodzaj należy do klanów, bądź organizacji (ich wpływ oraz pozycja na świecie), drugi zaś do poszczególnych postaci (ich sława). Jako, że pierwszy nie wymaga większych wyjaśnień, omówiony zostanie przypadek otrzymywania punktów reputacji przez gracza. Odbywa się to na podobnych zasadach, jak otrzymywanie punktów wymagań czy umiejętności. Jednakże został wprowadzony podział na trzy typy sławy, mianowicie pozytywną, negatywną i neutralną. Pozytywna przyznawana jest na przykład wtedy, gry gracz w sesji ocalił wioskę, pomógł wieśniakom, czy nawet uratował kraj przed zarazą. Negatywna zaś występuje w przypadku, gdy postać bezpodstawnie zamordowała kogoś, zabawiła się w złodzieja czy spaliła miasto. No i na samym końcu neutralna ukazująca się w momencie, gdy bohater zrobił coś, co wzbudziło po prostu zainteresowanie pozostałych osób.

WALKI:

wygrane4PR
przegrane2PR
zremisowane3PR



     Oprócz walk oraz sesji PR można zdobyć jedynie podczas fabularnych działań postaci, głównie poprzez udział w eventach. Inne, np. konkursy, niefabularne turnieje lub pomoc administracji nie oferują takiego bonusu.
     Należy prowadzić podsumowanie PR w swojej karcie postaci w pierwszym poście. Wszystkie przypadki oszustwa po wyjściu na jaw będą surowo karane, można spodziewać się nawet stałego wykluczenia z gry. Dlatego warto, w razie jakichkolwiek wątpliwości, pytać administracji lub innych, bardziej doświadczonych graczy. Wzór podsumowania PR można znaleźć we wzorze karty postaci.
     Punkty reputacji można odbierać dwojako. Załóżmy, że na wojnie ktoś zamordował wroga. Z jednej strony będzie to sława pozytywna (dla osób, dla których walczył), bądź negatywna (dla przeciwnych). W momencie takiego sporu PR traktowane jest jako neutralne. Wznosi sławę postaci, choć nie zostaje podzielone.
     W podsumowaniach za sesje PR dla klanu dodaje się tylko wtedy, gdy pozycja rodu, bądź organizacji wzrosła lub zmalała na świecie. Tutaj liczy się przede wszystkim wpływ.
     Każde 100 punktów PR daje nam 10% zniżki we wszystkich sklepach na świecie, oprócz sklepu zamieszczonego w naszym klanie/organizacji oraz z wyjątkiem wyspy handlowej.


http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Odwiedzaj codziennie Ogłoszenia i Recepcję - bądź na bieżąco z wszystkimi zmianami na forum.
http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Nowy projekt: Mage Guild Wars!
http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Masz pytania? Zajrzyj do Poradników, prawdopodobnie tam znajdziesz odpowiedzi na większość niejasności.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
przepis na eliksir miłości www.kpswsm.pun.pl sworzeń quady www.hardcore1998.pun.pl zdania z pisma świętego