Ogłoszenie


#1 2013-02-28 21:43:53

 Katsuro

Administrator

5259823
Call me!
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2009-09-05
Posty: 3716
Multikonta: Mamoru [NPC]
WWW

Małpy

Enma
http://i.imgur.com/zH587lw.jpg



OPIS:

     Król małp mierzący około 2 metry. Jest on niezwykłym summonem, bardzo silnym, mądrym i w pełni oddanym osobie, u której boku walczy, cechuje go rozwaga, prawość, lojalność. Posiada ciekawą zdolność, dzięki której potrafi przemienić się w czarny, diamentowy kij średniej długości, około 2,5m. W formie takiej broni może się on dowolnie wydłużać, na bardzo długie dystanse, co umożliwia użytkownikowi wszechstronną walkę w zależności od sytuacji. Dodatkowym aspektem takiej przemiany jest to, że Enma nie traci narządów słuchu, oczu, ani wzroku, gdzie ten ostatni przejawia się przez pojawienie jednego oka na diamentowym kiju. Oko to może się bez przeszkód poruszać po całej powierzchni broni w sposób nieograniczony. Oprócz tej ciekawej zdolności, warto wspomnieć, że Enma to wojownik bardzo silny i zwinny, w końcu jest małpą. Ma on długie włosy koloru szarego i nosi zazwyczaj czarny strój ninja, a na tym nietypową tunikę przewiązaną szarfą. Jego znakiem szczególnym jest także opaska na czole.

STATYSTYKI:

   Siła: 150pkt
   Wytrzymałość: 200pkt
   Szybkość: 180pkt
   Reakcje: 200pkt
   Wola: 50pkt
   Umysł: 50pkt
   Kontrola chakry: 80pkt

STATYSTYKI DODATKOWE:

   Siła NinJutsu: 230pkt
   Siła TaiJutsu: 330pkt
   Siła GenJutsu: 130pkt
   Składanie pieczęci: 250pkt
   Skoczność: 350pkt

POZOSTAŁE INFORMACJE:

   Koszt wezwania: 30.000 chakry
   Długość przywołania: 15 tur
   Znane jutsu:


http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Odwiedzaj codziennie Ogłoszenia i Recepcję - bądź na bieżąco z wszystkimi zmianami na forum.
http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Nowy projekt: Mage Guild Wars!
http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Masz pytania? Zajrzyj do Poradników, prawdopodobnie tam znajdziesz odpowiedzi na większość niejasności.

Offline

 

#2 2019-08-15 13:10:55

 Skutter

Klan Uchiha

Zarejestrowany: 2019-07-19
Posty: 75
Klan/Organizacja: Uchicha
KG/Umiejętność: Sharingan
Ranga: Członek Klanu
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 21

Re: Małpy

Enima
https://i.imgur.com/SxADhs3.jpg



OPIS:

     Enima to córka małpiego króla Enmy. Od małego trenował ją tak aby ta go przerosła i została w przyszłości królową małp. Jest bardzo inteligentna i cierpliwa nie lubi gdy ktoś ją pogania albo poucza. do walki używa stalowego kija który miał być podobny do diamentowego kija w jakiego potrafi zamieniać się jej ojciec. Nie potrafi on zmieniać swojego rozmiaru ale jest bardzo wytrzymały a ta mierząca 1.5 metrów małpa potrafi nim doskonale walczyć.

STATYSTYKI:

   Siła: 120pkt
   Wytrzymałość: 100pkt
   Szybkość: 220pkt
   Reakcje: 200pkt
   Wola: 150pkt
   Umysł: 200pkt
   Koncetracja 150pkt
   Kontrola chakry: 100

STATYSTYKI DODATKOWE:

   Siła NinJutsu: 250pkt
   Siła TaiJutsu: 240pkt
   Siła GenJutsu: 300pkt
   Składanie pieczęci: 350pkt
   Skoczność: 240pkt

POZOSTAŁE INFORMACJE:

   Koszt wezwania: 50.000 chakry
   Długość przywołania: 12 tur
   Znane jutsu: [A]Genjutsu Shibari
                                 [C] Raigen Raikōchū
                                 [C] Konoha Reppū

Ostatnio edytowany przez Skutter (2019-08-15 13:11:16)


https://i.imgur.com/it4UFsu.jpg

Offline

 

#3 2019-08-15 13:26:47

 Skutter

Klan Uchiha

Zarejestrowany: 2019-07-19
Posty: 75
Klan/Organizacja: Uchicha
KG/Umiejętność: Sharingan
Ranga: Członek Klanu
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 21

Re: Małpy

Wukong
https://i.imgur.com/vLgOk4W.jpg



OPIS:

     Jeżeli Enma to Małpi król to Wukonga można określić małpim bogiem. Jest on nauczycielem Enmy oraz "opiekunem wszystkich małp" od lat nie był przyzywany do świata ludzi,a jego ostatnie przyzwanie zmusiło go do walki z Son Goku. Walka nie skończyła się dobrze dla wukonga ponieważ stracił w niej sporą część swojego futra i skóry. Odrosły w kolorze siwym przez co zaczęto go nazywać duchem. Jest bardzo uważny i szanuje każdego wroga,a przez swoje doświadczenie jest go ciężko zaskoczyć. Jest pokryty wieloma bliznami. Ma bardzo szczupłą sylwetkę i wzrost 2 metrów.

STATYSTYKI:

   Siła: 300pkt
   Wytrzymałość: 250pkt
   Szybkość: 300pkt
   Reakcje: 250pkt
   Wola: 150pkt
   Umysł: 200pkt
   Koncetracja 250pkt
   Kontrola chakry: 150pkt

STATYSTYKI DODATKOWE:

   Siła NinJutsu: 400pkt
   Siła TaiJutsu: 600pkt
   Siła GenJutsu: 350pkt
   Składanie pieczęci: 450pkt
   Skoczność: 550pkt

POZOSTAŁE INFORMACJE:

   Koszt wezwania: 90.000 chakry
   Długość przywołania: 14 tur
   Znane jutsu: [A]Genjutsu Shibari
                                [C] Konoha Reppū
                                [b] Konoha Daisenkō
                                [C] Konoha Dai Senpū
                                [A] Kaze no Yaiba [Fūton]
                                [b] Kami Oroshi [Fūton]
                                [b] Ganban Kyū [Doton]

Przyzywanie wukonga różni się nieco od innych przyzwań nie pojawi się ona na życzenie shinobi lecz pojawi się tylko wtedy kiedy zostaną spełnione następujące warunki:
1.Przyzywający musi opanować Tryb Mędrca.
2.Wukong pojawia się tylko wtedy kiedy przyzywający staje w obliczu śmierci lub gdy chce kogoś obronić.

Ostatnio edytowany przez Skutter (2019-08-15 16:43:11)


https://i.imgur.com/it4UFsu.jpg

Offline

 

#4 2019-08-15 13:34:00

 Skutter

Klan Uchiha

Zarejestrowany: 2019-07-19
Posty: 75
Klan/Organizacja: Uchicha
KG/Umiejętność: Sharingan
Ranga: Członek Klanu
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 21

Re: Małpy

Gorochu
https://i.imgur.com/5L8Dhqr.jpg



OPIS:

     Gorochu nie jest ani silny ani szybki. To co jest jego specjalnością to tropienie i wykrywanie chakry jest w tym na tyle dobry że ustępuje tylko człowiekowi w trybie Mędrca. Jest wysoce inteligentny i chętnie rozmawia z ludźmi udzielając im porad co powinni zrobić w danym momencie. Jeżeli liczysz na jego pomoc w walce to nie masz na co liczyć. Zniknie natychmiast gdy zacznie robić się gorąco i będzie zajadać się ukochanymi bananami.

STATYSTYKI:

   Siła: 20pkt
   Wytrzymałość: 10pkt
   Szybkość: 50pkt
   Reakcje: 20pkt
   Wola: 100pkt
   Umysł: 200pkt
   Koncetracja 100pkt
   Kontrola chakry: 20pkt

STATYSTYKI DODATKOWE:

   Siła NinJutsu: 120pkt
   Siła TaiJutsu: 70pkt
   Siła GenJutsu: 220pkt
   Składanie pieczęci: 300pkt
   Skoczność: 30pkt

POZOSTAŁE INFORMACJE:

   Koszt wezwania: 10.000 chakry
   Długość przywołania: 18 tur
   Znane jutsu: brak


https://i.imgur.com/it4UFsu.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.makoma.pun.pl www.psychologia-artykuly.pun.pl www.pamietnikiwampirow.pun.pl www.ssclansite.pun.pl www.wizut.pun.pl