Ogłoszenie


  • Index
  •  » Newsy
  •  » News #10 - "Wakacyjna aktualizacja! cz.1"

#1 2013-07-09 21:25:48

 Katsuro

Administrator

5259823
Call me!
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2009-09-05
Posty: 3717
Multikonta: Mamoru [NPC]
WWW

News #10 - "Wakacyjna aktualizacja! cz.1"

Witajcie!

     Wszystko przebiegło zgodnie z moimi oczekiwaniami - nie zdążyliśmy na czas i nie zrobiliśmy wszystkiego co zostało zaplanowane. Pewnie zabrzmiało to dziwnie, lecz nie ma co owijać w bawełnę. Pomimo tego wydaje mi się, że oddajemy sporą "paczkę" zmian oraz nowości, która ucieszy niejednego gracza. Większość powstała w jednym, dobrze pewnie znanym większości, celu: stworzenia jeszcze bardziej fabularnej rozgrywki. To kolejny krok na długiej drodze, ale jestem przekonany, że z Waszą pomocą będziemy pewnie zmierzać ku mecie, chociaż tak na prawdę zawsze będzie coś do zrobienia, niestety dla mnie. Przejdźmy jednak do rzeczy, w końcu czytania będziecie mieli wystarczająco dużo, oto lista zmian, z krótkim komentarzem:

1. Aktualizacja żywiołowych KG: Mokutona, Hyōtona i Shōtona - bliźniacze zdolności, które dzięki nowym opisom staną się dużo bardziej przydatne. Zawierają więcej danych dotyczących wytrzymałości, podatności oraz szybkości, a w przypadku dwóch ostatnich określona została zasada więzienia przeciwników. Dodatkowo każdy element otrzymał dodatkowe właściwości, które powinny się znaleźć od samego początku. Użytkownicy muszą przygotować się na zmianę sposoby treningu swoich postaci. Zauważą ponadto, że wymagania znacząco się zwiększyły - to skutek wcześniejszych zmian. Docelowo każde KG doczeka się tego samego.

2. Nowa umiejętność specjalna: Shakuton - tutaj nie ma się specjalnie nad czym rozwodzić, wszystko znajdziecie w podanym linku. Na umieszczenie zasługuje fakt, iż umiejętność, w jej początkowej wersji, rozpisał Miya. Dzięki niemu mieliśmy mniej pracy, dziękujemy.

3. Aktualizacja jutsu Mangekyō Sharingana: Susanoo - pragnę w tym miejscu posypać głowę popiołem i przeprosić wszystkich, którzy czekali na tę zmianę bardzo długo, większość się pewnie nie doczekała, niestety. Opis był gotowy bardzo dawno temu, miał wejść podczas jednej z większych aktualizacji, lecz... nie wszedł, pojęcia nie mam czemu. Moja wina, jednak szkoda, że zostało mi to przypomniane dopiero niedawno, w dość mało przyjemnych okolicznościach. Jednakże teraz możecie się cieszyć efektem naszych prac. mam nadzieję, że wyszło całkiem ciekawie i realistycznie.

4. Nowa umiejętność dodatkowa: Mokuton: SenJutsu - informacja ta ucieszy zapewne członków klanu Senju, którzy nie wybrali jeszcze swojej umiejętności dodatkowej, a ta im się spodobała. Opis jest do wglądu jedynie dla użytkowników Mokutona, więc szczegółów zdradzał nie będę. Jednakże, dla graczy, którzy również, w dalekiej przyszłości, chcieliby opanować ten rodzaj Trybu Mędrca, istnieje opcja zrzeknięcia się obecnej zdolności. Oferta obowiązuje jedynie przez tydzień, o szczegóły możecie pytać na GG. Należy mieć świadomość, że trzeba się będzie poświęcić.

5. Aktualizacja KG: Sosa - na życzenie członków klanu Kakukoro.

6. Nowa miejscówka: Shikkotsurin

7. Zmiany w mechanice: Sesje - na wstępie ogromne podziękowania dla Akio, który nie dość, że wyszedł z inicjatywą zmiany, to jeszcze sam zabrał się do pisania. Efekty były jakie były, jednakże dzięki jego pracy możemy zaoferować bardzo rozbudowany dział mechaniki. Wstęp do tematu, w którym opisaliśmy rzeczy najistotniejsze dla nowych. Oprócz tego przywróciliśmy i jednocześnie poprawiliśmy rodzaje sesji. Od teraz macie ich do dyspozycji więcej, dodatkowo pojawiły się dwa rodzaje niestandardowych przygód, które, mam nadzieję, przypadną Wam do gustu. Na koniec wisienka, poradnik mistrza gry. Obszerny post, w którym opisane zostały szczegółowe zasady prowadzenia sesji oraz nowości, takie jak "siła przeciwników" oraz "przygotowanie sesji". W tym miejscu warto napisać, że nowe sesje wymagają zwiększonego wysiłku od MG, lecz mam nadzieję, że bonusy wszystko wynagrodzą.

8. Zmiany w temacie: Wynagrodzenie za sesję - zmiany powstałe w wyniku aktualizacji. Tutaj również podziękowania za pomoc dla Akio.

9. Nowa mechanika: Punkty Reputacji - w tym miejscu również wypada zacząć od podziękowań dla pomysłodawcy, Akio. Opracował on system, który jest wstępem do większych działań mających na celu zwiększenie znaczenia pieniądza w fabule. Dlatego warto już teraz zainteresować się PR, ponieważ w przyszłości może to zaprocentować szybszym nabyciem udogodnień, bez których może być ciężko.

10. Nowa mechanika: Walki i statystyki - wszyscy biorący czynny udział w życiu forum wiedzą o co chodzi po przeczytaniu posta, do którego został tu umieszczony odnośnik. Teraz walki przy użyciu TaiJutsu staną się znacznie bardziej efektowne, a umiejętność zaskoczenia rywala może okazać się kluczowa.

11. Poprawka w mechanice: Skracanie podróży - dodatek, na który czekali członkowie klanu Kiyoshi.

     Wyszło sporo. Mam nadzieję, że zmiany się spodobają. Standardowo zachęcam do wypowiadania się, wyłapywania błędów, niezgodności i wyrażania swojego zadowolenia bądź niezadowolenia. Liczę, że odwzajemnicie tym samym czas spędzony na pisaniu tych wszystkich postów ^^
     Pozostało mi jedynie poinformowanie Was o tym, że od czwartku zostajecie jedynie pod opieką Masaru. Ja wybieram się na w pełni zasłużone wakacje ^^. Kontakt ze mną będzie jedynie telefoniczny, w razie spraw nie cierpiących zwłoki. Po powrocie rozpocznę przygotowania do drugiej części aktualizacji, szczegóły, tak jak poprzednio, pojawią się w specjalnym ogłoszeniu. To by było na tyle.


http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Odwiedzaj codziennie Ogłoszenia i Recepcję - bądź na bieżąco z wszystkimi zmianami na forum.
http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Nowy projekt: Mage Guild Wars!
http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Masz pytania? Zajrzyj do Poradników, prawdopodobnie tam znajdziesz odpowiedzi na większość niejasności.

Offline

 

#2 2013-07-10 10:22:06

Batsu

Zaginiony

47463267
Zarejestrowany: 2013-05-12
Posty: 263
Klan/Organizacja: Kaguya/Samotnicy
KG/Umiejętność: Shikotsumyaku
Ranga: Członek Klanu
Płeć: Wesoły Kostek
Wiek: 17 lat fabularnych

Re: News #10 - "Wakacyjna aktualizacja! cz.1"

1. - Nie wiem co powiedzieć, ponieważ nie widzę i nie chcę widzieć tego;)
2. - Tutaj jestem bardzo pozytywnie zaskoczony, a można rzec, że zazdrosny. Gdybym teraz robił postać, chyba wybrałbym właśnie Shakuton(Senti, jeśli to czytasz, nie uznaj tego, za wyrażenie zgody na ubicie mnie na evencie ;>). Wszelakie zależności, odporności, przewagi, wzloty i upadki. Nie ma co tutaj mówić - naprawdę jestem mega pozytywnie zaskoczony i nastawiony. Kto wie? Może ktoś mnie ubije, albo uda mi się stworzyć postać mistrzowską? Czas pokaże :P
3. - Susanoo również mi się podoba. Jest bardzo kompetentnie opisane. Widać, kto ma jakie pieprznięcie i odporność. Można rzec, że teraz nikt nie rzuci się z motyką na słońce, a w drugą stronę, będzie wiedział czy przełamie obronę czy nie.
4. - Mokuton: Senjutsu - najbardziej mnie to pociąga. Chciałbym to zobaczyć, no ale cóż, nie ten klan. Z tego co robił Hashirama, mam wrażenie, że Senju dostał niezłego Boosta, ale to dobrze. :P
5. - Nic mi nie wiadomo. ;)
6. - Dobry opis, ale raczej tam nigdy nie dotrę. Wątpię, abym miał jakiekolwiek styczności z siedzibami Senju(chyba, że ten cały turniej ma się tam odbyć).
7. - Tutaj nie wiem jak to opisać, jestem bardzo zaskoczony. Część rzeczy mnie zdziwiła i to niezbyt miło, chociażby to dokładne opisywanie MG o sesji. Z pewnością robienie ich będzie teraz o wiele trudniejsze. Mam tylko nadzieję, że uda mi się przystosować do tego systemu, bo na pewno będę teraz MG, widząc co Senti robił na evencie, zapragnęło mi się MG'owania;)
8. - Cóż, gratki za nowy szablon i tyle. Z pewnością się sprawdzi, jednak nie bawiłem się w MG jeszcze i nie potrafię tego ocenić;)
9. - PR to bardzo dobry pomysł, w ten sposób można będzie ustalić przewagę klanów i podczas fabularnych akcji, sesji, eventów o wiele łatwiej będzie można ustalić wśród postaci, który klan jest silniejszy i dać możliwość walki między znienawidzonymi klanami, albo zazdrośnikami;)
10. - Z pewnością będą bardziej efektowne, ale do tej pory nie mogę znaleźć wynagrodzeń za walki:P
11. - Mnie to raczej nie dotyczy, ale dzięki:)

Przepraszam za krótki post, ale piszę w stresie, że zaraz zejdę, chyba i tak będę pierwszy. Szacun dla ciebie Katsuro, teraz mogę powiedzieć, że naprawdę zachrzaniasz przy NCW, choć nei zawsze to widać. Mam nadzieję, że kolejne updejty pojawią się jak najwcześniej. :P


http://i.imgur.com/6VdCfSw.png

Offline

 

#3 2013-07-10 14:14:55

Ayatane

Nikushimi http://i.imgur.com/nQ4N9BM.pnghttp://i.imgur.com/ipBWKhc.png

33401269
Call me!
Zarejestrowany: 2013-06-03
Posty: 653
KG/Umiejętność: Hyouton
Ranga: Elita
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 17 lat

Re: News #10 - "Wakacyjna aktualizacja! cz.1"

1.Suuuuuper! Jak wiesz, z początku byłem sceptycznie nastawiony, ale teraz widzę, że zmiana przynosi wiele korzyści dla posiadaczy tych KG. Nie będę na razie pisał nic na temat przeliczników, gdyż to wyjdzie w praniu, aczkolwiek jest jedna sprawa, o której gadaliśmy z Akio. Mianowicie, problemem takiego rozwiązania (Mam na myśli wytrzymałość tworzonych rzeczy, na podstawie siły ninjutsu) może być niezniszczalność drewna/lodu. Przydałoby się jakoś na to zaradzić, gdyż niedługo dojdzie do sytuacji, gdzie ktoś utworzy ścianę, do zniszczenia której potrzeba ponad 300 siły i nic się przez to nie przebije.

2.Dobrze moim zdaniem nowa umiejętność prezentuje się bardzo dobrze. Patrząc obiektywnie, jest dobrze opisana, zdolności są ciekawe i na pewno bardzo użyteczne. Osobiście jednak nie wybrałbym jej dla swej postaci :P

3.Ta zmiana dotyczy mnie w małym stopniu, lecz muszę przyznać, że opis Susanoo bardzo, ale to bardzo mi się spodobał. To co napisał poprzednik, wiadomo w końcu jaką wytrzymałość ma nasz pancerz, a także z jaką siłą możemy wyprowadzać ataki. Świetna aktualizacja.

4.Nie widzę, ale biorąc pod uwagę czym tryb ten był w mandze, sądzę że będzie ciekawie!

5.Dla odmiany - nie widzę, ale jak wiadomo, każda aktualizacja powinna cieszyć.

6.Ciekawy opis otoczenia; ciekawa historia. Na pewno będzie się tam działo!

7.Jestem pozytywnie nastawiony do nowego systemu sesji. Podoba mi się, że można wybrać poziom trudności, przez co gracz będzie mniej, więcej wiedział, na co się ma nastawiać. Dodatkowo doszły wskazówki dla Mistrzów Gry. To również mi się spodobało, gdyż nowi Strażnicy będą dokładniej wiedzieli, jak prowadzić sesje. Dobra aktualizacja!

8.Nowe odbieranie wynagrodzeń za sesje wygląda bardzo interesująco. Nie mam żadnych wątów, ale ciekawi mnie jedna rzecz - Obrażenia. Czyżby w końcu niemal odcięta ręka na sesji, miała wpływ na dalsze losy postaci?

9.Słowem - super! Doskonała zmiana, klany (Na których przecież opiera się nasza gra) będą miały w końcu większy wpływ na świat, co doda sporo realizmu. Za tą aktualizajcą idą również nowe możliwości liderów, co znowu będzie ciekawym dodatkiem. Uśmiechłem.

10.Już o tym było, ale wypowiem się jeszcze raz. Świetny Pomysł! Ukrywanie prawdziwych statystyk zdecydowanie uatrakycji/ulepszy walki. Gracz nigdny nie będzie się spodziewał, co jego oponent na prawdę potrafi. One Up!

11.Na pewno ułatwi życie kryształowym graczom . Może i Yuki kiedyś dostaną coś podobnego?

Podsumowując, super aktualizacja. A to dopiero część pierwsza! ;)

Ostatnio edytowany przez Ayatane (2013-07-10 14:16:35)


http://i.imgur.com/OCIkxGh.png

Offline

 

#4 2013-07-10 15:13:06

 Akami

Martwy

42754256
Zarejestrowany: 2012-08-18
Posty: 505
Klan/Organizacja: Wyrzutek
KG/Umiejętność: Fumetsu
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 38
Multikonta: Kazunari

Re: News #10 - "Wakacyjna aktualizacja! cz.1"

Jest tego bardzo dużo, aż sam nie wiem od czego zacząć. Zacząłem pisać wczoraj, ale natłok nowości mnie wykończył. Niewątpliwie jedna z najlepszych paczek jakie pamiętam. Nie będę komentował wszystkiego, bo wiele rzeczy mnie nie dotyczy, dlatego bez lania wody, skomentuję nieco wybiórczo. ;)

2. Miałem okazję zobaczyć ten opis już dużo wcześniej. Chciałbym zobaczyć niedługo u kogoś w akcji, bo zaprojektowane zostało naprawdę fajnie.

3. No nareszcie! Genialny opis, w końcu znikną wszystkie niewiadome co do tego Jutsu. Wydaję się całkiem zrównoważone, choć mam pewne zastrzeżenie co do siły. Wystarczy 130-150 wytrzymałości, żeby przyjąć na siebie uderzenie drugo-poziomowego Susano'o, nie odnosząc większych obrażeń. Jak na Jutsu rangi S, która wymaga niemałej wprawy w używaniu Mangekyo i sporych zasobów chakry... trochę mało. Na silniejsze postacie za słabe uderzenia, a na lajki szkoda zachodu. Co prawda ma pełnić głównie rolę defensywną, a ataki to tylko dodatek, ale jak pokazał chociażby Sasuke w walce z Danzou, na tym poziomie potrafił zgnieść go bez problemu.

7. A teraz to, co ucieszyło mnie najbardziej. Nowy system sesji jest wręcz obłędnie dobry. Wrócono do starego podziału na poziomy trudności, czego mi trochę brakowało. Wszystkie postacie naprawdę stają się potężniejsze z aktualizacji na aktualizację. Jeszcze pamiętam, kiedy za sesję zwykłą po 15 postach dostawało się 30PU i 30 PW. ;d Najbardziej jednak cieszą mnie niestandardowe rodzaje sesji w tym chociażby rywalizacja czy zadania specjalne, przez które rangi nareszcie mają jakiś sensu. Bardzo dobrze, że został podany szablon przeciwnika do poszczególnych szczebli trudności, który nie zostawia żadnych wątpliwości.

8. I od tego momentu koniec z sesjami na szybko. Coś czuję, że trzeba będzie planować na tydzień przed, żeby zdążyć wszystko przygotować. Teraz dopiero każdy odczuję, jak potrzeby jest medyk, których na NCW jak na lekarstwo.

9. Powiem tyle. Czas ponabijać trochę ujemnych punktów Samotnikom!

10. Sprawdzone zarówno w sesji z Akio jak i w walce z Ryo. Teraz już nie będzie można traktować siły i wytrzymałości z przymrużeniem oka. Dodatkowo cała ta umowność czy ktoś jest szybszy czy nie znika. Koniec z sytuacjami typu "Mam lepszą postać to pewnie jestem szybszy", które nie raz zdarzyło mi się zobaczyć. TaiJutsu stało się po prostu epickie i przede wszystkim bardziej precyzyjne.


http://i.imgur.com/TDQuAfP.gif

Offline

 

#5 2013-07-10 16:59:34

 Ryo

Kiyoshi http://i.imgur.com/YKPxXWR.png http://i.imgur.com/SpFvgX4.png

37585360
Zarejestrowany: 2012-11-17
Posty: 662
Klan/Organizacja: Kiyoshi
KG/Umiejętność: Shouton
Ranga: Lider
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 31 lat
Multikonta: Senti

Re: News #10 - "Wakacyjna aktualizacja! cz.1"

    Na samym początku chciałbym oświadczyć, że ten update to jedna wielka beznadzieja, teraz trzeba to wszystko na nowo przyswajać i w ogóle, kicha na pełnej linii. Nie wiem, administracja to chyba nie ma co w domu robić, poza wymyślaniem kolejnych zbędnych bzdetów. Aż odechciewa się grać.
    Dobra, tyle słowem niepoważnego wstępu. Chciałbym zaznaczyć, że cieszę się ogromnie z tego, iż akurat w tym patchu mój zacny klan został nareszcie doceniony i posiada dużo więcej ciekawych mocy niż dotychczas, co tylko sprawi, że wkrótce pola bitew zostaną zasłane przeciwnikami Kryształowych Wojowników,tak jak ja, a raczej moja postać Ryo, zwykła nazywać swoich krewnych. Przyznam szczerze, że gdy wszedłem w opis mojego Kekkei Genkai, to przez chwil kilka nie mogłem z siebie wydusić słowa, a kiedy wreszcie zdołałem to zrobić, było to: "Co oni zrobili z moim kryształem?!". Z tą oto, jakże negatywną myślą, trwałem czas jakiś, aż w końcu udało mi się zatamować falę emocji, by móc na spokojnie wszystko (jeszcze raz!) przeczytać. Rzeczywiście, okazało się, że Shouton jest silniejszy niż dotychczas i z całego serca współczuje wszystkim, którym przyjdzie stanąć przeciwko mnie (hehe).
    Reszta innych nowości mało dotyczyła mojej postaci, toteż nie zagłębiałem się w nie z taką pasją jak w opis KG, ale muszę przyznać, że aktualna rozpiska sesji to dla mnie czarna magia. Nie wiem, będę musiał to chyba jeszcze parę razy poczytać, bo zrobiło się tego strasznie dużo. Wcale się nie zdziwię, jak przez czas jakiś nie będzie żadnych sesji, bo ludzie będą się bali zrobić coś nie tak.
    Jakże zaszczycony się czuje, mogąc posłużyć swoim skromnym fragmentem posta, jako przykład używania nowej mechaniki walki. Radość wypełnia me serce, a kobiety z mego domu poszły zakupić najlepsze wino, które dzisiaj będziemy przelewać w ramach uczczenia tak wzruszającej chwili!
    Do rzeczy, który mnie urzekły przeraźliwie - dołączę także kryształowego smoka, który od dzisiaj pozwoli mi podróżować z zatrważającą prędkością. Katsuro&Masaru, nie wiem co powiedzieć, łzy same lgną mi do oczu.
    Pozostałe zmiany, takie jak Sasunaoo, czy Shakuton, również mi się spodobały, choć mój mały móżdżek ma problemy ze zrozumieniem mechaniki działania tego drugiego. Ale kogo tam obchodzi malkontent z Baigai? No właśnie. Oczywiście, zmiany z Bogiem Mórz jak najbardziej na plus. Teraz nasi użytkownicy Sharingana mogą, o ile tego nie zrobili tego wcześniej, oddać się onanizacji z rozkoszy.
    I to chyba tyle. Więcej ze zmian mi do głowy nie przychodzi, a jeśli były inne, to nie wspomniałem o nich za pewne dlatego, że nie miałem do nich dostępu i po prostu ich nie przeczytałem. Smutno mi z tego powodu nie zmiernie.

PS.: Aha! Jeszcze PR. No, będę mógł nareszcie powkurzać Gamatta, kiedy punkciki Kiyoshi będą spadać, i spadać, i spadać, i spadać... <zasypia>.

Offline

 

#6 2013-07-10 17:33:24

Akio

Klan Namikaze http://i.imgur.com/WuFGFc5.png

59691030
Zarejestrowany: 2012-09-08
Posty: 804
Klan/Organizacja: Namikaze
KG/Umiejętność: kiroji senko
Ranga: Lider klanu
Płeć: Rudy
Wiek: 34

Re: News #10 - "Wakacyjna aktualizacja! cz.1"

1. Ok, zacznijmy od plusów, kozacki wygląd opisów, zabawy htmlem wychodzą na dobre forum, fajnie też, że siła naszych technik zależy od umiejętności postaci. Jednak jest też kilka niedociągnięć, w pewnym momencie postacie z tymi KG stają się niezniszczalne, ponieważ mamy maksymalną sile jutsu, a brak ograniczeń kg sprawi że nie ma czym zniszczyć tych tworów.  A nawet jak zdejmiemy te ograniczenia w maksymalnej sile jutsu do dojdziemy do kuriozalnej sytuacji gdzie technika rangi D nie będzie się różnić od techniki rangi S(jeżeli chodzi o siłę)
2. Wygląda na kozak umkę fajnie by wyglądało w połączeniu z klanem Namikaze, ale będę się musiał zadowolić rasenganem zamiast wysuszaniem :<
3. Znów pojawia się zależność między siłą jutsu, a obroną susano i co ciekawe w tym przypadku jest to ograniczone co średnio mi się podoba, aczkolwiek bardziej pasuje do obecnych realiów, bo jest jakaś szansa na pokonanie Susano. Też dziwne te statystyki do ataku jak postać będzie silniejsza to susano będzie osłabiać jej ofensywę?
4. Ciekawa opcja
6. Fajny opis ciekawi mnie też czy będzie opcja na wykorzystanie tej miejscówki fabularnie zgodnie z opisem i co wtedy by się działo ^^
7/8/9. Mi tam się podoba, owszem MG ma trochę trudniej bo musi się przygotować do sesji i solidniej zapracować na swoją nagrodę. Jest też dużo więcej opcji do wyboru. W skrócie z perspektywy gracza zmiany mega pozytywne, z perspektywy MG nieco mniej ale mam nadzieję że jakoś się przyzwyczaimy. Jestem też niezmiernie ciekaw jak to wyjdzie w praktyce.  Tu też w opisach widać kozacką zabawę z htmlem
10. Fajne zmiany, wreszcie zobaczymy jakieś Taijutsu przy tym ukrywanie statystyk na prawdę zacznie mieć sens, bo wreszcie trzeba będzie oceniać przeciwnika nie tylko przed, ale też w trakcie walki i tym samym odkrywać swoje karty. Dodaje to dodatkowe smaczku do każdej czynności którą wykonujemy Akami mam silniejszą postać i jestem szybszy
11. Krócej ode mnie i tak nikt nie będzie miał


http://i.imgur.com/hQencLH.png

Offline

 

#7 2013-07-10 21:52:47

 Shinsaku

Wyrzutek http://i.imgur.com/pXCGfcW.png

7348301
Zarejestrowany: 2012-08-30
Posty: 1269
Klan/Organizacja: Wyrzutek
KG/Umiejętność: Kibaku Nendo / Jinchūriki
Ranga: Lider Wyrzutków
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 37
Multikonta: Adatte

Re: News #10 - "Wakacyjna aktualizacja! cz.1"

Haha, ileż tego czytania się nazbierało. Ale kurczę, jakoś dałem radę, mimo lenistwa, wynikającego z upływających niestety niezbyt spokojnie wakacji. Ku mojej rozpaczy, tak bardzo mała część mnie dotyczy... Ale nie mam zbyt wiele czasu i sił, by pisać o wszystkim. Zwrócę zatem uwagę na najbardziej istotne dla mnie rzeczy.
Niezmiernie cieszę się z systemu ukrócenia podróży. Nie będziemy zmuszani do pisania dość idiotycznych postów, które mają za zadanie jedynie spełnić wymogi mechaniki. System sesji, punktów reputacji już komentowałem, więc uważam to za zbędne, by się powtarzać.
Czekam jeszcze na wspomniany kiedyś system ran i leczenia. Mam nadzieję, że i na to przyjdzie pora.
Tyle ode mnie, wielkie brawa za kawał dobrze wykonanej roboty!

Offline

 

#8 2013-07-10 22:02:57

Tamotsu

http://i.imgur.com/HTjQGqH.png

Zarejestrowany: 2012-11-28
Posty: 588
Klan/Organizacja: Senju
KG/Umiejętność: Mokuton
Ranga: Lider
Wiek: 30

Re: News #10 - "Wakacyjna aktualizacja! cz.1"

Zaczynajmy!
1. Więc tak - zakładam, że dwa pozostałe KG poza moim własnym są zrobione w tej samej mechanice. Jeżeli każde ograniczenie krwi które coś tworzy będzie miało takie rozwiązanie to będzie coś wspaniałego. Fakt faktem - PW trzeba mieć teraz wysokie żeby je opanować ale przecież o to tak naprawdę chodzi. W końcu nie każdy osoba z klanu może posiadać maksymalny poziom rozwinięcia swojego KG. Także skracając - świetne rozwiązanie, jestem z niego zadowolony POD KAŻDYM WZGLĘDEM.

2. Rozmawiałem dawno z Miy'ą na temat tej umiejętności. Jest to bardzo dobry pomysł i pokazanie tego, że posiadanie kekkei-genkai nie jest czymś lepszym od umiejętności specjalnej. Jeżeli będziemy w bazie umek posiadać więcej takich rzeczy to dam sobie rękę uciąć, że dużo osób grałoby w Wyrzutkach. Szczerze, sam zastanawiałem się czy by nie wziąć sobie właśnie tej umiejętności jednak - ja posiadam już KG, tak dobrze to nie ma

3. Z pamiętnych już czasów kiedy byłem jeszcze Uchiha wydawało mi się, że stary opis był odpowiedni. Jednak czas mijał, a jutsu to w mandze strasznie się rozwijało. Nawet po odejściu od czarnowłosych emosków, szkoda mi było, że to nasze Susanoo cały czas stoi w miejscu. A teraz? Jestem wręcz zaskoczony tym co czytam - podoba mi się pomysł z tym, że dano graczowi możliwość wyboru koloru chakry która nas otacza. Trafioną opcją jest też wybór broni przez administrację, dzięki temu nikt nie powinien być pokrzywdzony.

4. Aj, aż kusi żeby o tym napisać Niestety, nie mogę zdradzać szczegółów więc ochłonę i podam tylko swoją opinię na ten temat. Spodobało