MG:
Strażnik 5 (Saori)
Gracze:
Arashi Sabaku
Rodzaj sesji:
Misja normalna - Pojedyncza - Tradycyjna
Miejsce:
Treść:
Arashi rozpoczął przygodę w siedzibie swego klanu. Wpierw napotkał grupę niewiele odbiegającą od niego wiekiem osób. Młode pokolenie dewastowało budynki administracyjne, nalepiając plakaty, które ośmieszały obecnego przywódce rodu. Wtem poznał starszą kobiecinę, która wprowadziła go w świat polityczny Sabaku. Dowiedział się niemało o własnym wodzu, a także o prowadzonej przez niego polityce. Drogę do władzy rozpoczął więc od zaznajamiania się z otaczającym go światem. Zgodził się jednocześnie na dołączenie do audiencji u jednego z pracowników administracji. W ten sposób otrzymał zadanie odprowadzenia żony jednego z nich. Na nieszczęście była ona kompletnie zalana w trupa. Przeszedł wiele prób cierpliwości, kiedy odmawiała zaprzestania picia, bądź wymiotowała na część ubioru chłopaka.
Po długich namowach, zgodziła się. Arashi odprowadził ją do domu, choć kobiecinka miała kolejne zadanie do wykonania.
Tym razem chodziło o wysprzątanie zdewastowanego domu. Tym także zajął się Sabaku, za co otrzymał odpowiednią zapłatę - mieszek skrywający złote ryo. Gdyby tego mało, żona pracownika bloku administracyjnego opowiedziała krztę o jakimś kluczu. Arashi nie był pierwszym, który starał się o względy kobiety. Choć w zupełnie inny sposób. Cała reszta miała bowiem za zadanie zdobycia klucza. A zleceniodawcą nie był nikt inny, jak mężczyzna, u którego młodziak miał audiencję. W ten sposób Sabaku rozpoczął swoją przygodę na tak zwanej - drodze do władzy. A to dopiero początek niedalekiej przyszłości.
Sytuacje zagrożenia:
Brak.
Obrażenia:
Brak.
Nagroda:
Gracz: 90PU i 20PW + 500 ryo
Klan: 0
MG: 90PU i 20PW + 500 ryo
Offline
Zaliczam.
Offline
Zaginiony
MG:
Strażnik 8 (Arashi)
Gracze:
Ayatane Yuki
Rodzaj sesji:
Niestandardowa - pojedyncza
Miejsce:
Treść:
Ayatane rozpoczął przygodę w osadzie kraju Enko. Planował odpocząć trochę od tego zamętu związanego z igrzyskami, które w tym czasie odbywały się. O dziwo chłopak natrafił na całkiem dobrze zaopatrzoną karczmę w alkohol jak i w klientele. Jak jego reputacja na to wskazywała dosyć szybko został wyrzucony z budynku, z którego za nim poszła dziewczyna, wyglądała na pijaną i zdesperowaną. Chciała przekazać mu pewną opowieść, aczkolwiek podeszła do tego w całkiem drastyczny sposób. Bowiem wykorzystała swoją umiejętność, dzięki której po złapaniu Samotnika za jego czaszkę była wstanie przelać mu wspomnienie, które było dla niej ważne.
Nazewnictwo w tym przypadku nie było istotne, aczkolwiek określmy to jako sen. Przedstawiał on wyprawę dziewczyny oraz jej niedoszłego chłopaka. Mieli konkretny plan, byli przygotowani. Posiadali pochodnie, klucz do bramy w formię szponu,
który rozwiązywał specyficzna zagadkę. Następnie trafili do czegoś w rodzaju oświetlonej świątyni wraz z wodospadem i charakterystyczną skrzynia, w której znajdował się wachlarz. Chłopak bez wahania próbował go użyć, by następnie przez dużą utratę chakry, stracić przytomność na całkiem długi okres. Dziewczyna zabrała go do szpitala, gdzie następnie po pokazanym Samotnikowi obrazku umierającego nieznajomego, wyzwolić go ze snu. Ayatane oczywiście nie był zadowolony z tego, że zrobiła to bez pytania, aczkolwiek nie miała innego wyjścia i musiała tego się dopuścić. Samotnik po chwili namysłu wyobraził sobie wachlarz i całkiem niezły profit jeśli udałoby mu się uratować chłopaka.
Tak jak pomyślał tak też zrobił. Uwolnił dziewczyna, a po krótkiej chwili udali się do szpitala. Sprawa była dosyć prosta,
ponieważ wystarczyło jedynie przelać trochę chakry do nadgarstka nieprzytomnego. Najwidoczniej przedmiot spowodował,
że bardzo niewiele brakowało by mógł umrzeć z powodu jej niedostatku. Dziewczyna w ramach podziękowania zaprowadziła Ayatane do miejsca gdzie znajdował się wachlarz, jak się okazało również kolejne ciało-ofiara przedmiotu. Niewiasta bez większych problemów pozwoliła zachować Ayatane, dla niej nic nie znaczącą rzecz. Czy Samotnik zdoła posiąść ten przedmiot?
Tego prawdopodobnie dowiemy się wkrótce.
Sytuacje zagrożenia:
Brak.
Obrażenia:
Brak.
Nagroda:
Gracz: [Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]
Klan: -
MG: 45PU i 15PW
Postów było trochę więcej niż minimalnych. Grzecznie proszę o podwyższenie nagrody.
Offline
Zaliczam.
Offline
Demon
MG:
Shukaku (Koharo)
Gracze:
Shinsaku (Wyrzutki), Yocharu (Uchiha)
Rodzaj sesji:
sesja na opanowanie ogoniastej bestii (1), pojedyncza plus gościnny wkład Yocharu
Miejsce:
Treść:
Kiełkujące po połączeniu z Bijuu moce Jinchuuriki rosną w Shinsaku stopniowo, co jakiś czas natrafiając na blokadę. Powodowane jest to niezgodą, rozłamem wewnętrznym pomiędzy gospodarzem a gościem. Przekroczenie owych barier wymaga konfrontacji, umysłowej, słownej, zderzenia charakterów odmiennych jak Raiton i Suna. Nim jednak Piękny i Bestia podadzą sobie ręce na zgodę, brak otwartej wrogości jest poniekąd pewnym sukcesem. Wystarczy powiedzieć, że Shinsaku Nakayama, błądząc w meandrach własnej podświadomości, odnalazł z niewielką pomocą Yocharu Uchiha drogę nie tylko do sedna problemu, ale i z powrotem - na powierzchnię swojego katatonicznego odlotu. Co więcej, pokazał pasażerowi w swojej głowie, kto tu gra na własnym boisku. Nie tylko uchronił się przed wypaczeniem wspomnień, bliskim pomieszaniu zmysłów, ale po odzyskaniu kontroli zdemaskował blef uwięzionej bestii. Obnażył tym samym jej słabość, zyskując mentalną przewagę i ustalając, że to on w tym duecie jest Alfa. Na tę chwilę zwierze ani myśli użyczać mu swojej mocy, jednak musiało zaakceptować fakt, że ponad 30-letni weteran Ronin to nie ten sam poziom wyzwania, co rude pustynne dziecko z makijażem. Mimo, że bardzo silnie chciałby utrzymywać, że to on odebrał Shinsaku część jego jaźni, Shukaku nie zmieni faktu, że to on uciekł wgłąb swojego królestwa przed Nakayamą, nie odwrotnie. A królestwo jednej istoty to więzienie...
Sytuacje zagrożenia:
Obrażenia:
brak
Nagroda:
Gracz: Jinchūriki (1)
Klan: -
Sława: -
MG: 45PU i 15PW
Ostatnio edytowany przez Shukaku (2017-07-15 12:48:59)
Offline
Zaliczam.
Offline
MG:
Strażnik Specjalny - Kami
Gracze:
Suoh
Rodzaj sesji:
Sesja Specjalna - Trudna
Miejsce:
1. Początek Baigai » Klan Kiyoshi » Miejsce obrad klanu
2. Zmiana lokalizacji Tetso no Kuni» Twierdza Samurajów
3. Powrót i zarazem Koniec Baigai » Klan Kiyoshi » Miejsce obrad klanu
Treść:
Przygoda młodego Kiyoshi rozpoczęła się w siedzibie obrad klanowych. Z ust uczestnika wydarzeń Enko płynął raport skierowany do starszyzny. Rodacy z Baigai zostali posądzeni o uczynki, których zapewne nie zrobili. Na ich barki zrzucono odpowiedzialność za zamordowanie przywódcy białych oczu. Część rady wierzyła w niewinność rodziny, lecz część była świadoma, iż narastający konflikt z sąsiadami mógł się przyczynić do narwanego charakteru któregokolwiek z dyplomatów, czy obecnych tam Kiyoshi. Niestety odpowiedzialność za czyny jednostki musi ponieść całe zgromadzenie. W chwilach niepewności i zgrozy, mędrcy zachodu powołali nowego lidera. Swe nadzieje odnaleźli w młodziku, który reprezentował ich podczas minionego turnieju. I choć mógł rządzić biernie, jak przeważnie bywa, wykorzystał swoją władzę w sposób honorowy, choć niezbyt przemyślany. Udał się bowiem na wyprawę do Hyūga. I można by rzec, że cel misji został spełniony. Obydwoje zawiesili bronie, doprowadzając konflikt do zimnej postaci. Dwa klany obstawiły granicę i czekają do momentu, aż jakakolwiek wojna nie doprowadzi do rozłamu państwa. Suoh przekonał się na własnej skórze, jak przeszłość może wpływać na dziś dzień. Dawno prowadzone konflikty wywołały nienawiść, zarówno po stronie Baigai, jak i Kokkai. Przed nowym liderem wiele pracy, by odbudować świetność klanu, choć starszyzna nie ulega wątpliwości, że powołała odpowiednią osobę na to stanowisko.
Ilość postów EM/MG:
22.
Sytuacje zagrożenia:
Cały pobyt w Kokkai był pod presją nakrycia.
1. Zachowanie elit Hyūga
2. Zachowanie elit Hyūga 2
3. Zachowanie elit Hyūga 3
Obrażenia:
1. Wygłodzenie
2. Siniaki, obicia i inne stłuczenia
Nagroda Gracza
1. Awans do rangi Lider Klanu
2. Wynagrodzenie: 95 PU | 40 PW | 1000 ryo
4. Punkty Reputacji dla gracza: 4 PR (pozytywne); 6 PR (neutralne)
Kara dla Gracza
Brak
Nagroda EM/MG (Kami)
1. Wynagrodzenie: 140 PU | 20 PW | 1000 ryo
Skutki fabularne
1. Suoh zostaje liderem klanu Kiyoshi.
2. Nowy przedstawiciel rodu doprowadza do zawieszenia broni z rodziną Hyūga.
Offline
Zaliczam.
Offline
MG:
Strażnik 7 - Koharō
Gracze:
Mikuni, Azake
Rodzaj sesji:
W wyniku niedotarcia jednego z graczy do mety - prosta, jednoosobowa
Miejsce:
Szpital Naokiego Namikaze
początek sesji
koniec sesji
Treść:
W wyniku wydarzeń, do których doszło na igrzyskach, Mikuni wplątał się w śledztwo grupki bezpośrednio w te wydarzenia zaangażowanej. Warto wspomnieć, że nie do końca będąc co do tego przekonanym z racji swoich apolitycznych poglądów. Tak czy siak, musiał zająć się tym, co robi najlepiej, a raport ze swoich badań zdać dalej. Do pomocy została mu oddelegowana Himitsu Hyuuga, której unikatowa krew i nietuzinkowy umysł pomogły w przedsięwzięciu - skutecznym dopasowaniu materiału genetycznego ofiary do typowego dla rodu Hyuuga i tym samym udowodnienie, że mają oto przed sobą narzędzie zbrodni.
Sytuacje zagrożenia:
brak, jeśli nie liczyć obicia siedzenia
Obrażenia:
patrz wyżej
Nagroda:
Gracz: Mikuni - 33PU i 10PW + 250Ryo
Klan: gdy informacja o tym, gdzie sporządzono "Raport Hyuuga Gate" dotrze do świata, Wyrzutki +1 PR
Sława: +2 pozytywne, +2 neutralne
MG: 48PU i 10PW + 250Ryo
Ostatnio edytowany przez Koharō (2019-06-17 09:57:41)
Offline
MG:
Kazunari (Strażnik 3) | Koharo (Strażnik 9)
Gracze:
Skutter
Rodzaj sesji:
prosta, jednoosobowa
Miejsce:
Treść:
Skutter, młody Uchiha o niejasnej przeszłości, został zwerbowany przez... innego Uchihę, takiego o niejasnej przeszłości, teraźniejszości jak i przyszłości. Słowem - Kazunari Uchiha. Chcąc poznać stan faktyczny swojej dawnej bazy operacyjnej, założyciel Yugure wysłał młodszego krewniaka na misję zwiadowczą. Jego zadaniem było dotarcie tam w jednym kawałku...
Droga była nieco zawiła, ale nasz bohater poprawnie zapamiętał wskazówki zleceniodawcy. Niestety, a może stety, obrał najdłuższą możliwą drogę działania, dał się zwieść zjawie chroniącej to miejsce, odwiedził nawet nieproszony gawrę niedźwiedzicy z dwójką młodych... słowem - Skutteru Uchiha.
Trzeba jednak powiedzieć, że w swojej szczególnej metodzie działania osiągnął pewien pośredni sukces - zjednał sobie przychylność mieszkańców jaskini, tak zwierzęcych, jak ludzkich.Sytuacje zagrożenia:
Obrażenia:
Kilka siniaków, w tym jeden, wielkości naleśnika, na żebrach. Do tego lekki wstrząs po genjutsu. Ocena doktora: 2 dni do pełnej sprawności, 7 dni do ustania bólu.
Nagroda:
Gracz: 42PU i 10PW + 250Ryo
Klan:-
PR*:2 2 3
MG (Koharo):57PU i 10PW + 250Ryo
* - 2 za miśki, 2 za ciebie samego, 3 za Kanabiego
Ostatnio edytowany przez Koharō (2019-10-14 12:49:04)
Offline
MG:
Yocharu(Strażnik 2)
Gracze:
Satsumori
Rodzaj sesji:
prosta, jednoosobowa
Miejsce:
Treść:
Satsumori spotyka kilkunastu żołnierzy przemierzających szlak. Pod przykrywką dowiaduje się, że ich celem jest wytropienie i pokonanie bandy grasującej w okolicy, której piętno odczuwają mieszkańcy. Jako człowiek wychowany w tych rejonach, podrzuca gwardii pomysł ich lokalizacji, samemu próbując zdobyć informacje o dokładnym miejscu. Korzystając z ciemnych zakątków Miuryioko, zdobywa odpowiednią widzę. Postanawia ostatecznie wspomóc swoją siłą i wiedzą gwardię, doprowadzając ich do celu i sugerując kroki działania. Po kilku nieoczekiwanych zwrotach akcji, udaje im się zwyciężyć dzięki jego technice, przeżywając jako shinobi swoją pierwszą prawdziwą walkę.
Sytuacje zagrożenia:
Obrażenia:
Lekkie otumanienie - Maks dzień odpoczynku.
Nagroda:
Gracz: 31PU i 10PW + 250Ryo + Katana
Klan: 1
PR: 4
MG :46PU i 10PW + 250Ryo
Offline
Zaliczam.
Offline
MG:
Yocharu(Strażnik 2)
Gracze:
Benjii
Rodzaj sesji:
prosta, jednoosobowa
Miejsce:
Start: Ronin no Kuni - Tablica ogłoszeń
Zmiana Lokalizacji: Ronin no Kuni - Sklep
Zakończenie: Ronin no Kuni - SklepTreść:
Młody ninja po ukończonej akademii, postanowił przyjrzeć się tablicy ogłoszeń w celu znalezienia pierwszego zlecenia. Jego obserwację przerywa hałas ze sklepu, który intryguje chłopaka. Po krótkim rozeznaniu, okazuje się, że sklepikarz ma problem z pewnym starszym człowiekiem o nieznanej przeszłości i prawdopodobnie problemach psychicznych, który uciekając ze szpitala, wpada do losowych miejsc i robi bałagan. Benjii oferuje swoją pomoc w zamian za zapłatę na co sklepikarz się godzi. Chłoipak dociera do innego pomieszczenia handlowego, łapiąc mężczyznę na gorącym uczynku. Próbując go obezwładnić, okazuje się, iż mężczyzna jest dużo szybszy i zwinniejszy niż mogłoby się wydawać lecz wystraszony techniką wyrzutka, wyskoczył w górę, uderzając głową o sufit budynku i tracąc na chwilę przytomność. Benjii korzystając z momentu, przykłada kunai do karku szaleńca lecz ten po przebudzeniu, odwrócił sytuację, a jego zachowanie zmieniło się nie do poznania. Zanim doszło do tragedii, w ostatniej chwili wpadła Pani kapitan, paraliżując oponenta i zabierając go tam gdzie być powinien, pozostawiając chłopaka z wieloma pytaniami.
Sytuacje zagrożenia:
Obrażenia:
Brak
Nagroda:
Gracz: 33PU i 10PW + 250Ryo
Organizacja: 1
PR: 4
MG: 48PU i 10PW + 250Ryo
Offline
MG:
Yocharu(Strażnik 2)
Gracze:
Satsumori & Skutter
Rodzaj sesji:
Prosta - Grupowa
Miejsce:
Skutter Start: Północne tereny Treningowe
Satsumori Start: Miuryioko
Połączenie Wątków: Miuryioko
Przejście do innej lokalizacji: Tereny Starego Boin
Przejście do innej lokalizacji: Wioska Klanu Uchiha
Koniec: Wioska Klanu UchihaTreść:
Skutter oraz Satsumori będąc w dwóch różnych miejscach doświadczają spotkania z ważnymi osobami. W przypadku tego pierwszego jest to Shota - elitarny ninja z klanu, służący liderowi za prawą rękę zaś w przypadku Satsumoriego Kanami - kobieta służąca w wybitnym oddziale wojsk kraju Błyskawicy. Oboje dostają zlecenie chociaż w przypadku drugiego to raczej prośba o wyeliminowanie zagrożenia, nie wiedząc że zostali nasłani sami na siebie. W toku wydarzeń Skutter mając oficjalną zgodę klanu Uchiha, poluje na swego kolegę z klanu, oczywiście nie znając jeszcze jego tożsamości. W toku wydarzeń, Satsumori wyczuł, czujny wzrok myśliwego i udał się w dzikie strony Boin by zgubić ogon. Skutter choć dzielnie dotrzymywał mu kroku, prawie stracił go z oczu, gdyby nie pojawienie się persony, którą Satsumori uznał za złapaną. Był to mężczyzna dowodzący bandycką szajką, którego miał nieprzyjemność poznać w poprzedniej sesji. Ten posługując się prostymi technikami, zwiał z rąk żołnierzy i natrafił na dwóch młodocianych Uchiha, chcąc się zrewanżować i odkuć za upokorzenie. Wszystko mogło wydarzyć się zupełnie inaczej gdyby nie niespodziewane pojawienie sie Muła. Oczywiście nie było to zwykłe zwierzę a Koharo (Gracz). Uściślając to właściwie jego klon. Nadal będąc w formie czteronożnej, pokonał przeciwnika, choć w sposób mega niestandardowy, pozwalając także dwójce Uchiha na małą współpracę, dzięki czemu uniknęli rozlewu krwi między sobą. Zwycięzcy udali się do klanu Uchiha, gdzie mieli spotkać się z liderem aby przedstawić sytuację Satsumoriego i wyjaśnić jego nagłe pojawienie się w świecie ninja.
Sytuacje zagrożenia:
Obrażenia:
Oboje: Kilka siniaków
Satsumori: Ślad zębów muła na pośladkuNagroda:
Gracze: 45PU i 15PW + 250Ryo
Organizacja: 1
PR: 4
MG: 55PU i 10PW + 250Ryo
Offline
Strażnicy
MG:Strażnik 9 - Koharō Seki
Gracze:
Yocharu Uchiha
Rodzaj sesji:
sesja niestandardowa, pojedyncza, bardzo trudna
sesja na artefaktMiejsce:
Początek - Okiya (Ronin no Kuni)
Koniec - Skaliste Góry (Hidari - Kaminari no Kuni)Treść:
To, co rozpoczęło się jako niejasna oniryczna wizja przyszłego lidera Uchiha, zakończyło się jako jedna z najważniejszych przygód jego życia. Podążając za skojarzeniami, których się weń nabawił, Yocharu przemierzył morze na swoim wiernym summonie i wrócił do domu, do Hidari. Tam rzucił się w wir rozwikływania tajemnicy Susano'o, po drodze zahaczając o dom rodzinny, wioskę klanu a nawet biorąc, całkowicie nadprogramowo, udział w przedstawieniu amatorskiego dziecięcego teatru. Jego podróż wgłąb siebie zakończyła się w malowniczej dolince Gór Skalistych, gdzie skonfrontował się ze Szlakiem Mędrca - stworzoną przez samego Indrę Otsutsuki formacją architektoniczną. Stanowiła ona dla ogółu Hidari niezrozumiałą ciekawostkę turystyczną, dla Uchiha zaś nieskończenie więcej. Nawet, jeśli do tej pory ani jeden nie zdawał sobie z tego sprawy.
Kiedy, po wielu nieudanych, acz imponujących próbach, zagadkowa formacja ujawniła wreszcie przed przyszłym liderem rąbka swojej tajemnicy, do Yocharu dotarło, że to nie koniec podróży. Wręcz przeciwnie - najcięższe, śmiertelnie niebezpieczne wyzwanie czaiło się, wiło i syczało na wyciągnięcie dłoni.
Stanąwszy na efemerycznym placu boju, czarnowłosy ninja zmierzył się z czymś, czego zmierzyć się nie da. Nieświadomie wziął udział w realizacji mitologicznej batalii między bogiem i demonem - skrzyżował przysłowiowe ostrze z samym pożeraczem dusz, gargantuicznym ośmiogłowym wężem Yamata no Orochim. No... z 2/8 Yamata no Orochiego. Podejmując walkę tam, gdzie Susano'o musiał ulec, Yocharu wykorzystał prawie cały swój arsenał, zużył niemal całą swoją chakrę, odniósł poważne obrażenia. Ostatecznie jednak raz na zawsze dowiódł swojej wartości przed bogiem jak i przed sobą samym. Zapłacił za to wysoką cenę, ale dojrzał i stał się wojownikiem kompletnym.Sytuacje zagrożenia:
Cóż... walka z jedną czwartą nieśmiertelnego węża rodem z mitów i koszmarów - odpisy #37 do #44
Obrażenia:
Nagroda:
Gracz: Artefakt - Totsuka no Tsurugi, 70PU, 25PW, 2.500ryo
Klan: 0 PR
Sława: +10 PR
MG: 200PU i 65PW + 5.000Ryo
Z racji absurdalnej ilości nadprogramowych postów uprzejmie proszę o dodatkowe 25PU dla gracza oraz MG
ps. po dyskusji z Adminem poprawiam status sesji oraz wysokość nagrody.
Ostatnio edytowany przez Straznik 9 (2021-05-01 20:20:16)
Offline
Zaliczam.
Offline
MG:
Strażnik 9 (Koharo)
Gracze:
Benji
Rodzaj sesji:
prosta, pojedyncza
Miejsce:
początek: Tablica ogłoszeń Ronin
koniec: SierociniecTreść:
Jak to czasem w życiu małych trybików bywa, Benji samą swoją obecnością w (nie)właściwym miejscu i czasie dał się wplątać w machinacje większych i potężniejszych trybików Ronin. W kwestii swojej moralności wykazał się początkowo imponującymi zdolnościami adaptacyjnymi, jak przystało na przedstawiciela swojego fachu, najmity. Jednakże, w miarę postępów w misji oraz wzrostu swojego jej zrozumienia, Wyrzutek zadziałał ostatecznie zgodnie ze swoimi przekonaniami. I fortunnie się złożyło, jako że jego zleceniodawca znajdował się na celowników trybików jeszcze potężniejszych i, co gorsza - praworządnych.
Ostatecznie, choć nie przysporzyło mu to opinii człowieka konsekwentnego, działania Benjiego przyczyniły się do ujęcia kanalii pierwszej wody, co nie uszło uwadze tych którym to ninja winien jest faktyczne posłuszeństwo.Sytuacje zagrożenia:
Obrażenia:
- istotnych brak -
Nagroda:
Gracz: 36PU i 10PW + 250Ryo (+6PU za ilość odpisów)
Klan: +1 PR
Sława: +1 PR, +3 PR
MG: 45PU i 10PW + 250Ryo
Ostatnio edytowany przez Koharō (2021-05-23 12:41:23)
Offline